Skocz do zawartości

Wszystko o Hondzie CRM 125/250


Rekomendowane odpowiedzi

tłumik zmień na przelot fabryczny jakieś tam przegrody ma....najlepszy jest przelot z wygłuszeniem wełną mineralną kompromis między osiągami a hałasem sam kawałek metalowej rurki strasznie łomocze...

 

co do reszty damiano był szybszy :D

 

o zawieszeniu pisał jakcuzy założyciel tego tematu nie mam 100% pewności ale musisz poświęcić którąś godzine i przewertować ten temat od początku do końca żeby się przekonać...mnie też coś się obiło o uszy że przód pasuje od którejś starej cr bez żadnych przeróbek....

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj zabrałem się za wymianę uszczelniaczy na lagach. Zobaczyłem, że te uszczelniacze składają się z 2 części. Czy tą górną cześć należy też wymienić czy tego się nie wymienia. I ile mam wlać oleju? Można to z czegoś odczytać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I teraz wyszedł mi jeszcze poważniejszy problem a mianowicie te uszczelniacze, które są w internecie dokładnie pod moją CRM mają całkiem inny rozmiar czyli 36x48x10,5 a mi potrzeba 41,7x55x10. Nigdzie nie ma takich jakie mi są potrzebne. Wiecie gdzie mogę je znaleźć? I dlaczego jest taka różnica w rozmiarze? Bardzo proszę o pomoc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj przez otwór wydechowy w cylindrze zobaczyłem, że mój prawie nowy tłok u góry, pośrodku jest przytarty. To przytarcie ma powierzchnię jakiegoś 1cm2. Dodam, że cylinder jest po tulejowaniu. Czy takie przytarcia są normalne? Czy po prostu firma, która tulejowała cylinder spaprała sprawę? I jakie powinno być ciśnienie po tulejowaniu w Hondzie CRM 125?

Edytowane przez patrykcinek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, nie szlifowałem. Gdy odebrałem cylinder z tulejowania od razu go założyłem i nic z nim nie robiłem. Byłem pewien, że jest wszystko gotowe. W załącznikach są zdjęcia tych zarysowań.post-58094-0-75108800-1325276055_thumb.jpg

 

post-58094-0-67400900-1325276222_thumb.jpg

 

A i jeszcze jedno. Czy ta tulejka zaznaczona strzałką to element blokady? Jeśli tak to czy usunięcie jej daje wyczuwalny rezultat?post-58094-0-03899300-1325276300_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam ,wydaje mi się że nie jest to blokada ,blokada w Nsr wygląda tak:http://nsr125.eu/odblokowanie-nsr-125-vt51.htm

Więc w crm pewnie była taka sama,a co do przytartego tłota to tak jak napisał Rams ,przed wymianą tloka końeczny jest szlif gniazda zaworowego i czyszczenie łopatek zaworu.Ale w twoim przypadku to też może być wina tulei.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. Od kilku dni jestem posiadaczem Hondy CRM, dzisiaj w sumie pierwsze testy :). Czy może mi ktoś na maila przesłąć serwisówkę - mój email [email protected]. Moja CMRka jest bez obrotomierza :( czy można jakiś inny dopasować?

Edytowane przez Pajka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...