Skocz do zawartości

zerwany gwint co robic?


tajnos
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

dzis odkrecilem srube spustowa oleju bo tam mi troche kapalo i chcialem wymienic podkladke ku mojemu zdziwieniu :D wraz z sruba wypadly 4 kuleczka zerwanego gwintu z misy olejowej.

sruba wkreca sie i to dosyc sztywno bo kluczem idzie ja docisnac nawet sporo .

myslalem nad zalozeniem podkladki i owinieciem sruby teflonem np. :D ma to sens ?

 

Co poradza madre glowy ? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o to jest mysl !!

 

duzo roboty ale nie ma wyjscia.

 

a moj pomysl nie sprawdzilby sie do zimy?

 

Lepiej zrob tak jak powiedzial Piotr,

A gdy sruba okrecona teflonem wykreci sie(wypadnie) w czasie jazdy, skutki moga byc oplakane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mało roboty! :icon_mrgreen: Poza tym możesz przegwintować nie wyjmując miski,ale musisz się liczyć z tym że jakieś opiłki zostaną w silniku. Możesz to załatwić przelewając stary olej przez silnik ale zawsze ryzyko jakieś jest.

Moto Psycho

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mało roboty! :icon_mrgreen: Poza tym możesz przegwintować nie wyjmując miski,ale musisz się liczyć z tym że jakieś opiłki zostaną w silniku. Możesz to załatwić przelewając stary olej przez silnik ale zawsze ryzyko jakieś jest.

ech...

Już pomijając opiłki :icon_razz: to zrobienie nowego gwintu w tej pozycji jest dosyć karkołomne. Gwint musi być prostopadły do powierzchni misy inaczej będzie ciekło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba większość pojazdów ma korki z magnesem więc spoko do czegoś dopasujesz. Najpierw lepiej sprawdź czy gdzieś isntieją korki o takiej srednicy bo sie okaże ze nie ma jak juz rozwiercisz gwint.

A z telfonem to uwazaj, niby wszystko sie trzyma ale czasem moze wystrzelić korek z resztą gwintu, olej poleci pod kolo, zaliczysz glebe i silnik zatrzesz przy okazji.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie no dzis kompletna kicha srube przekrecilem lekko i kiszka nic nie trzyma. w sobote zdejme kolektory i zabiore sie za ta miske nie wiem czy i chlodnica mnie nie ominie:( MASA roboty.

 

czy po zdjeciu chlodnicy trzeba go jakos odpowietrzac czy samo sie zrobi? pytam bo np w bmw (samochod) u mnie trwalo to 30min

aha i czy schrzanie robote jesli dam srube bez magnesu ? bo to niby do ewentualnych opilkow.,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie no dzis kompletna kicha srube przekrecilem lekko i kiszka nic nie trzyma. w sobote zdejme kolektory i zabiore sie za ta miske nie wiem czy i chlodnica mnie nie ominie:( MASA roboty.

 

czy po zdjeciu chlodnicy trzeba go jakos odpowietrzac czy samo sie zrobi? pytam bo np w bmw (samochod) u mnie trwalo to 30min

aha i czy schrzanie robote jesli dam srube bez magnesu ? bo to niby do ewentualnych opilkow.,

 

 

piszesz tak jak bys mial juz jakas stara srube z szuflady bo nie chce Ci sie szukac odpowiedniej... nie magnes jest tu najwazniejszy a skok gwintu, jesli bedzie zbyt duzy to bedzie cieklo...

 

pozdrawiam

Mechanika Motocyklowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh. Demontaż podzespołów to najłatwiejsze co Cię spotka w tej zabawie. Prawdziwa jazda zaczyna się dopiero przy rozwiercaniu i gwintowaniu. Pomimo wykształcenia i kilku lat pracy w branży przemysłu maszynowego nadal mam jakiś uraz do pracy z aluinium. Pierwsze wprowadzenie gwintownika wygląda jak przecinanie przewodu w bombie zegarowej - pot leci po czole, ręcę się trzesą i z bliska przyglądam się z każdej strony żeby czegoś nie spier...lić. :D

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

piszesz tak jak bys mial juz jakas stara srube z szuflady bo nie chce Ci sie szukac odpowiedniej... nie magnes jest tu najwazniejszy a skok gwintu, jesli bedzie zbyt duzy to bedzie cieklo...

 

pozdrawiam

:clap: :biggrin: :biggrin: no takiej teorii to jeszcze nie słyszałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrzuc miske i daj ja do jakiegos tokarza-mi to zrobił w godzine za 50zł i miska wytrzymała 50 tys km i dalej hula!

opłaca sie czasami dac zarobic ludziom co mają pojecie w danym temacie!

Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...