Skocz do zawartości

zerwany gwint co robic?


tajnos
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

:( spokoloko ja tam dobry jestem tylko w rozbieraniu hehe

miska zdjeta jutro ide do pracy a tam na warsztatach mam magika ktoremu juz objasnilem sprawe bedzie zalacznik i bedzie zrobione. objasnil

 

ps. chlodnicy nie zdejmowalem:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym dał oryginał, chociaz z tego co sie orientuje czesto bywa tak ze nie da sie konkretnej uszczelki zamowic, tylko wystepuja w kompletach. Jezeli bedize mozna dostac w jednej szt. to lepiej kup oryginal i nie baw sie z dorabianiem. NIby zaoszczedzic a potem Cie wkurza to ze gdzies cos sie poci. Nie dorabialem uszczelki ale pod miske to idze chyba uszczelka z kartonu, bo w ciezarowkach to idze z takeigo mat. korkowego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Ja bym kupił twardą srube 2 rozmiary większą, na tokarni nagwintował ją w środku do romiaru orginalnego korka do miski, nastepnie wkręć tak stworzuny <wytrzymały> gwint w miske i masz gotowy nowy i mocny gwint na lata :banghead:

Jak śruba sie juz nie nadaje to nagwintuj środek do innej magnesowej

 

Da rade ti to po małych kosztach

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ja mam ten sam problem tylko gorsze warunki, mimo ze srube dokrecalem dynamometrykiem to niestety okazalo sie ze gwint byl juz uszkodzony, w kazdym razie to karter a nie miska, o przegwintowaniu mozna zapomniec bo przeszkadza rama... macie jakies pomysly? ja wpadlem tylko na taki zeby dorobic tuleje i wkleic, co o tym myslicie?

Usługi IT - www.tricori.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobny problem - spust oleju ze sprzęgła. Wstawiłem gwintowaną tuleję z kołnierzem. Wkleiłem na trudno demontowalny klej do łożysk (ważne aby zrobić to dobrze - uniknać wycieków) i dodatkowo zabezpieczyłem kołkiem przed odkręceniem.

Edytowane przez stasiu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam powiem jak naprawiają takie zerwane gwinty u mnie w pracy.Naprawy na korpusach aluminiowych wykonują tak że rozwiercają otwór gwintują i w to miejsce na LOKTITE wkręcają nowy stalowy gwint(są takie w sprzedaży).Po tej operacji powstaje gwint o tej samej średnicy więc średnica śrub pozostaje bez zmian

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja moją miskę zawiozłem do warsztatu ślusarskiego, tam mi ją naspawali i nagwintowali z powrotem na taki sam rozmiar. Śruba założona oryginalna, trzyma elegancko już po kilku kolejnych wymianach oleju. Cała operacja kosztowała 40 zeta mniej więcej... i od cholery pracy z zruceniem i założeniem miski.

 

pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ja mam ten sam problem tylko gorsze warunki, mimo ze srube dokrecalem dynamometrykiem to niestety okazalo sie ze gwint byl juz uszkodzony, w kazdym razie to karter a nie miska, o przegwintowaniu mozna zapomniec bo przeszkadza rama... macie jakies pomysly? ja wpadlem tylko na taki zeby dorobic tuleje i wkleic, co o tym myslicie?

Juz pisałem wcześniej - zestaw do napraw gwintu Heli Coil.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak wiem, ale trzeba gwintowac...

 

Ja wstawiałem 10 takich gwintów do bloku V8 z alu i żyję, to i Ty dasz radę. I jeszcze 2 gniazda świec zapłonowych też w alu głowicach. Pierwszy raz jest najgorszy, a potem to już leci z górki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...