Skocz do zawartości

Czy rozni sie tlumik leo Vince, yoshiruma czy akrapovic ??


PiotrromaN
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jeździsz "tylko" 954 i chcesz do niej tłumik za prawie 2 tys zł? Rozumiem - nówka sprzęt, wyścigi na torze itd to wtedy...

Te 2 tys zł można przeznaczyć z pożytkiem na inny cel. Daj parę złoty chłopakom to Ci przerobią oryginalny i będzie miał miły dla ucha dźwięk i zaoszczędzisz kasę!

Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, chłopaki.

To inne pytanie, ale w temacie. Zanabywszy Yoshi R-77 slipon do mojej zx10r. Zastanawialem się nad pełnym wydechem, ale w końcu doszedłem do wniosku, że sama nakładka powinna wystarczyć mi do normalnej jazdy (i trochę troru). Nie ukrywam, że głównym powodem zakupu była chęć uzyskania podądanego dźwięku (basu, nie więcej dB).

Proszę mi na chłopski rozum wyjaśnić:

1. Po co zakłada się pełne wydechy (nakładaka + kolektor)? Rozumiem, że do sportu, jeśli tak, to rozumiem, że zrobiłem dobrze :biggrin:

2. Czy różnica w wykonaniu carbon - titanium to tylko estetyka, czy ma jakieś ukryte drugie dno? W przypadku wspomnianej Yoshi to +49 $ w wykonaniu carbonowym.

Proszę rozwiać moje wątpliwości, bo Yoshi już płynie :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeździsz "tylko" 954 i chcesz do niej tłumik za prawie 2 tys zł? Rozumiem - nówka sprzęt, wyścigi na torze itd to wtedy...

Te 2 tys zł można przeznaczyć z pożytkiem na inny cel. Daj parę złoty chłopakom to Ci przerobią oryginalny i będzie miał miły dla ucha dźwięk i zaoszczędzisz kasę!

 

A w czym widzisz problem? Dla Ciebie to "tylko" 954 a dla mnie wymarzony motocykl. A czym Ty śmigasz skoro 954 to dla Ciebie "tylko"? A poza tym uważam, że to dobra inwestycja, zwłaszcza, że z tym motocyklem mam zamiar obcować kilka ładnych lat. A żadnych wydechów przeabianych domowym sposobem nie chce widzieć na oczy :wink:

 

Dobra, chłopaki.

To inne pytanie, ale w temacie. Zanabywszy Yoshi R-77 slipon do mojej zx10r. Zastanawialem się nad pełnym wydechem, ale w końcu doszedłem do wniosku, że sama nakładka powinna wystarczyć mi do normalnej jazdy (i trochę troru). Nie ukrywam, że głównym powodem zakupu była chęć uzyskania podądanego dźwięku (basu, nie więcej dB).

Proszę mi na chłopski rozum wyjaśnić:

1. Po co zakłada się pełne wydechy (nakładaka + kolektor)? Rozumiem, że do sportu, jeśli tak, to rozumiem, że zrobiłem dobrze :)

2. Czy różnica w wykonaniu carbon - titanium to tylko estetyka, czy ma jakieś ukryte drugie dno? W przypadku wspomnianej Yoshi to +49 $ w wykonaniu carbonowym.

Proszę rozwiać moje wątpliwości, bo Yoshi już płynie :)

 

Według mnie na szosę pełen układ wydechowy jest zbędny. Jeśli tylko jesteś gościem na torze to po co ładowac tyle tysięcy w pełen układ?

 

Carbon jest cięższy od pełnego tytanu, chociaż to i tak nie powinno mieć znaczenia bo przeciez nie chodzi Tobie o gubienie setnych kilograma :lalag: Pełen układ doda mocy, decybeli i ku*wy krzywej momentu :buttrock: A swoją drogą to, że wybrałes carbon - :crossy: moim zdaniem lepiej wygląda :wink:

Edytowane przez Vector
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Carbon jest cięższy od pełnego tytanu, chociaż to i tak nie powinno mieć znaczenia bo przeciez nie chodzi Tobie o gubienie setnych kilograma :lalag: Pełen układ doda mocy, decybeli i ku*wy krzywej momentu :buttrock: A swoją drogą to, że wybrałes carbon - :crossy: moim zdaniem lepiej wygląda :wink:

 

Nowe tłumiki fabryczne (również mój) są bardzo skomplikowane w budowie. Ma to związek z zachowaniem normy czystości spalin. Akcesoryjne nie mają tego 'problemu'. Dlatego IMHO sam wydech również powinien dać lekką poprawę.

 

Właśnie wziąłem tytan :wink: Bardziej pasuje mi do motocykla. Te dodatkowe $$ przezaczyłem na PC III - wg mnie to ma ręce i nogi.

 

 

Mój główny problem to brak mocy w zakresie obortów ca. 4 - 8 krpm, przy ostrym starcie.

 

Mam nadzieję, że umiejętna kombinacja w/w gratów nieco ten problem zniweluje.

 

Kombinuje tak - jeśli głupio niech mnie ktoś poprawi.

 

ps. Nikt nie wspomniał o tłumikach Remusa. Mam taki w zx636 i jego dźwięk bardzo mi się podoba. Nie za głośny, ale soczysty. Teraz też myślalem o Remusie, ale z tego co, czytałem to są bardzo drogie elementy.

Edytowane przez plooscva
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest to wymarzony motocykl bo sie podjarales :)

wsiadlbys na 1000 rr i bys tez sie zakochal , wsiadlbys na gsxr, r 1 czy zx-a i to samo ;]

 

Szczerze mówiąc... Całkiem możliwe. Ale kiedyś, kiedy dosiadałem swego czasu leciwej Kawy, dostałem na kilka godzin pod opiekę właśnie 954... Tamten dzień zaważył nad tym, że się w niej zakochałem ;) Motocykl zbudowany dosłownie pode mnie :clap: :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do pełnych układów wydechowych ... ja mam takie coś od ARROWa w mojej F4 - z takim ją kupiłem. Krótko po zakupie miałem okazję sprawdzić moją hanie z drugą taką samą tylko z roku 2000 w lotnym starcie z trzeciego biegu. Efekt - po zapięciu piątki byłem z przodu o całą długość koła i myślę że to bardziej efekt tego że ja ważę jakieś 15 kg mniej od kolegi, albo wina moje słabego skilla ale to już ... przemilczę :crossy:

Ja tam seryjny wydech zastąpił bym jakimś używanym jak się trafi to dedykowanym slip-on'em. 954 taka oszczędność nie zaszkodzi a zyskasz zacniejszy dźwięk.

PS: Moja na ARROWku ryczy aż miło, może to nie jest mega niski bas ale w górnym zakresie obrotów ciary idą. Nie chodzi jak litr tylko jak rasowa "szejseta" ale to chyba zaleta tego układu

 

EDIT: np tym http://www.allegro.pl/item437288341_akrapo...cbr_954_rr.html

Edytowane przez Bimbak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od czerwca mam założone LeoVinci SBK Evolution II (Owalne - Alu.). Jestem z tych wydechów bardzo zadowolony, tym bardziej że fazer na oryginalnych wydechach chodzi jak motorynka :-)

Zmienione są same puchy + kawałek kolektora (tzn. LeoVinci jako chyba jedyna dostarcza do FZ6 rurę usuwającą "katalizator"). Jakiegoś wzrostu mocy większego nie odczuwam, może ciut ciut poprawiła się reakcja z niższych obrotów (ale to tylko subiektywne odczucie).

Po wyjęciu DB killerów jest naprawdę super efekt... i żadna samoróbka nie da tego efektu.

Ps. kumpel ma w 929 Bosa założonego i jest dość cichy.

 

A tak to gra: (w realu efekt jest o wiele lepszy!)

 

http://pl.youtube.com/watch?v=kysAAbd-VNI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Czasami jeszcze przez myśli przyka mi Yoshimura ze swoimi połowicznymi układami, bo ceny bardzo przystępne, ale jaka jest różnica między USA a Europą?

 

Co do różnicy, to chodzi Ci o różnicę w cenie?? Jeśli tak,to coś mogę powiedzieć na ten temat, bo ostatnio jestem "w temacie". Swego czasu zastanawiałem się nad wydechem do SC59, ale sobie odpuściłem, bo trzeba zaraz PCIII zakładać. Ale w końcu się zdecydowałem. Zamówiłem sobie bezpośrednio z USA slip-on Yoshi R-77 Carbonowego i do tego PCIII z Ignition Module. Ceny z porównaniu z Polską, to można by powiedzić bez porównania. Wszystko z Ebay.com. Przesyłka USPS ale nie expres... - to taka dobra rada. Choć liczyłem, że nawet z cłem (3,7%) i VAT wyszło by mnie dużo taniej, bo wydech około 1800,-zł by z tym wszystkim kosztował (bez PC), a dałem 1380,-zł razem z tą osłoną termiczną na dół motocykla, żeby tej obleśnej dziury w owiewkach nie było. Za PCIII i Ingnition Module z przesyłką 1450,-zł. W Polsce za sprowadzanego PCIII bez modułu zapłonu śpiewają 900,-zł, moduł koło 1000,-zł. A cena salonowa to już absolutnie nie do zaakceptowania.

Tak OT, to nawet podnóżki Gilles Tooling są w Stanach tańsze niż w Europie, a tego nie kumam, bo to niemiecki wyrób. W USA VCR38GT całe czarne kosztują 599$, u nas 1980,-zł. Nie ma na nie cła, najwyżej VAT jeśli przywalą się w UC. To i tak wychodzi zdecydowanie taniej. A $ znów pewnie pójdzie w dół przez zadymę finansową w USA. Z wydechem się pospieszyłem pewnie, no ale nie ma co żałować. Teraz tylko czekam na trochę wolnego czasu, żeby pozakładać te "bajery".

Edytowane przez Mor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czasami jeszcze przez myśli przyka mi Yoshimura ze swoimi połowicznymi układami, bo ceny bardzo przystępne, ale jaka jest różnica między USA a Europą?

 

Ja w tych dniach ściągnąłem z Jueseju Yoshi R-77 slip-on, o takiego:

 

http://www.yoshimura-rd.com/ps-3541-1274-r...um-slip-on.aspx

 

Do tego PC III usb.

 

Z przesyłką zapłaciwszy niecałe $900.

Najlepsze, ze paczka szła słownie 6 dni :icon_twisted:

 

No i teraz motur wreszcie gada ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do różnicy, to chodzi Ci o różnicę w cenie??

 

Chodziło mi o same wydechy bo jak zauważyłen na rynek amerykański każdy ma znaczek USA a oferowane u nas w Europie tego nie ma... Dziwne bo tylko tak Yoshimura ma.

 

Ja w tych dniach ściągnąłem z Jueseju Yoshi R-77 slip-on, o takiego:

 

http://www.yoshimura-rd.com/ps-3541-1274-r...um-slip-on.aspx

 

Do tego PC III usb.

 

Z przesyłką zapłaciwszy niecałe $900.

Najlepsze, ze paczka szła słownie 6 dni :icon_question:

 

No i teraz motur wreszcie gada ...

 

Rozumiem, że PC III też u nich zamówione czy jak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...