Skocz do zawartości

norman

Forumowicze
  • Postów

    74
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O norman

  • Urodziny 04/18/1974

Osobiste

  • Motocykl
    FXDL
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Wawa

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia norman

NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy

NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy (11/46)

0

Reputacja

  1. Już znalazłem, bez Twoich nic nie wnoszących postów. Temat do zamknięcia.
  2. Witam wszystkich, mam gdzieś zwarcie w swoim FXDL (2001 r.) - nie działa mi obrotomierz i automatyczny wyłącznik kierunkowskazów, do tego obciąża akumulator (przez zimę rozładował poniżej progu). Wizualnie wszystko wygląda na ok, bezpieczniki sprawdzone, problem musi tkwić gdzieś głębiej. Czy ktoś może mi polecić dobrego fachowca z Warszawy lub najbliższych okolic, który to ogarnie i nie skosi jak za zboże ?
  3. Dyna Low Rider '01 - kierownica, górna osłona pasa, sakwy, walek narzedziowy, szyba, przedni blotnik (kolo 19, szerokosc 100). Prosze pisac na PW.
  4. Nadal aktualne, szukam miejsca w okolicy stacji PKP i ulicy Ołówkowej.
  5. Witam, jak w temacie, interesuje mnie garaż lub strzeżone miejsce parkingowe (kryte). Najchętniej w centrum Pruszkowa (okolice stacji PKP). pozdro N.
  6. Witam wszystkich Szukam akumulatora do Dyna Low Rider, czy mozecie polecic jakis dobry zamiennik ? W Liberatorze za oryginal cena jak dla mnie mocno kosmiczna - 850 pln :banghead: A w ogole to jakich akumulatorow uzywacie ? pozdro !
  7. norman

    Honda Magna

    Kupie Honde Magne VF 750 C, rocznik 2001-2003, z niewielkim przebiegiem (czyt. < 15 tys km, nie mil !), bezwypadkowa i zadbana. Mile widziane nieseryjne dodatki (szyba, oparcie, gmol, sakwy, podnozki etc). Motocykl moze byc sprowadzony z USA.
  8. norman

    Kupie cruisera

    Interesuje mnie Shadow, Roadstar, Magna lub podobny o pojemnosci pow 1000 cm3, rocznik min.1999. Ewentualnie HD (byle nie sportster) - rocznik min 1998, do niewielkiej kosmetyki. Mile widziany niewielki przebieg, dobry stan techniczny / wizualny i dodatki. Moze byc sprowadzony z USA.
  9. Kupiona w salonie w Polsce, rocznik 97, przebieg 29 tys km. Full dodatkow. http://www.allegro.pl/show_item.php?item=323536040
  10. :icon_mrgreen: A mnie wku*wilo zachowanie niebieskich misiow - wykorzystali zjazd wiekszej grupy motocykli i zrobili "przeglad" sprzetow. Co im sie nie podobalo to "prosze dokumenty" i jazda - spisywanko. Az mnie zagotowalo. Po co sie scigac, meczyc i lapac na trasie "gołstrajderow" skoro sami sie napatoczyli i mozna za free wyrobic norme ? I te ich komentarze miedzy soba : "ilu juz masz ? bo ja 2 a Ty ?" ZENADA, niech sie wezma za lapanie prawdziwych przestepcow :P Podobal mi sie za to jeden koles, paradujacy miedzy nimi jak gdyby nigdy nic w koszulce z napisem "hwdp" :P
  11. Witam Chcialbym kupic nowy kask dla mojego plecaczka, kask ma byc otwarty i przede wszystkim wygodny, do jazdy na chopperze/cruiserze, w cenie do 650 pln. W zeszly weekend ogladalismy rozne kaski i wpadl nam w oko Caberg DownTown. Moja Pani byla nim zachwycona, jednak po przejrzeniu informacji w necie okazalo sie, ze jest to kask dedykowany na skuter, w zwiazku z czym przy jezdzie motocyklem mocno "szumi". Obecnie moj plecaczek jezdzi ze mna, ale niewykluczone ze w niedalekiej przeszlosci sprobuje sil jako samodzielna amazonka :buttrock: Co zatem moga polecic forumowe uzytkowniczki 2 kolek ? Przymierzalismy sie wczesniej do Caberga Jetside - okazal sie niewygodny. Moze Nolan N41, 42 lub N31 ? Slyszalem pochlebne opinie na temat kaskow AGV - moze ktos polecic jakis sprawdzony "damski" model ? A moze Lazer - np Tornado ? Bede wdzieczny za wszelkie praktyczne rady ze strony motocyklistek jak i motocyklistow.
  12. Nic sie nie przejmuj, przy pierwszej jezdzie to normalka :crossy: Musisz sie w niego po prostu wjezdzic i go wyczuc. Tak jest z kazdym nowym motocyklem. Pocwicz gdzies na placu najprostsze manewry przy malej predkosci - to naprawde pomaga ! A tak w ogole to gratuluje zakupu i milego smigania :P
  13. A jezdziles w ogole czyms wczesniej ? Bo jesli nie masz absolutnie zadnego doswiadczenia, to moim zdaniem 1100 o mocy ~60KM na dzien dobry, moze Cie przerosnac. Ja tez kiedys zachorowalem na Virago i to bardzo ciezko, wlasnie z powodow wizualnych - ten design, chromy, V2 i w ogole ... nie moglem spac po nocach :bigrazz: Czar prysl w momencie kiedy pierwszy raz usiadlem na Virazce u potencjalnego sprzedajacego, qwa - co to za kierownica ? dlaczego podnozki tak blisko ?? i jeszcze pare drobiazgow ktore mi nie odpowiadaly. Najlepiej sam sprawdz czy bedzie Ci pasowala manualnie, przejedz sie na gielde, zapytaj jakiegos uzytkownika czy pozwoli Ci usiasc i "pomacac" :biggrin: i obadaj temat.
  14. Z tego co ja sie orientuje, to problem z rozrusznikiem mialy starsze Virago (z polowy i koncowki lat 80-tych), glownie 750tki, aczkolwiek zdarzalo sie, ze niektore egzemplarze z poczatku lat 90-tych i to 1100 tez potrafily odmowic posluszenstwa. Defekt ten byl swego czasu szczegolowo poruszany na grupie pl.rec.motocykle ale nie powiem Ci w tej chwili na czym on dokladnie polegal (wyrabial sie jakis slimak czy wedzidelko w mechanizmie rozrusznika) i w jaki sposob mozna bylo to rozwiazac - po prostu nie pamietam. Przekop archiwum "precli" albo zapytaj tam bezposrednio i mysle ze cos znajdziesz :biggrin: Swego czasu interesowal mnie ten motocykl, co prawda nie mial chlodnicy ale za to kardan. Do tego podwieszany silnik i naprawde rasowy, "chopperowaty" wyglad, masa chromu i V2 (55 KM). Niestety wg mnie wada jest co najmniej dziwna pozycja kierowcy - no chyba ze ktos sobie wysunie podnozki do przodu i zmieni kierownice, mnie osobiscie nie bardzo pasowaly "baranie rogi" :) Ostatecznie kupilem Honde i nie zaluje ;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...