easyrider Opublikowano 22 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2008 (edytowane) Witam w ostatnim czasie kupiłem Honde cbr i po paru jazdach rozładowł mi sie akumulator naładowałem i znowu to samo co sprowadza ze musiałm go na skrzyżowaniu ze spychu wziaść i gdy swiatła sa właczone na postaju to gasnie a w czasie jazdy powyżej 3 tys jedzie bez problemu co to może być (do wymiany akumulator czy coś innego , zaznaczam ze akumulator sie ładuje na prostowniku i przez jakieś 2 godziny działa w motorku. Pozdrawiam i prosze o pomoc. Edytowane 22 Lipca 2008 przez easyrider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krawcu2 Opublikowano 22 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2008 naładuj aku odłącz od prostownika i odstaw na 24h potem podłącz do motoru i zobacz czy silnik zakręci jak tak to szukamy dalej a jak nie to załatw sobie nowe aku pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tygrys Opublikowano 23 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 tak jak mówi krawcu najpierw sprawdż aku ,potem ładowanie w moto,regulator . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
easyrider Opublikowano 23 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 wlasnie porzyczyłem od kumpla akumulator i odpaliłem go mierzac miernikiem, ładowanie wynosiło od 11.90-12.50 to chyba lipa co nie? Co teraz mm zrobić co to może w takim wypadku być? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 23 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 wlasnie porzyczyłem od kumpla akumulator i odpaliłem go mierzac miernikiem, ładowanie wynosiło od 11.90-12.50 to chyba lipa co nie? Co teraz mm zrobić co to może w takim wypadku być? Regulator napięcia do wymiany, musi on bowiem dawać minimum 12,5 V przy pracy silnika na luzie. czeka cię poszukiwanie i montaż nowej części. :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
easyrider Opublikowano 23 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 Ale słyszałem ze jak jest regulator rozwalony to powinno być ponad 14.7 V a nie poniżej 12V. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 23 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 Właściwe napięcie ładowania to ok.14,5V ,wszystko poniżej 13i powyżej 15 to już nieprawidłowość.Napiecie 12V to napewno padaka reglera. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Macjek Opublikowano 23 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 Padl regler, nie inaczej, to ponoc bardzo czesta usterka w cbr. U mnie tez tak bylo, podobne objawy, a silnik podobnej konstrukcji. Podobno jest firma w PL, ktora produkuje zamienniki znacznie mniej awaryjne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 23 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 Właściwe napięcie ładowania to ok.14,5V ,wszystko poniżej 13i powyżej 15 to już nieprawidłowość.Napiecie 12V to napewno padaka reglera. Albo alternator (czyt. stator) :banghead: . Spalone uzwojenie (godz. 1) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
easyrider Opublikowano 27 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2008 Niedawno sprawdzilem napięcie na alternatorze i każdy ze zwoi miał przy 5 tys obrotow od 50 -60 V puźniej sprawdziłem jaka wartość wychodzi z Reglera i wyszło ze jest to około 6V . CZy to na 100% regler czy moze alternator? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 28 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2008 Regler, lub jego instalacja.Sprawdz polaczenie reglera z altkiem i masowanie reglera i instalacji do silnika i ramy. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 28 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2008 tam alternator jest zintegrowany z prostownikiem czy prostownik jest wbudowany w regel... mogły diody alternatora paśc jeśli diody są w alternatorze zobacz jakie napięcie wchodzi do regla napięcie alternatora jest ok Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
easyrider Opublikowano 1 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 (edytowane) Nadal mam problem i nie moge go rozwiazać chodz juz wiem ze Regulator napiecia jest ok przelozyłem z innego działajacego i to samo i odwrotnie wsadziłem mój do innego CBR i działał wiec niemam pojecia, prosze o rade!!!!!!!Dzieki z gory Edytowane 1 Września 2008 przez easyrider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 1 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 a tam masz diody zintegrowane z reglem czy alternator diody i regel ?? trzebaby zmierzyć napięcie alternatora ma być bodajrze 3x60v przy określonych obrotach (mierzymy miernikiem, na AC niech ktoś napisze dokładnie tą wartośc i przy jakich obrotach........ Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 2 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2008 Michoa - wydaje mi sie ze w CBR alternator jest samowzbudny na magnesach stalych, a regler to osobny "uwalacz na mase".Easyrider, czy sprawdziles masowanie reglera ? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.