Skocz do zawartości

Jak myślicie, dam radę ?


Rekomendowane odpowiedzi

Na początku chiałbym się przywitać bo jestem Nowy. A więc WITAM wszystkich.

Mam suzuki gs 500 którym przejezdżiłem 2 sezony - ten jest dugi dlatego też planuje w najbliższym czasie zmienić na coś mocniejszego. Po głowie od dawana śmiga mi Fazerek tylko zastanawiam się czy dam radę litrówce czy może odpuścić sobie i poszukać 600-tekę. Pytanie moje wynika z tego że nie mam za dużych środków żeby co sezon- dwa zmieniać sobie motor a boję się że tak też będzie z 600-setką z drugiej strony boje się że litrówka będzie dla mnie za mocna. Proszę o odpowiedż luba rade najlepiej kogoś kogo kiedyś też dręczył ten dylemat. Pozdrawiam Artur :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc

To masz taki sam problem jak ja miałem :notworthy: Ja zdecydowałem się na zakup Fazerka FZ6 2004 i moge powiedziec, że jest wystarczający moto dla mnie i mojego plecaczka. Moc wystarczająca, pozycja wygodna, małe spalanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli też przesiadłeś się z gs500 i nie miałeś większych problemów z opanowaniem litrowego Fazerka ?

Wystarczający to wiem że będzie, ale czy nie będzie za silny ?? :notworthy:

Edytowane przez stefan_2010
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja przesiadłem się z GS500 na Fazera 600. Moim zdaniem motor starczy mi na dobrych parę lat. Mocy ma pod dostatkiem i tak jak pisał - rawiak - mało pali. Moim zdaniem nie masz po co się przesiadać na 1000 od razu. Szczególnie jak nie masz zbyt dużej kasy do wydania. Poszukaj 600 w super stanie i możesz jeździć spokojnie przez parę lat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem bez problemu poradzisz sobie na 1000 ale zadaj sobie pytanie czy na pewno tego potrzebujesz. 600 będzie równie dobra (wątpię by mocy zabrakło w FZ6) a więcej się nauczysz przechodząc stopniowo.

Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciezko powiedziec kolego jak po tych 2 sezonach jezdzisz, niektorzy smigaja 2 i wiecej i nadal jezdza jak sieroty ale z drugiej strony 2 sezony to tez malo aby obczaic kunszt jazdy wystarczajacy na jazde litrem.Ja bym wzial cos mocniejszego na twoim miejscu niz 600. Napewno nie litra ale jakas 750 ci styknie i to na kilka sezonow tak sadze.

Edytowane przez fabi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bierz fazera 600 i nawet sie nie zastanawiaj!

Mało pali, ma kopa i naprawdę swietnie sie sprawuje. Na 1000 bedziesz sie meczyl i nie bedziesz czerpal tyle przyjemnosci z jazdy co na 600, a moge sie zalozyc, ze minie kilka sezonow nim opanujesz go do perfekcji;)

 

pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miedzy Gs 500 a Fazerem 600 odczujesz dożą różnice. A 1000 to będzie już przepaść...

Nie wiem co to głupi zwyczaj ale w naszym kraju motocykl docelowy to wzwyczaj litrowy sport lub hajabuza czy tez Zx 12r, a wszelkie 600, czy 750 traktuje sie jako forma przejściowa ( motocyklowe przedszkole). Z tym ze właściciele tych litrów wcale nie jeżdżą szybciej niż na tych 600 :-) chęć dowartościowania sie czy co? Ja 600 mogę jeździć cale życie!

Powracając do tematu: jeśli chcesz robić naprawdę szybkie ( ponad 180km/h) przeloty za miastem, z pasażerem to polecam litra, do każdych innych zastosowań 600

Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie moje wynika z tego że nie mam za dużych środków żeby co sezon- dwa zmieniać sobie motor

Jeszcze jedna sprawa - niby oczywista - jeżeli nie masz za dużo kasy, to weź też pod uwagę to że 600 będzie tańsza w eksploatacji.

Edytowane przez ptaq_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a v-stROm jest 600? też nie. Slo_mo miał pewnie na myśli dl650 i f650gs, tylko ulega dziwnej forumowej manii stosowania własnych/ domyślnych oznaczeń motocykli :icon_mrgreen:

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...