michoa Opublikowano 11 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 tłumik zmień na przelot fabryczny jakieś tam przegrody ma....najlepszy jest przelot z wygłuszeniem wełną mineralną kompromis między osiągami a hałasem sam kawałek metalowej rurki strasznie łomocze... co do reszty damiano był szybszy :D o zawieszeniu pisał jakcuzy założyciel tego tematu nie mam 100% pewności ale musisz poświęcić którąś godzine i przewertować ten temat od początku do końca żeby się przekonać...mnie też coś się obiło o uszy że przód pasuje od którejś starej cr bez żadnych przeróbek.... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrykcinek Opublikowano 16 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 Dzisiaj zabrałem się za wymianę uszczelniaczy na lagach. Zobaczyłem, że te uszczelniacze składają się z 2 części. Czy tą górną cześć należy też wymienić czy tego się nie wymienia. I ile mam wlać oleju? Można to z czegoś odczytać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrykcinek Opublikowano 18 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 I teraz wyszedł mi jeszcze poważniejszy problem a mianowicie te uszczelniacze, które są w internecie dokładnie pod moją CRM mają całkiem inny rozmiar czyli 36x48x10,5 a mi potrzeba 41,7x55x10. Nigdzie nie ma takich jakie mi są potrzebne. Wiecie gdzie mogę je znaleźć? I dlaczego jest taka różnica w rozmiarze? Bardzo proszę o pomoc :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 18 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 może masz jakaś wersjie po modernizacji z więszka średnicą lag, ale ten wymiar 41,7 cos mało prawdopodobny mi się wydaje, lepiej zmierz jeszcze raz bo raczej będzie to 41 lub 42 okrągłe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrykcinek Opublikowano 19 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2011 (edytowane) Taki rozmiar jest wybity na simeringu i jak mierzyłem to też coś takiego wychodziło. Edytowane 19 Grudnia 2011 przez patrykcinek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adis3 Opublikowano 20 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2011 Witam Czy to od tej CR'ki zawieszenie psuje do CRM'ki?http://allegro.pl/honda-cr-125ccm-i1996171197.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 20 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2011 nawet jak by pasowały będziesz musiał dorabiać mocowanie pod zacisk hamulcowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adis3 Opublikowano 21 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2011 Jeśli musiał bym dorabiać to trudno. Zadzwonie do gościa i powiem zeby srednice zmierzyl to bede wiedzial czy podejdą czy nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrykcinek Opublikowano 29 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2011 (edytowane) Dzisiaj przez otwór wydechowy w cylindrze zobaczyłem, że mój prawie nowy tłok u góry, pośrodku jest przytarty. To przytarcie ma powierzchnię jakiegoś 1cm2. Dodam, że cylinder jest po tulejowaniu. Czy takie przytarcia są normalne? Czy po prostu firma, która tulejowała cylinder spaprała sprawę? I jakie powinno być ciśnienie po tulejowaniu w Hondzie CRM 125? Edytowane 29 Grudnia 2011 przez patrykcinek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rams Opublikowano 29 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2011 Rozbieraj cylinder. Przeszlifowałeś zawór wydechowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrykcinek Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 Nie, nie szlifowałem. Gdy odebrałem cylinder z tulejowania od razu go założyłem i nic z nim nie robiłem. Byłem pewien, że jest wszystko gotowe. W załącznikach są zdjęcia tych zarysowań. A i jeszcze jedno. Czy ta tulejka zaznaczona strzałką to element blokady? Jeśli tak to czy usunięcie jej daje wyczuwalny rezultat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 Nie widać głębiej ale jeżeli jest to zwężka to jest ona blokadą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrykcinek Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 Teraz zaznaczyłem gdzie się kończy i jej grubość. Tyle co widać to cała ta zwężka. Mam to usunąć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tadzias Opublikowano 8 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 Witam ,wydaje mi się że nie jest to blokada ,blokada w Nsr wygląda tak:http://nsr125.eu/odblokowanie-nsr-125-vt51.htmWięc w crm pewnie była taka sama,a co do przytartego tłota to tak jak napisał Rams ,przed wymianą tloka końeczny jest szlif gniazda zaworowego i czyszczenie łopatek zaworu.Ale w twoim przypadku to też może być wina tulei. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pajka Opublikowano 14 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2012 (edytowane) Witam wszystkich. Od kilku dni jestem posiadaczem Hondy CRM, dzisiaj w sumie pierwsze testy :). Czy może mi ktoś na maila przesłąć serwisówkę - mój email [email protected]. Moja CMRka jest bez obrotomierza :( czy można jakiś inny dopasować? Edytowane 14 Stycznia 2012 przez Pajka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.