Skocz do zawartości

W deszczu i po myciu nie palą wszystkie gary


kalosh
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Sprawdź, czy woda nie dostaje się do modułu zapłonowego. W moim moto obudowa modułu była nieszczelna i podczas przejażdzania przez kałużę silnik kaszlał bo woda spod koła pryskała na moduł.

Edytowane przez kvos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie głupie pytanie: tym sprajem to mam pociągnąć styki, czy całe kable z zewnątrz?

Najlepiej wszystkie części poczynając od mocowania przewodu wysokiego napięcia w cewce poprzez sam kabel, fajkę oraz styki przewodów dochodzących do cewki. Poza tym rada: odpal zmoczony motocykl w ciemnym garażu lub innym nieoświetlonym miejscu. Być może zobaczysz gdzie ucieka prąd, np. często widać jak iskra przechodzi z przewodu zapłonowego jeszcze przed fajką. Taki test pozwala sprawdzić gdzie jest przebicie i co należy wymienić, bo na "dziurawy" kabelek i najlepszy preparat nie pomoże.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po sporym deszczu, jak również po myciu moto nie chce palić na wszystkich garach. Jak postoi chwilę to przechodzi problem i można jechać dalej. Macie pomysł gdzie może dostawać się woda?

 

W jednym ze starszych ( chyba 11.1999r)"Motocykl"-i był artykuł na temat Bandita . Jedną ze sugestii , było zabezpieczenie silikonem cewek w miejscu , gdzie wychodzi kabel wysokiego napięcia .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...