Skocz do zawartości

Tadzias

Forumowicze
  • Postów

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    HONDA CRM 125
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    1707267

Informacje profilowe

  • Skąd
    Toruń

Osiągnięcia Tadzias

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Witam, Panowie wie ktoś jakie powinny być odblokowane dysze w gzaźniku? hondy crm125, szukałem na forum NSR i oni zalecają 138,42,65 ale w crm 125 orginalne są 142,45 (coś około tego) i 50, i ta ostatnia mnie zastanawia jakaś dziwna.
  2. Witam ,wydaje mi się że nie jest to blokada ,blokada w Nsr wygląda tak:http://nsr125.eu/odblokowanie-nsr-125-vt51.htm Więc w crm pewnie była taka sama,a co do przytartego tłota to tak jak napisał Rams ,przed wymianą tloka końeczny jest szlif gniazda zaworowego i czyszczenie łopatek zaworu.Ale w twoim przypadku to też może być wina tulei.
  3. Witam,rozbierał ktoś może tylnie zawieszenie w CRM-ie? Bo mi coś niepasuje ponieważ poskładałem wystko i niby wszystko jest ok,luzów góra duł niema ale zato jest pory luz na boki ,wygląda to tak jakby były zadługie tuleje i cały kiwak się ponich na boki rusza . Wiem że tam luz na boki powinien być ale umnie jest jakieś 4mm dość sporo i niewiem czy mam te tuleje troche zeszlifować? Jak by ktoś mógł to sprawdzić u siebie to będe wdzięczny.
  4. ok dzięki, ale zakładając je spowrotem to trzeba je jakoś specjalnie ustawić ? A, jeszcze jedno czy element nr.3 z tego schematu to blokada?
  5. Witam, Panowie może ktoś się z was orjętuje czy? da sie wyjąć łopatki zaworu wydechowego bez zdejmowania cylinra. Jak się da to poprosze jakąś instrukcje. Pozdrawim.
  6. Witam wszystkich fanów HONDY CRM. Od soboty jestem posiadaczem Hondy crm 125 ,i miałbym dowas kilka pytań, a mianowicie: 1,jaki? filtr Twin Air będzie pasował do crm 125, bo w katalogu nie mają nic do tego modelu. znalazłem cos takiego do crm 250 ale nie jestem pewien czy będzie dobry:http://allegro.pl/filtr-powietrza-twin-air-twinair-honda-crm-250-94-i1887075429.html 2,to samo pytanie o tarcze hamulcową tylnią 3,no i pytanie godne świeżaka jak? spuścić olej ze skrzyni :) 4,i jeszcze jedno czy to normalne że na wolnych obrotach czasem zapala mi się kontrolka smarowania,i w czasie jazdy też się zdarza że się lekko jarzy. A tak w ogóele to może lepiej się tego pozbyć i lać mieszanke? Pozdrawiam i czekam na podpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...