jurand501 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Witam posiadaczy Triumpha Tigera 1050, interesuje mnie wszystko związane z tym sprzetem, od jazdy, po serwisowanie i koszty utrzymania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 13 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 Witam posiadaczy Triumpha Tigera 1050, interesuje mnie wszystko związane z tym sprzetem, od jazdy, po serwisowanie i koszty utrzymania Jurand. Na pewno byłoby prościej gdybyś zadał konkretne pytania. Wyżej już napisano całkiem sporo na jego temat. Pozdrawiam F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DICTUS Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 (edytowane) Witam Aktualnie posiadam Suzuki V-strom DL 650 rocznik 2009. Nakręciłem 27500km i ogólnie ok. Mówiąc dokładniej DL 650 jest jak Tomasz Adamek w ringu niby ruchliwy, niby szybki, poręczny ale NIESTETY NIE MA CZYM PRZYWALIĆ :-). Mówiąc poważnie po ostatniej wyprawie do Włoch, włącznie z Sycylią 8497km na pokładzie "plecaczek i max obładowane 3kufry + worek podróżny = męka na podjazdach tzn. = potrzebuję czegoś mocniejszego. W Tigerze irytuje mnie tył motocykla zadarty do góry jak świński ogonek! Nie to żeby się czepiać, MAM PYTANIE: JAK MOTO ZACHOWUJE SIĘ Z PASAŻEREM I KUFRAMI MAX ZAŁADOWANYMI, GŁÓWNIE CHODZI MI O CENTRALNY O POJEMNOŚCI 52 L PODCZAS BARDZO MOCNEGO BOCZNEGO WIATRU TAKIEGO NP JAK NA SYCYLIJSKICH ESTAKADACH ???? DODAM, ŻE WYSOKOŚĆ MONTAŻOWA CENTRLNEGO KUFRA SKUTECZNIE MNIE ZNIECHĘCA DO TEGO MOTOCYKLA.... :-( POZA TYM PO LEKTURACH O TRIUMPHIE 1050 NIE MAM ZASTRZEŻEŃ. Będę wdzięczny za opinie od podróżników motocyklowych, którzy rozumieją moje pytanie. Cena BMW GS 1200 jak dla mnie to wciąż za wysokie progi... :-( Pozdrawiam DICTUS Edytowane 5 Listopada 2010 przez DICTUS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klas500 Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 Witam Aktualnie posiadam Suzuki V-strom DL 650 rocznik 2009. Nakręciłem 27500km i ogólnie ok. Mówiąc dokładniej DL 650 jest jak Tomasz Adamek w ringu niby ruchliwy, niby szybki, poręczny ale NIESTETY NIE MA CZYM PRZYWALIĆ :-). Mówiąc poważnie po ostatniej wyprawie do Włoch, włącznie z Sycylią 8497km na pokładzie "plecaczek i max obładowane 3kufry + worek podróżny = męka na podjazdach tzn. = potrzebuję czegoś mocniejszego. W Tigerze irytuje mnie tył motocykla zadarty do góry jak świński ogonek! Nie to żeby się czepiać, MAM PYTANIE: JAK MOTO ZACHOWUJE SIĘ Z PASAŻEREM I KUFRAMI MAX ZAŁADOWANYMI, GŁÓWNIE CHODZI MI O CENTRALNY O POJEMNOŚCI 52 L PODCZAS BARDZO MOCNEGO BOCZNEGO WIATRU TAKIEGO NP JAK NA SYCYLIJSKICH ESTAKADACH ???? DODAM, ŻE WYSOKOŚĆ MONTAŻOWA CENTRLNEGO KUFRA SKUTECZNIE MNIE ZNIECHĘCA DO TEGO MOTOCYKLA.... :-( POZA TYM PO LEKTURACH O TRIUMPHIE 1050 NIE MAM ZASTRZEŻEŃ. Będę wdzięczny za opinie od podróżników motocyklowych, którzy rozumieją moje pytanie. Cena BMW GS 1200 jak dla mnie to wciąż za wysokie progi... :-( Pozdrawiam DICTUS Jeśli chodzi o zachowanie Tigera pod obciążeniem to nie ma powodów do narzekań.Wprawdzie nie mam bocznych kufrów , a tylko sakwy tekstylne , jednak podróż z załadowanymi sakwami , namiotem , śpiworem itd. nie powoduje nerwowych reakcji motocykla na panujące warunki - nawet przy dość znacznych prędkościach przelotowych moto zachowuje się stabilnie.Problematyczą może być jednak długa podróż dla pasażera.Ze względu na wysokość siedzenia , jest on narażony na znaczny napór wiatru na kask , co znacznie obniża komfort podróżowania , a na dodatek nie ma możliwości schowania się za plecy kierowcy , jak to ma często miejsce w motocyklach sportowych-po prostu pozycja na tym turystyku to uniemożliwia więc pozostaje przyjąć napór wiatru "na klatę". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matteo Opublikowano 19 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2010 Witam triumphomaniaków. W tym tygodniu po 30tyś wspólnych km rozstałem się z moją yamahą fz6 fazer. Stanąłem przed dylematem wyboru sprzętu. Na placu boju pozostał właśnie nowy tiger, yamaha fz1 fazer, i honda vfr 800 vtec. Będę wdzięczny za opinie ludzi którzy śmigali na ww maszynach. Przyznam że mam nie lada zgryz co wybrać. Z góry dzięki za wszelkie sugestie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 30 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2010 W Motocyklu 12/2010 jest opis zużycia silnika Tigera po 30 tys km. Praktycznie wymiary nominalne, jedynie sworznie tłoków nieco więcej zużyte ale w zakresie tolerancji jak dla nowego elementu. A redaktorki w testach mają raczej" ciężką nóżkę". Oczywiście z łańcucha mającego smarowanie V-oil zrobili gumę do majtek ale tu targa nim 100 Nm więc i tak nieźle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mla Opublikowano 1 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2010 Witam triumphomaniaków. W tym tygodniu po 30tyś wspólnych km rozstałem się z moją yamahą fz6 fazer. Stanąłem przed dylematem wyboru sprzętu. Na placu boju pozostał właśnie nowy tiger, yamaha fz1 fazer, i honda vfr 800 vtec. Będę wdzięczny za opinie ludzi którzy śmigali na ww maszynach. Przyznam że mam nie lada zgryz co wybrać. Z góry dzięki za wszelkie sugestie. Trochę to zależy do czego to moto ma byc...? Typowo -Turystycznie Tiger jest z nich najlepszy i chyba w sumie najbardziej uniwersalny, ale do Turystyczno-Sportowego śmigania po winklach wziąłbym raczej VFR... FZ1 mnie nie przekonał - silnik ma mocny, zawiechy sztywne ale złożenie małe (przyciera wydechem i podstawką) i dziwnie wyprostowaną jak dla mnie pozycję za sterami...no i najmniejszy z wymienionych zasięg na zbiorniku...wszystkie trzy równie niezawodne... :flesje: :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kumpel kalamitki Opublikowano 10 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2018 (edytowane) Zamierzam w 2018 roku zmienić motocykl uliczny na bardziej szosowy-autostradowy. Plan jest an Triumpha Tigera lub w zasadzie równorzędnie Yamaha TDM 900. Motocykle inne, ale na moje żadne obycie z turystyką motocyklową takie same :)Mam pytanie odnośnie Tigera. Te 3 cylindry jak tak słucham na filmikach na dobrych głośnikach to pracuje silnik tak chropowato, a jak z wibracjami motocykla. Przenosi się to na cały sprzęt, bo o dziwo TDM 900 mim, że TWIN to trzyma fason i nie ma wibracji.Pracę 3 sporych cylindrów po gładko pracującej moje rzędówce łatwo zaakceptować ? Tak np postawić Tigera przy Bandicie 1250 , bo takim miałem okazję się przejechać.WszystkieTygrysy1050 ( wersja 115KM) mają centralną podstawkę. Chodzi mi o motocykle powyżej 2010 roku Edytowane 10 Stycznia 2018 przez kumpel kalamitki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 12 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 Ja tam nie kojarzę jakichś specjalnych wibracji, ale jeździłem sporo sprintem ST1050 a nie Tigerem. Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skilos Opublikowano 12 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 Latałem Tigerem 2009 r i Sprintem 2006, doskonale motocykle ,wibracje żadne ,silniki bajka .Sprint moim zdaniem nie bardzo sie nadaje do turystyki , pozycja za sterami za bardzo sportowa , a Tiger to tez nie żaden turystyk . Przy ostrej jeździe sporo palą .Jednak jazda z bananem na twarzy zawsze :biggrin: Cytuj "Gdy szykuję śniadanie, zwykle se o korkach słucham, jak tkwią te ch*je w tych jebanych autach." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kumpel kalamitki Opublikowano 12 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 (edytowane) Trochę jednak schodzę na ziemię w tych swoich zamiarach 1050 chyba za drogo będzie i za duży sprzęt. Czytam, oglądam, słucham w necie o Tiger 800. Raczej 800 był by właściwszym wyborem, ale tu w konkury do mojego portfela staje Yamha TDM 900 i robi się ciekawie :)W podróż poślubną chce mi się pojechać do Norwegii, albo do Austrii motocyklem :) Edytowane 12 Stycznia 2018 przez kumpel kalamitki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_bollo_ Opublikowano 12 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 Pierwszy wypust 1050 będzie tańszy od 800.Żaden Tiger 1050 nie miał centralnej podstawki.Żadnych dokuczliwych wibracji nie zaznałem - a przejechałem Tygrysem z 40tys km. Żaden 4cyl nie ma startu z 3. Vka chyba też nie :PWygodny dla 2 osób - z tym że plecak siedzi dość wysoko. Żonce się to podobało - mogła spoglądać na drogę bez wychylania się.Spalanie przy jeździe po górkach 5,5, autostrada 6,5 ale ciężko pogonić go powyżej 140kmh - za bardzo wieje.W moim moto padł stator - podobno typowe dla tych silników poza tym żadnych awarii - a moto naprawdę nie było oszczędzane, sprzedałem je z przebiegiem 94k km. Ja pewnie po Multistradzie znowu Tigera kupie, z tym że sporta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skilos Opublikowano 12 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 Wszystkie SE miały centralna podstawkę .Docelowo chyba tez jakiegoś Triumpha kupie :) Cytuj "Gdy szykuję śniadanie, zwykle se o korkach słucham, jak tkwią te ch*je w tych jebanych autach." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klas500 Opublikowano 12 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 Pierwszy wypust 1050 będzie tańszy od 800.Żaden Tiger 1050 nie miał centralnej podstawki.Żadnych dokuczliwych wibracji nie zaznałem - a przejechałem Tygrysem z 40tys km. Żaden 4cyl nie ma startu z 3. Vka chyba też nie :PWygodny dla 2 osób - z tym że plecak siedzi dość wysoko. Żonce się to podobało - mogła spoglądać na drogę bez wychylania się.Spalanie przy jeździe po górkach 5,5, autostrada 6,5 ale ciężko pogonić go powyżej 140kmh - za bardzo wieje.W moim moto padł stator - podobno typowe dla tych silników poza tym żadnych awarii - a moto naprawdę nie było oszczędzane, sprzedałem je z przebiegiem 94k km. Ja pewnie po Multistradzie znowu Tigera kupie, z tym że sporta.Na pewno wiesz o czym piszesz?! Centralnej podstawki nie miały egzemplarze z pierwszych lat produkcji - później w zasadzie standard. Ciężko pogonić powyżej 140 ?! Chyba pomyliłeś z KLE 500 lub Suzuki GS 500. W przypadku Tiger-a 1050 mógłbym się zgodzić gdybyś napisał że mało komfortowo jest powyżej 200. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_bollo_ Opublikowano 14 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2018 (edytowane) Na pewno wiesz o czym piszesz?! Centralnej podstawki nie miały egzemplarze z pierwszych lat produkcji - później w zasadzie standard. Ciężko pogonić powyżej 140 ?! Chyba pomyliłeś z KLE 500 lub Suzuki GS 500. W przypadku Tiger-a 1050 mógłbym się zgodzić gdybyś napisał że mało komfortowo jest powyżej 200.Po co ta agresja? Jakieś kompleksy? :PWiem o czym pisze, Ty za to masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem. Napisałem, że ciężko powyżej 140kmh bo za bardzo wieje. Nie wiem jakim konusem trzeba być, żeby to nie przeszkadzało- zarówno dla kierowcy jak i pasażera. ja mam 190cm, żonka 170 i według nas (mimo deflektora MRA) ochrona przed wiatrem jest słaba. Brak podstawki - myślałem, że w SE też jest akcesoryjna, tym bardziej, że w sporcie też jej nie dodają.Ponadto uważam że motocykl naprawdę daję radę - lataliśmy jak poniżej z 3 kuframi po Alpach, Pirenejach,cała południowa Hiszpania i Francja - wszędzie było szybko i komfortowo jak dla mnie ciężko o konkurencję w tej cenie. Edytowane 14 Stycznia 2018 przez _bollo_ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.