el_ninio Opublikowano 17 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2008 Witamdzisiaj jechałem sobie yz'ką i nagle silnik stanął , ja redukcja i gaz a tam tylko "buuuuuuuu".Zszedłem z moto , kompresja taka że kopke ręką przechylam jak tylko chcę ..Co to może być ? Zapieczone pierścienie ? I jak to sprawdzić ?Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 17 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2008 Przedtem jak kopka chodzila?iskra jest? paliwo dochodzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 17 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2008 Niczego sie nie dowiesz, jesli nie rozkrecisz. Albo ci poszly uszczelki gdzies w silniku, albo pierscienie sie zapiekly na tloku, albo poprostu popekaly. POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
el_ninio Opublikowano 17 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2008 No to grubo ...Zapiekł się pierścień i zrobił rysę ok. 1mm na nicasilu , da się to jakoś wyszlifować ? nowy tłok napewno ale co z tym nicasilem :) , nie mówcie że 1000 zł na położenie nowego i przerwa w jeźdzcie miesięczna ..odpiszcie szybko ...pzodro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 17 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2008 Chyba spóźniłeś się z wymianą tłoka, teraz bedzie drożej kosztowało... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 17 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2008 http://www.motor-tech.katowice.pl/ oddaj tutaj cylinder i wsadza ci tuleje i nowy tlok dobiorą . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
el_ninio Opublikowano 17 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2008 Ale tuleje trzeba docierać i się grzeje , a firmowo jest tam nicasil ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 17 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2008 Za to taniej jest zrobić szlif niż położyć nowy niclasil. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
el_ninio Opublikowano 17 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2008 ale czy na szlif nie jest za późno ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 17 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2008 No teraz to nie masz czego szlifowac niclasilu sie nie szlifuje, ale jak założysz tuleje to jest taka opcja. Jeżeli robią tłoki nadwymiarowe nie wiem jak yz 125 ale np. w rd 350 jest 6 nadwymiarów tłoków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hz10 Opublikowano 17 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2008 No to grubo ...Zapiekł się pierścień i zrobił rysę ok. 1mm na nicasilu , da się to jakoś wyszlifować ? nowy tłok napewno ale co z tym nicasilem :D , nie mówcie że 1000 zł na położenie nowego i przerwa w jeźdzcie miesięczna ..odpiszcie szybko ...pzodroten 1mm to głębokośc czy długośc?najlepiej daj fotke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiceTree Opublikowano 17 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2008 No teraz to nie masz czego szlifowac niclasilu sie nie szlifuje, ale jak założysz tuleje to jest taka opcja. Jeżeli robią tłoki nadwymiarowe nie wiem jak yz 125 ale np. w rd 350 jest 6 nadwymiarów tłoków.Wiseco robi nadwymiarowe tłoki.Musisz odpowiedzieć sobie na pytanie czy wstawiasz tuleję czy robisz nikasil. Ja bym skorzystał z 3 wyjścia i kupił nowy cylinder z USA, a stary sprzedał, w ostatecznym rozrachunku wyjdzie tyle co nowy nikasil a masz nowy cylinder w 2-3 tygodnie.Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IZO Opublikowano 17 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2008 jak wsadzisz tuleje to sobie dowalisz... nie wytzyma za wiele i problem z nadwymiarem moze byc, jak w fabryce dali nicasil to nicasil musi zostac i tyle zadne tulejowanie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto33 Opublikowano 17 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2008 (edytowane) nie wytzyma za wiele i problem z nadwymiarem moze bycCzłowieku, jak nie wiesz o czym w ogóle piszesz to nie udzielaj się! Wiseco i wossner mają(na 100%)tłoki do setki yamahy. Edytowane 17 Lipca 2008 przez Moto33 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiceTree Opublikowano 17 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2008 jak wsadzisz tuleje to sobie dowalisz... nie wytzyma za wiele i problem z nadwymiarem moze byc, jak w fabryce dali nicasil to nicasil musi zostac i tyle zadne tulejowanie...Oho jaka pewność siebie... ale ile czasu w tym siedzisz?Może powiesz czemu Wiseco robi gotowe do wbicia tuleje z wyciętymi oknami i nadwymiarowe tłoki nawet do +2mm? Skoro to taki shit ze nie opłaca się tego w ogóle wbijać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.