norman Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 Witam wszystkich Szukam akumulatora do Dyna Low Rider, czy mozecie polecic jakis dobry zamiennik ? W Liberatorze za oryginal cena jak dla mnie mocno kosmiczna - 850 pln :banghead: A w ogole to jakich akumulatorow uzywacie ? pozdro ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szafir Opublikowano 8 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 ja w tamtym roku wymieniałem. kupiłem aku za 180 zł w sklepie - sprawdzili prąd rozruchowy (ważne - żeby pociągnął 1,5 L)i cieszyli sie ze kupiłem, bo zalegał im na półce. jak zajrzę do garażu to podam firmę aku- jest ok- po zimie elegancko odpaliłem moto bez doładowywania... Cytuj http://www.hdceleven.pl/index.php/pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 Takiej taśmy ze sklepu motoryzacyjnego to mam kilka rolek. Ale chodzi o bardzo mocną i grubą. I wystarczy. Ewentualnie jak uważasz że taka zwykła jest za słaba to nie zawracaj nam tu doopy tylko idź do sklepu i poproś o grubszą taśmę :wink: Norman -> generalnie każdy spełniający warunki się nada. Cena max 360 zł za taki z górnej półki (yuasa). Najtańsze radziłbym odpuścić, no chyba, że masz za dużo kasy :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
easy nomad Opublikowano 18 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2009 moi drodzy być może wybrałem złą rubrykę forum, ale mam pytanie natury następującej. mam zamiar nabyć drogą kupna FAT BOY 2004 z silnikiem TC 88B. czy ktoś zWas mógłby napisać jakie są właściwości jezdne tegoż sprzętu, jakie ma spalanie w trasie, jak to jest z przegrzewaniem tylnego cylindra w jeździe miejskiej. interesują mnie wszystkie informacje na temat softaili z tego rocznika. ze względów oczywistych nie mogę nabyć nowej maszyny, a ze względu na to ,że i tak jest to niemały wydatek chciałbym mieć wcześniej pełną wiedzę. do tej pory od 12 lat jeździłem na japońcach, więc jeśli chodzi o HD jestem pełnym dyletantem, ale czas nadszedł. dzięki za odpowiedz. pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 18 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2009 Nie jedzie, nie skręca, nie hamuje, grzeje się w mieście a na dodatek spora awaryjność i śrubki się odkręcają :icon_mrgreen: Chyba nikt z aktywnych userów nie ma softaila ale generalnie różnice między modelami H-D nie są duże. TC88 to dobre silniki, było już o tym na forum pisane trylion razy. Spalanie sprawdź w katalogu (powinno się mieścić w 6l/100 km na trasie) albo poszukaj na forum bo też było. Prowadzenie lepsze niż porównywalne japońce (nie wiem jak Harley to robi ale te motocykle prowadzą się naprawdę dobrze), grzać się będzie (bardziej niż Vulcan :wink: ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczyrk Opublikowano 18 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2009 (edytowane) Witam.Mam pytanie czy ktos wie jak sprawdzić w V rodzie za pomoca kodów-mam to w manualu Clymera-dlaczego świeci kontrolka -czerwony kluczyk?Podejrzewam że jest to wina albo kierunków które zmieniałem albo zwarcia które przepaliło bezpiecznik.Tylko jak to skasowac?Jest instrukcja w manualu ale po łangielsku a jak jestem cienki w tym języku.Podobno mozna srawdzic i na blacie zaswieci kod błedu. Prosze o pomoc Już mam tłumaczenie.Artur z USA prowadzacy stronę www.fanatykhd.com przetłumaczył i pojawi sie info na stronie. Pozdrawiam Edytowane 19 Marca 2009 przez szczyrk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 18 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2009 ale czas nadszedł I wszystko jasne. :biggrin: Po co szukać informacji jak i tak kupisz. :biggrin: Poza tym to tak jak Pompka napisał - straszna lipa te HD. Nie skręcają, często wcale nie jeżdżą. :biggrin: Latałem Fatem na EVO i był git. Tylne zawieszenie trochę twarde ale nic poza tym. A lans niesamowity. :biggrin: Chociaż TC88B to całkiem inny sprzęt niż stary FLSTF EVO więc nie wiem jak te nowsze się zachowują. Z tego c o wiem to kolega Oldman ma Softaila jakiegoś. Coś pomiędzy FLSTF a Heritage. http://forum.motocyklistow.pl/oldman-m32507.html A tu trochę akcji z FB: :biggrin: :buttrock: http://www.youtube.com/watch?v=IHcLI6QNYRs...from=PL&index=4 Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hary kapuchan Opublikowano 18 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2009 (edytowane) moi drodzy być może wybrałem złą rubrykę forum, ale mam pytanie natury następującej. mam zamiar nabyć drogą kupna FAT BOY 2004 z silnikiem TC 88B. czy ktoś zWas mógłby napisać jakie są właściwości jezdne tegoż sprzętu, jakie ma spalanie w trasie, jak to jest z przegrzewaniem tylnego cylindra w jeździe miejskiej. interesują mnie wszystkie informacje na temat softaili z tego rocznika. ze względów oczywistych nie mogę nabyć nowej maszyny, a ze względu na to ,że i tak jest to niemały wydatek chciałbym mieć wcześniej pełną wiedzę. do tej pory od 12 lat jeździłem na japońcach, więc jeśli chodzi o HD jestem pełnym dyletantem, ale czas nadszedł. dzięki za odpowiedz. pozdrawiam. 1.Jakie: nie ma Softaila (Pompka) – jak ma … 2.Byłem w identycznej sytuacji w grudniu – też wymieniałem vn 1600 na Softaila ‘07. Przygotuj się na niezłego strzała w tył głowy. Początek znajomości z HD był (przynajmniej dla mnie) tragiczny :icon_evil: . Jakość wykonania podzespołów (np. spasowanie puszek przełączników, poprowadzenie kabli, jakość powłok lakierniczych, przynajmniej w night trainie) makabra, już wiem dlaczego ludziska kupują dosłownie wszystko akcesoryjne. Może dlatego tak to odebrałem, bo kupiłem moto po ślizgu i musiałem go rozbierać. Gdzieś tam się olej sączy, jakiś czujnik źle wskazuje itd. – w japonii nie do pomyślenia. Przez chwilę byłem pewny, że go sprzedam – ale… wystarczy się przejechać i po temacie :icon_mrgreen: . Vn prowadzi się b. dobrze, ale softem „zamykasz” oponę za każdym razem i nie walczysz z motorem – sama radość. I ten dźwięk :notworthy: … Osz qrwisko !!! i nie chodzi tylko o odgłos wydechów, sama praca jednostki – słychać jak się tłoki przesuwają :icon_mrgreen: . Jak „kumasz” temat to się zakochasz. Aha, i jeszcze jedna różnica: HD jest wiele mniejszy od vn-a. daj znać jak wymienisz sprzęt, ciekawy jestem ... Edytowane 18 Marca 2009 przez hary kapuchan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
easy nomad Opublikowano 18 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2009 dzięki za odpowiedź, reszty poszukam na forum. jak nabędę napewno dam znać i opiszę wrażenia. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szafir Opublikowano 19 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2009 bez przesady - nie odstraszajcie kolegi Nomada ... :icon_biggrin: Po pierwsze - wybrałeś b. fajny model - myślę, że jest dużo ciekawszy od popularnej Kawy. C.d. gabarytów - Hary jest po prostu bardziej zwarty i nie ma wydmuszek - jak np zbiornik w byłym moim VN 800 - gabarytowo duuuży a pojemność licha. W H-D na odwrót gabaryt średni, a poj 19,5l :lalag: Poza tym wszystko stalowe (jakby odkute w okolicznej odlewni), grube, trochę toporne... Ale wygląd, właściwości jezdne (jeździłem tylko na modelach testowych Fay Boy'a), no i ... silnik... zobaczysz - po przejażdżce będzie Twój. Cytuj http://www.hdceleven.pl/index.php/pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz535 Opublikowano 19 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2009 moi drodzy być może wybrałem złą rubrykę forum, ale mam pytanie natury następującej. mam zamiar nabyć drogą kupna FAT BOY 2004 z silnikiem TC 88B. czy ktoś zWas mógłby napisać jakie są właściwości jezdne tegoż sprzętu, jakie ma spalanie w trasie, jak to jest z przegrzewaniem tylnego cylindra w jeździe miejskiej. interesują mnie wszystkie informacje na temat softaili z tego rocznika. ze względów oczywistych nie mogę nabyć nowej maszyny, a ze względu na to ,że i tak jest to niemały wydatek chciałbym mieć wcześniej pełną wiedzę. do tej pory od 12 lat jeździłem na japońcach, więc jeśli chodzi o HD jestem pełnym dyletantem, ale czas nadszedł. dzięki za odpowiedz. pozdrawiam. Testowałem kiedyś FatBoy'a i było wszystko ok, poza jak dla mnie za niską kierą (ale to można zmienić). W zeszłym zezonie na TC88 zrobiłem 4000 mil bez problemów.Spalnie 6-7.Prowadzenie b.dobre.W dźwięku v-twin'a się zakochasz,zwłaszcza z rurami SE :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dersu Opublikowano 20 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2009 moi drodzy być może wybrałem złą rubrykę forum, ale mam pytanie natury następującej. mam zamiar nabyć drogą kupna FAT BOY 2004 z silnikiem TC 88B. czy ktoś zWas mógłby napisać jakie są właściwości jezdne tegoż sprzętu, jakie ma spalanie w trasie, jak to jest z przegrzewaniem tylnego cylindra w jeździe miejskiej. interesują mnie wszystkie informacje na temat softaili z tego rocznika. ze względów oczywistych nie mogę nabyć nowej maszyny, a ze względu na to ,że i tak jest to niemały wydatek chciałbym mieć wcześniej pełną wiedzę. do tej pory od 12 lat jeździłem na japońcach, więc jeśli chodzi o HD jestem pełnym dyletantem, ale czas nadszedł. dzięki za odpowiedz. pozdrawiam. Witam..Jeżdżę Heritage Softail Classic drugi sezon.Silnik TC 88B.Przesiadłem sie z Wild Stara.Prowadzenie jego jest nieco trudniejsze jak Wildka.Ale to kwestia paru kilometrów.Osiągi podobne, jedynie bardziej krótsze biegi.Spalanie ok 6 l.Road King to Touring,konstrukcja jego ramy jest troche inna jak w Softailach.W każdej V-łce tylni baniak grzeje sie bardziej, to oczywiste, Wild ma ceramike ,a TC natrysk oleju na denka tłoków, tak że daje rade.Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtas69 Opublikowano 20 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2009 Witam Mogłby ktoś wstawić rysunek przekrojowy wydechów do softaila z 2003 roku. Muszę zobaczyć jak wyglądają w środku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 (edytowane) Witam Mogłby ktoś wstawić rysunek przekrojowy wydechów do softaila z 2003 roku. Muszę zobaczyć jak wyglądają w środku. Takich cudów to chyba nigdzie nie znajdziesz. Ogólnie są w nich rożne przegrody (jak to w wydechach bywa :biggrin: ) a na środkowym przelocie są wspawane jakby kapsle okrągłe ok.2-3cm średnicy, po 2 sztuki na wydech chyba. Pozbywając się ich zmienisz dźwięk. Wraz ze znajomym który siedzi od zawsze w HD i wie o nich wszystko przebijaliśmy wydechy w Sofciaku `03 zwykłym prętem, dla jeszcze innego znajomego co kupił nowe moto. Wkładasz pręt w wydech i napierasz młotkiem aż przejdzie przez całą długość. Odpalasz silnik i gazujesz - wyrwane kapsle powinny wystrzelić z tłumika wtedy więc uważaj żeby nikt nie stał z tyłu. Dźwięk się poprawi ale nie będzie bardzo głośny więc spoko wodza. :biggrin: Domowy sposób, trochę rzeźnicki ale daje radę. Robiliśmy to w Softailu tak świeżym że nawet jeszcze nie był brudny ani zakurzony od jazdy. Pachniał nowością. :biggrin: Edytowane 21 Marca 2009 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtas69 Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 Takich cudów to chyba nigdzie nie znajdziesz. Ogólnie są w nich rożne przegrody (jak to w wydechach bywa :biggrin: ) a na środkowym przelocie są wspawane jakby kapsle okrągłe ok.2-3cm średnicy, po 2 sztuki na wydech chyba. Pozbywając się ich zmienisz dźwięk. Wraz ze znajomym który siedzi od zawsze w HD i wie o nich wszystko przebijaliśmy wydechy w Sofciaku `03 zwykłym prętem, dla jeszcze innego znajomego co kupił nowe moto. Wkładasz pręt w wydech i napierasz młotkiem aż przejdzie przez całą długość. Odpalasz silnik i gazujesz - wyrwane kapsle powinny wystrzelić z tłumika wtedy więc uważaj żeby nikt nie stał z tyłu. Dźwięk się poprawi ale nie będzie bardzo głośny więc spoko wodza. :biggrin: Domowy sposób, trochę rzeźnicki ale daje radę. Robiliśmy to w Softailu tak świeżym że nawet jeszcze nie był brudny ani zakurzony od jazdy. Pachniał nowością. :biggrin: Właśnie "wyczyściłem" wydechy. Mogłem wybić ten kapsel ale nie byłoby basowego dźwięku. Nawierciłem denko a następnie je odciąłem i wszystko wyleciała (nawiercana rura) :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.