mareczek804 Opublikowano 2 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2008 kolego z tego co inni mi mówili to chcieli nawet 700 zł za wszystko a niemów mi ze zawyzył 4 krotnie bo niewieze ze chciałbys sie za 100 zł bawic ze szpachlowaniem całej ramy błotników tłumika osłon bocznych osłon łancucha i wszystkich tych dupereliMówimy o ramie, a nie o wszystkim, i nie wiedziałem że tłumik też się szpachluje... Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 2 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2008 Nom. I rama szpachlowana też jakoś nie mieści się w mojej wyobraźni. Powypiaskowaniu powinna dobrze wyglądać, a jak nie piaskujesz to też nie warto dawać tyle kasy za robotę bo bez piaskowania to się płot w ogrodzie maluje a w moto cała robota do doopy jest wtedy. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 3 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2008 kolego z tego co inni mi mówili to chcieli nawet 700 zł za wszystko a niemów mi ze zawyzył 4 krotnie bo niewieze ze chciałbys sie za 100 zł bawic ze szpachlowaniem całej ramy błotników tłumika osłon bocznych osłon łancucha i wszystkich tych dupereli Rama to rama, blotnik to blotnik trzeba umiec rozrozniac i definiowac o czym sie mysli :icon_mrgreen: Ale jak ty chcesz tlumik szpachlowac, to moze byc to ciekawy remont... :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bioly110 Opublikowano 12 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2008 Rama to rama, blotnik to blotnik trzeba umiec rozrozniac i definiowac o czym sie mysli :icon_razz: Ale jak ty chcesz tlumik szpachlowac, to moze byc to ciekawy remont... :icon_biggrin: kolega sie czepił tego tłumika nie miałem na myśli szpachlowania tylko wypisałem jakie części sa do malowania dajmy juz spokój tej ramie powiedzcie mi lepiej jakie śruty ida na główkę ramy ile maja średnicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 12 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2008 Śruty? :biggrin: Trudno powiedzieć. Nie jesteśmy żywą encyklopedią. Nie masz ani jednej kulki żeby zmierzyć na wzór?kiedyś wiedziałem rozmiar ale to dawno temu, coś tam-szesnastych cala były. Takie jak do SHL. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bioly110 Opublikowano 13 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 Śruty? :) Trudno powiedzieć. Nie jesteśmy żywą encyklopedią. Nie masz ani jednej kulki żeby zmierzyć na wzór?kiedyś wiedziałem rozmiar ale to dawno temu, coś tam-szesnastych cala były. Takie jak do SHL. ja kolego znalazłem w ksiazce serwisawej taki symbol 1/4" ale ile to moze byc milimetrów bo moze by cos z koronek od roweru dobrał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 13 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 No dobra. Wysiliłem się i pryz okazji znalazłem katalog części do SHL ktora ma takie same kulki jak WSK. A ich oznaczenie to:1/4" -II PN-64/M-86452 Oczywiście nie wnikaj w oznaczenie wg. polskich norm , napisałem cały nr. bo tak kozacko wygląda. :D Ciebie interesuje tylko początek czyli 1/4" rozmiar. Sztuk 32 na każde łożysko. pozdro. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J.Pastor Opublikowano 13 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 fi 1/4" (6,35mm) - popularny rozmiar w rowerach i niektórych motocyklach. Najlepiej kupić krajowe kulki w hurtowni łożysk bo w rowerowym może być jakieś chińskie badziewie. Cytuj PASTOR GARAGE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 14 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 nie prosciej wejsc do sklemu z czesciami i poprosci łozysko do główki ramy komara ogara itd? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 nie prosciej wejsc do sklemu z czesciami i poprosci łozysko do główki ramy komara ogara itd? ..lub WSK. :) Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bioly110 Opublikowano 20 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 słuchajcie moze ktos z was sie orjetuje czy zwykłe podkładki mozna zastosowac jako dystansujace na wał czy musza to byc jakies specjalne hartowane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GaCek Opublikowano 20 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 Z tego co wiem to zwykłe podkładki np.fi10 są robione o jednakowej grubości 2mm, wiec jeżeli mówimy o dystansowaniu wały to z pewnoście nie kupisz podkładek o grubośc 0,4-0,5mm w pierwszym lepszym sklepie. A czy powinny być hartowane, z pewnością tak, ale watpie żeby obecnie ktoś produkując takie części bedzie bawił się w ulepszanie cieplne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bioly110 Opublikowano 3 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 jeszcze 10 dni i wracam do kraju czesci wszystkie sa moto pomalowane i biore sie za składanie ciekawe co z tego wyjdzie hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Panowie dziś kupiłem wsk 125. No i chcę ją wyremontowac na pełen orginał i mam 2 sprawy. 1. Na jaki kolor ją ładnie pomalować? bo wszystkie są na czarno a ten kolor mi się opaczał. 2. Jak to jest z rejestracją tego motocykla? mozna jakoś zarejestować jak niema się zadnego dokumentu, zadnej umowy itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lichy111WSK Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Najlepszy kolor w jakim wygląda WSK to czarny ale skoro ci nie odpowiada to może na wiśniowo. Mój kumpel ma wiśniową WSK-e i całkiem ładnie wygląda. A papiery można kupić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.