Skocz do zawartości

Tiger 1050


Rekomendowane odpowiedzi

Spokojnie dziewczyny ;) Trzeba chodzić kulturalnie po ziemi albo jeździć motocyklem :)

Schodzę na ziemię i zawężam do dwóch sprzętów Triumph Tiger 800 lub Yamaha TDM 900

Edytowane przez kumpel kalamitki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co ta agresja? Jakieś kompleksy? :P

Wiem o czym pisze, Ty za to masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem. Napisałem, że ciężko powyżej 140kmh bo za bardzo wieje. Nie wiem jakim konusem trzeba być, żeby to nie przeszkadzało- zarówno dla kierowcy jak i pasażera. ja mam 190cm, żonka 170 i według nas (mimo deflektora MRA) ochrona przed wiatrem jest słaba. Brak podstawki - myślałem, że w SE też jest akcesoryjna, tym bardziej, że w sporcie też jej nie dodają.

Ponadto uważam że motocykl naprawdę daję radę - lataliśmy jak poniżej z 3 kuframi po Alpach, Pirenejach,cała południowa Hiszpania i Francja - wszędzie było szybko i komfortowo jak dla mnie ciężko o konkurencję w tej cenie.

 

 

 

 

Po co ta agresja? Jakieś kompleksy? :P

Wiem o czym pisze, Ty za to masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem. Napisałem, że ciężko powyżej 140kmh bo za bardzo wieje. Nie wiem jakim konusem trzeba być, żeby to nie przeszkadzało- zarówno dla kierowcy jak i pasażera. ja mam 190cm, żonka 170 i według nas (mimo deflektora MRA) ochrona przed wiatrem jest słaba. Brak podstawki - myślałem, że w SE też jest akcesoryjna, tym bardziej, że w sporcie też jej nie dodają.

Ponadto uważam że motocykl naprawdę daję radę - lataliśmy jak poniżej z 3 kuframi po Alpach, Pirenejach,cała południowa Hiszpania i Francja - wszędzie było szybko i komfortowo jak dla mnie ciężko o konkurencję w tej cenie.

 

 

med_gallery_3599_979_178614.jpg

 

Nie wiem gdzie widziałeś agresję. Nie wyzywałem, nie przeklinałem jak niektórzy, nie obrażałem. Stwierdziłem że to co piszesz jest bzdurą i nadal to podtrzymuję. Bo niby co ma wspólnego z rzeczywistością stwierdzenie że żaden 1050 nie miał centralnej podstawki? Stwierdzenie że ciężko go pogonić powyżej 140 też jest bzdurą i nie zmienia tego fakt że istnieją motocykle zapewniające lepszą ochronę przed wiatrem.

Edytowane przez Klas500
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Motocykl opisywany jest jako fun bike i taki jest, żaden to turystyk .Ale jest genialny .Stopki centralne w pierwszych latach nie istniały, oprócz Special Edition.Ale często były wykręcane przez importerów, bo schodziły jak świeże bułeczki :flesje:

"Gdy szykuję śniadanie, zwykle se o korkach słucham, jak tkwią te ch*je w tych jebanych autach."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Panowie, a może ktoś pamięta, może ktoś jeździ Tigerem 800.

Interesuje mnie na ile obrotów na 6 biegu kręci silnik przy stałej prędkości 140km/h ??

 

Szukasz moto do turystyki na asfalcie czy chcesz sie pobabrać w błocie? Jak asfalt to brałbym 1050.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Szukasz moto do turystyki na asfalcie czy chcesz sie pobabrać w błocie? Jak asfalt to brałbym 1050.

Zdecydowanie na asfalt, ale 1050 za duże dla mnie i za drogie też :)

Budżet to 18-19 max 20 tys kzł. Nie starczy na zadbane 1050, a i raczej nie dla mnie taka lokomotywa ;)

ps

przyjemności w życiu trzeba dozować, stopniować :)

 

Nie 1050 .Na 800 nie jeździłem, ale odpadł w porównaniu do 800 gs, bo w terenie bardziej wymiękał :flesje:

GS 800 brałem pod uwagę, ale Tiger chyba na trasę właściwszy a 5 km żwirówką 3 raz w roku to chyba da rady :)

Edytowane przez kumpel kalamitki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, a może ktoś pamięta, może ktoś jeździ Tigerem 800.

Interesuje mnie na ile obrotów na 6 biegu kręci silnik przy stałej prędkości 140km/h ??

 

Jeśli to nie na zapalenie płuc, popytaj w salonie. Mają na wiosnę i jesień jazdy testowe, można się zapisać i sprawdzić mozliwości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Wez mi wytlumacz jak cos starszego moze byc drozsze od nowszego ? No chyba, ze ja liczyc nie potrafie.

 

Wszystko zależy od tego o ile jest starsze i w jakim stanie. Powiem więcej - często gdy dużo starsze to i wiele droższe :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyjatki sie trafiaja i potwierdzaja regole.

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Jeśli to nie na zapalenie płuc, popytaj w salonie. Mają na wiosnę i jesień jazdy testowe, można się zapisać i sprawdzić mozliwości.

Nie nie, nie jest to chwilowe zapalenie prostaty, ani płuc. Czas zmienić drogi, klimaty, wypuścić się gdzie dalej od domu, dalej od kominów pod którymi się jeździ bez sensu w tą i nazad :)

Nie ma za dużo $, jednak zmianę trzeba zrobić. Rozglądam się jednocześnie za Tigerem 800 oraz za Yamahą TDM 900.

Jedn i drugi ciężki do kupienia i w zasadzie nie widzę alternatywy dla nich. Musi konkretnie jechać i być lekkim sprzętem i nie V-Strom :).

Do stolicy na wiosnę się przejadę. Pewnie tam Salon Triumpha jest :)

Edytowane przez kumpel kalamitki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...