Skocz do zawartości

mikolajmick

Forumowicze
  • Postów

    126
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O mikolajmick

  • Urodziny 08/23/1969

Osobiste

  • Motocykl
    FXDWG,R100/7,XL1200
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Inverness

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia mikolajmick

NOWICJUSZ - podwórkowy kaskader

NOWICJUSZ - podwórkowy kaskader (13/46)

0

Reputacja

  1. W imieniu Poloni przebywajacej na Pn UK ,czyli w Szkocji ,zapraszam na MOTOSZKOCJAE :crossy: http://www.motoszkocja.pun.pl/forums.php
  2. Tez czytam i nie tylko fora gdzie 95% komentarzy to BUUL SHIET , trza umiec czytac miedzy wierszami. Zdecydowanie zalecam lac odpowiedni olej w odpowiednia "dziure". Niestety SELEKTOL u mnie jest nieosiagalny :icon_mrgreen: , moze wystarczy wyslac emila do jakiegos europejskiego dystrybutora Amsoil z zaputanie o wysylke takiej a takiej ilosci tu i tu .Pod tym linkiem masz wszystko ci potrzeba - emila ,telefon ,adres. http://www.performanceoilsltd.co.uk/delivery.html Co nasi wspaniali krajowi dealerzy w takimze razie zalewaja ?
  3. Do wszystkiego - czyli do niczego :lapad: ,uniwersalne to sa tylko kombinerki :icon_mrgreen:
  4. Chodzi mi o Road Kinga z tego roku .Tez mi sie wydaje ze bez ingerencji w software nie obejdzie sie.
  5. Drobne pytanko :crossy: Czy jest mozliwosc obnizeniz wolnych obrotow w silnikach na wtrysku ,bez ingerencji w mape :icon_mrgreen:
  6. Nie ma tam zadnej regulacji ,jedynie co to mozna wyregulowac wstepne wychylenie klapek i to wszystko . Niedawno zalozylem do mojej dynki :icon_mrgreen: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c5bf9d1090fc6a41.html Pompka poznajesz :biggrin: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2778f55a7a555aa3.html Od razu motung lepiej wyglada :icon_twisted:
  7. Masz racje,lewy garnek smarowany jest pod cisnieniem. Z ruskami mialem do czynienia jakies 15 lat temu, mozna zapomniec co nieco ;)
  8. Nie jestem pewien ,o ile dobrze pamietam to prawy cylinder w M72 i K750 powinien miec cos takiego jak odplyw nadmiaru oleju . Na gladzi cylindra mniej wiecej w jego polowie powinny byc widoczne trzy niewielkie otworki ,natomiast u jego podstawy, woklol tuleji powinien byc natoczony rowek dla swobodnego splywu oleju . Uszczelka pod cylindrem (jezeli jest) nie moze scisle przylegac do tulei ,musi miec wieksza srednice aby nie zaslaniac tegoz rowka i otworu w bloku silnika ktorym splywa olej.
  9. Maly 1 widze ze przebywasz aktualnie w UK, to angielski chyba w stopniu podstawowym jest ci chyba znany. Jezeli masz z jakims slowem lub wyrazeniem problem to pisz ,chetnie przetlumacze.
  10. Trza bylo sie uczyc jezykow obcych :buttrock: ,kup sobie "manuala HAYNESS-a" ,znajdziesz na ebay-u.Duzo zdjec wiec czytac wiele nie trzeba ,choc sie przydaje.
  11. maly 1 spokojnie ,hamulce zawsze sie troche nagrzewaja (czasem nawet bardzo) ,szczegulnie w ruchu miejskim ,gdzie ciagle przyspieszasz i zaraz hamujesz. Jezeli na zimnych i na goracych hamulcach motorek mozesz wziac za rogi i swobodnie przetoczyc ,w przod i w tyl, to wszystko jest ok. :icon_mrgreen: O ile sie nie myle to w twoim sprzeciorze zalecany jest do hamulcow plyn DOT5, syntetyk odporniejszy na wyzsza temperature. Sprawdz co masz zalane i ewentualnie wymien na swierzy. Jezeli jakis JEUOP zalal DOT4 to moze byc niewesolo :wink:
  12. Podpisuje sie tez obiema recyma i nogima pod tym co quirim napisal powyzej. Solidny i bezproblemowy dostawca ,zawsze mozna zadzwonic ,ew. wyslac emila z zapytaniem, zadne zapytanie z mojej strony nie pozostalo bez odpowiedzi. Goraco polecam Aliego z V-TWIN-MANIA.
  13. Niepokaze ci bo nie chce mi sie do ciebie jechac ;)za daleko mam. Zreszta nie mam takowego radyja, pisze o tym bo kilka dni temu zaslyszalem takowa opinie bedac w PL wlasnie w radyju (nie mylic z "radio ma ryja")od szpeca, szpeczjalizujacego sie w sciaganiu 4oo z USA i wlasnie mowil o radyjkach ze trza przestroic bo nie stroja wszystkich stacji ,przez to ze skacza co 0,2 MHz . Np w Szczecinie PR III jest na czestotliwosci 102,3 i jak w twoim hamerykanckim radyjku ustawisz taki zakres?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...