Greedo Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Witam. Chodzi mi po głowie myśl o trochę szybszym motocyklu jednak bez przeginania pały. 86 KM, w miarę fajna pozycja, klimat jaki lubię (czyli lata 80) i jakaś ochrona przed wiatrem. Dlatego moje pytanie brzmi: jak jest z trwałością tych motocykli? Miały jakieś typowe dla nich wady, poza tym genialnym 16 cali z przodu? Jak ze zużyciem oleju niedobitych egzemplarzy? Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Raczej szukaj za granica niz w Polsce :)Silnik niestety na panewkach + dosc delikatna 16 zaworowa glowica - watpie zeby ta kombinacja uchowala sie w rekach naszych miejscowych rzeznikow.Wymaga regularnej obslugi, przede wszystkim wymian oleju a z tym tez w Polsce kiepsko. Jesli jest porzadnie obslugiwany to mechanicznie jest bardzo zywotny, normalne klopoty z instalcja ladowania nie powinny cie specjalnie ruszac.Przod mozesz wymienic na starego GSXR ( jak ja zrobilem w swoim 1150 ) i nagle masz wspolczesnie prowadzacy sie motocykl z dobrymi osiagami i hamulcami.O wiele bardziej podoba mi sie niz pozniejsze blizniaki GSXF600 / 750. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
henio Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Kupuj 1100. Ja mam 750 ale tak jak pisał Adam te panewki to marny pomysł. Mi jedną obróciło (przez benzynę w oleju) Motocykl za je fajny i mimo posiadania FJ zdecydowanie bardziej wole GSX. Zużycie oleju na tyle małe że trudno ocenić jakie. Mój jest z rocznika 80 w którym był wahacz stalowy rurowy. Słaba sztywność = marne prowadzenie. No i te 19" koło z tyłu fuj. Przerośnięta instalacja elektryczna. Ja w swoim wymieniłem wahacz na wahacz od FJ i koło szersze od GSX 600f. Zecydowanie lepiej to teraz jeździ. Z twoich postów wiem że jesteś przeciwnikiem przeróbek dlatego kupuj GSX 1100 z roku ok 84. Jeszcze fajnie wygląda a ma już lepszy wahacz, mniejsze i szersze koło z tyłu, kawałek owiewki no i ten niezniszczalny silnik. Niestety tak jak pisał Adam zawieszenie przednie jest wiotkie szczególnie w 750. Rurki jak w Jawie :) Na hamulce nie narzekam. Słaba stroną jest też instalacja elektryczna ale wymiana kabli i kostek załatwia sprawę. Wg mnie to najlepsze motocykle Suzuki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 no to szukam niedobitego 1100. Nie chce ktoś dr 600 po profi remoncie z oryginalnym przebiegiem? :crossy: Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2008 84r to juz moj model motocykla - 1100 / 1150 E / ES / EFE.Dluga, dosc ciezka i niezbyt poreczna krowa zdecydowanie nie nadajaca sie na warszawskie ulice. Nawet w Toronto potrafie poczuc jej nieporecznosc ( wiekszosc ulic szeroka i wszystkie skrzyzowania pod katem prostym :)) i wole do miasta jezdzic BSA. Przod z kolem 16 nie pomaga a robi jazde nerwowa - dlatego zmienilem na GSXR z kolem 17''. Hamulec z antynurkiem dobry, ale przy tej masie wymaga niezlego scisku :).750 daje ci o wiele wieksza porecznosc, mniejsza wage, poza tym Henio porownuje swoja 750 z 80r, a to jest poprzedni model w porownaniu do tego co ty chcesz kupic. 750 E/ES./EF to bardziej zwarta rama o przekroju prostokatnym, mniejszy gabarytowo motocykl od tego z 80r, o kolach 16'' przod i 17'' tyl z alu wahaczem i centralnym amorem.Mimo wszystko namawiam cie do poszukania tego modelu.W przypadku henia jego rama jest identyczna jak w modelu 1100, tak ze jesli jakis klopot z oryginalnym silnikiem sie zdarzy to moze wladowac silnik 1100 bez zadnych przerobek.W modelu z 83 - 86r taki numer juz nie przejdzie :) Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekL Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Silnik niestety na panewkach A to są jakieś inne rozwiązania w seryjnie produkowanych 4 suwach majacych wiecej niż 1 cylinder ? Poważnie pytam - chyba że nie chodzi o panewki na wale korbowym. Pozdrówki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2008 wczesne gsx-y i wcześniejsze gs-y miały wał łożyskowany na łożyskach tocznych Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Ja w mieście nie mam zamiaru nim jeździć, od tego mam gsa. Wolałbym zdecydowanie łożyska od panewek. Są na alledrogo 2 750ątki, wyglądające na nie dobite. Jak jest z dynamiką w 750 a 1100? Duża różnica? Jaką moc i moment ma 1100? Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Ty nie kombinuj i ściągnij sobie CB900 - klimat jak cza, a silnik nie do zajechania. Wiem, że nie w temacie, ale... :notworthy: Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
henio Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Ja w mieście nie mam zamiaru nim jeździć, od tego mam gsa. Wolałbym zdecydowanie łożyska od panewek. Są na alledrogo 2 750ątki, wyglądające na nie dobite. Jak jest z dynamiką w 750 a 1100? Duża różnica? Jaką moc i moment ma 1100?Zasadnicza. Mój tatko kupił ostatnio 1100 i normalnie brak porównania. Szczególnie jeżeli chodzi o moment. Idzie od samego dołu. A co do poręczności to idzie sie przyzwyczaić. Ja swoim zaglądam nawet na żwirownie :buttrock: Oczywiście jazda w wersji lajtowej. Ty nie kombinuj i ściągnij sobie CB900 - klimat jak cza, a silnik nie do zajechania. Wiem, że nie w temacie, ale... :)Wyjdę na rasistę. Ale nie ma to jak suzuki W przypadku henia jego rama jest identyczna jak w modelu 1100, tak ze jesli jakis klopot z oryginalnym silnikiem sie zdarzy to moze wladowac silnik 1100 bez zadnych przerobek.W modelu z 83 - 86r taki numer juz nie przejdzie :) Adam M.Nie ukrywam że w razie awarii drugi raz rozbierać tego nie będę. A jak skończę z moja FJ to poszukam jakiegoś gsx 1100f z rozbitym przodem :biggrin: Ot tak dla sportu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2008 (edytowane) Prawda, o CB 900 myślałem również. Tylko że niestety moim pierwszym japońskim motocyklem było i jest Suzuki.| Po prostu mam zaufanie i powiedzmy sentyment do tej marki :buttrock: Szkoda że w Polsce ciężko trafić taki niedobity egzemplarz 1100. Jakby ktoś ze znajomych sprzedawał/miał 750/1100 ES/EF to proszę o cynk. Nie jeżdżę z zasady po Polsce i nie tracę czasu i kasy na oglądanie złomu, szukam najwyżej w okolicach Warszawy albo jak wyżej - po znajomości. Edytowane 31 Sierpnia 2008 przez Greedo Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Te motocykle byly bardzo popularne w Anglii, i angielski ebay radze ci obserwowac.Co do CB to nie chce Bubera martwic, ale do starego GSXa jej dosc daleko :banghead:. Silnik Hondy ma o wiele za duzo lancuchow jak na moj gust i skrzynie biegow, ktorej daleko do jakosci i precyzji Suzuki.Pieta achillesowa Suzuki jest uklad ladowania, ale dobrze serwisowany motocykl nie ma praktycznie slabych punktow oprocz tego ( jesli oczywiscie wezmiemy poprawke na slabe w porownaniu do wspolczesnych zawieszenie i hamulce ). Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2008 (edytowane) http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M930788 ze zdjęć widać że jest oryginalny lakier i w miarę zadbany, ciekawe jak mechanicznie... Tylko trochę daleko jest. Ktoś z Jasła może? :D Edytowane 31 Sierpnia 2008 przez Greedo Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JĘDRZEJ Opublikowano 1 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 Greedo,ja mam takie suzuki o jakim mówisz ,będę w BORKACH to sobie możesz sobie je obejrzeć,na wiosnę chyba sprzedam ten motocykl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 1 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 A jak z braniem oleju i stanem ogólnym? I najważniejsze, sugerowana cena :buttrock: Jeśli masz jakieś fotki to ja bardzo chętnie. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.