Skocz do zawartości

adis3

Forumowicze
  • Postów

    31
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    CRM 125 JD 10
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Świecie

Osiągnięcia adis3

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. Witam! Mam w garażu Hondę CRM 125 i też przymierzam się do przeróbki na sm. Koło tylne od CBR 600 F3 udało mi się wyrwać za 100zł z tarczą. Szukam jeszcze tylko przedniego i postaram się zamieszczać zdjęcia i opis postępu prac... W przyszłym tyg. może zacznę przeróbkę :)
  2. Może poszukaj w cecie, powinny być przy linkach rozmiary, na allegro tego pełno
  3. michoa, wolę pokombinować troche żeby solidnie było...
  4. michoa, dzięki, myślałem że jak niektóre części pasują z xr 400, to podnóżki też :biggrin: no ale dzięki, pokombinuje cos z podnozkami z dt patrykcinek,skoro masz błoto w gazniku to GDZIEŚ JEST NIESZCZELNOŚĆ. Przejrzyj dokładnie wszystko, a może masz gdzieś dziurę w obudowie filtra albo coś? Może króciec nieszczelny itp.
  5. patrykcinek, tzn. masz błoto w gazniku? Czy w filtrze? Może masz gdzieś nieszczelność bo ja duuużo razy wjeżdżałem w wode ponad silnik, błota, w bagnach nieraz ugrzęzłem :D i błota nie znalazłem w filtrze NIGDY, no raz znalazłem, ale to jak mi się moto do wody przewróciło :P, mam uszczelniony filtr silikonem, każde łączenie, i jak patrzysz od tyłu to wlot wiltra powinien być niewidoczny, przynajmniej u mnie tak jest, że błoto dzięki temu się tam nie dostanie. michoa, nie wiesz może od czego pasowały by podnóżki dla pasażera? Może od XR? bo jak kupiłem to ich już nie było, a chciałbym czasem pasażera zabrać
  6. patrykcinek, z tym że poniżej 2 tys obrotów zawór jest otwarty to masz racje, ale dzieje się tak tylko wtedy, kiedy masz odblokowany całkowicie moduł zaworu wydechowego. Poza tym myślę że nie powinna przerywać i strzelać, może to wina gaznika itp.. Ja też mam podobnie, ale u mnie poprostu na obrotach 6-7,5 tys. słabnie, a potem gwałtownego kopa dostaje, a z tym przerywaniem to u mnie też tak było i winowajcą okazała się zbyt bogata mieszanka, ale muł w tym przedziale obrotów to jest podobno w kazdej crm/nsr 125.
  7. Co znaczy"Bo ja mam już zużytą 110 i bardzo słabo obraca nawet na luźnym podłożu" czy chodzi ci o słabą przyczepność? Ja mam 100 mitasa. Co do zaworu wydechowego to odpal moto i przegazuj do 9-10 tys i na takich obrotach zgaś moto KLUCZYKIEM!!! nie przełącznikiem, wtedy zawór zatrzyma się w pozycji takiej w jakiej był w trakcie pracy silnika. Na kółku masz 2 kreski prawda? A na obudowie kółka 1 kreskę, to ta lewa kreska jak patrzysz na to kółko ma się zgrywać z tą na obudowie. Jak coś to pisz, sory ze tak późno odpisałem;)
  8. Nie mierzyłem dokładnie, ale spala ok. 0,7- 1 litra na godzine wiecej :) Ale tak mocno tego nie odczuwam, bo zwykle jezdze z kumplami po lasach i aż tak nie pałuje sprzęta. Spala mi ok. 6 litrów na 2 godziny jazdy po lesie.
  9. Witam,masz dysze zablokowane tj. powinny byc 142(glowna), 60(ssania), 45(wolnych obrotow), 65 (wysokich obrotow) , daje ci linki do odblokowanych: http://www.racing-planet.pl/tuning-skutera-dysza-glowna-gaznika-dellorto-p-2697-1.html?sessID=9eac53a897f6376a9031630d1c341c32 http://www.racing-planet.pl/tuning-skutera-dysza-glowna-p-4561-1.html?sessID=9eac53a897f6376a9031630d1c341c32 http://www.racing-planet.pl/tuning-skutera-dysza-dellorto-p-996-1.html?sessID=9eac53a897f6376a9031630d1c341c32 Maja dysze 066 zamiast 065 ale nie ma roznicy bo to tylko jedna setna milimetra. Sklep polecam. Moja crm'ka tez smiga na dyszach z tego sklepu a poza tym maja tanio bo np. cena dyszy 4mm 0,66 w salonie hondy to ok.60zł Pozdro i jak cos to pisz.
  10. patrykcinek, nie przejmuj się tym, że odrazu jezdziles normalnie. Przecież jest teoria o ostrym docieraniu że jest lepsze i dużo osób to stosuje i jest git. Może nawet przez to masz mocniejszą crm'kę niż taki co jezdzi 1000km przymulając sprzęta. Jest wskazane jezdzić w pełnym zakresie obrotów ;) Ja też będę stosował tą metodę ;d
  11. Witam Nie wiem jak z tą ostatnią(jest to dysza mocy na wysokich obrotach, power jet) ale ja też miałem 50 a w serwisówce od crm'ki jest 65. Kupiłem i wymieniłem na 65. Poprawił sie górny zakres obrotów ale crm'ka ma większy apetyt na paliwo :D
  12. Ja mam teraz 40 z tyłu i 14 z przodu i po prostu musze bardzo ją kręcić żeby w terenie zmienic bieg na wyższy. Jestem w trakcie szukania zębatki 12z. do przodu. Zębatki może kup osobno . A gdzie dostałęś zębatkę11z?
  13. Bardzo dziękuję :D Aha , jeśli łapię za główkę korbowodu i ruszam na boki ale nie na czopie wału tylko taki ukośny luz wtedy jest to jest jakaś granica dopuszczalna wyznaczona, bo u mnie jest to ok. 2-2,5mm? Bo nie moglem nic w googlach znaleźć ale luzu góra-dół nie wyczuwam. PS: Pozdrawiam i jak coś to zdam relacje z pomiaru :D
  14. Witam Moja crm/ka okazała się dziwną zagadką. Zdjąłem cylek i na tłoku nie ma oznaczen zadnych tylko na jednej stronie pisze "KAK" a na drugiej stronie "N". Czy mam rozumieć że to tłok nominalny?? Na korbie jest wybity symbol "B", Membrana ma 3 listki odgięte co by wyjaśniało moje wcześniejsze problemy z nią. Aha, kompresta jest około 8atm. a na nicasilu widać ślady honowania :blink: Dodam, że na liczniku jest około 2000km i nie wiem czy właściciel kręcił licznik czy kupił nowy bo nie wiezę żeby w tak krótkim czasie membrana sie zuzyla itd. Ale nicasil może i ma taki przebieg bo nie ma na nim rys wyczuwalnych. Na dniach zaniosę cylek do pomiaru ( ile może kosztować pomiar cylindra i tłoka). Czy możecie mi coś powiedzieć o tym tłoku i korbie?? z góry dzięki :biggrin:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...