tajnos Opublikowano 4 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 :( spokoloko ja tam dobry jestem tylko w rozbieraniu hehemiska zdjeta jutro ide do pracy a tam na warsztatach mam magika ktoremu juz objasnilem sprawe bedzie zalacznik i bedzie zrobione. objasnil ps. chlodnicy nie zdejmowalem:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tajnos Opublikowano 7 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 gwint zrobiony sruba nowa jest ok ! czy uszczelke pod mise idzie z czegos zrobic by bylo solidnie czy tylko nowa orginalna ? nie to ze kasy zaluje ale do serwisu mam 70km i czasu brak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon_R6 Opublikowano 7 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 ja bym dał oryginał, chociaz z tego co sie orientuje czesto bywa tak ze nie da sie konkretnej uszczelki zamowic, tylko wystepuja w kompletach. Jezeli bedize mozna dostac w jednej szt. to lepiej kup oryginal i nie baw sie z dorabianiem. NIby zaoszczedzic a potem Cie wkurza to ze gdzies cos sie poci. Nie dorabialem uszczelki ale pod miske to idze chyba uszczelka z kartonu, bo w ciezarowkach to idze z takeigo mat. korkowego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kopytt91 Opublikowano 11 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2008 Ja bym kupił twardą srube 2 rozmiary większą, na tokarni nagwintował ją w środku do romiaru orginalnego korka do miski, nastepnie wkręć tak stworzuny <wytrzymały> gwint w miske i masz gotowy nowy i mocny gwint na lata :banghead: Jak śruba sie juz nie nadaje to nagwintuj środek do innej magnesowej Da rade ti to po małych kosztach Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 13 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 no ja mam ten sam problem tylko gorsze warunki, mimo ze srube dokrecalem dynamometrykiem to niestety okazalo sie ze gwint byl juz uszkodzony, w kazdym razie to karter a nie miska, o przegwintowaniu mozna zapomniec bo przeszkadza rama... macie jakies pomysly? ja wpadlem tylko na taki zeby dorobic tuleje i wkleic, co o tym myslicie? Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 13 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 Jakie zadanie spelnia ta sruba ? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 13 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 Jakie zadanie spelnia ta sruba ? Adam M. w moim przypadku to spust oleju ze skrzyni biegow/silnika Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stasiu Opublikowano 13 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 (edytowane) Miałem podobny problem - spust oleju ze sprzęgła. Wstawiłem gwintowaną tuleję z kołnierzem. Wkleiłem na trudno demontowalny klej do łożysk (ważne aby zrobić to dobrze - uniknać wycieków) i dodatkowo zabezpieczyłem kołkiem przed odkręceniem. Edytowane 13 Listopada 2008 przez stasiu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rosa102 Opublikowano 13 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 Witam powiem jak naprawiają takie zerwane gwinty u mnie w pracy.Naprawy na korpusach aluminiowych wykonują tak że rozwiercają otwór gwintują i w to miejsce na LOKTITE wkręcają nowy stalowy gwint(są takie w sprzedaży).Po tej operacji powstaje gwint o tej samej średnicy więc średnica śrub pozostaje bez zmian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukasz Opublikowano 13 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 Ja moją miskę zawiozłem do warsztatu ślusarskiego, tam mi ją naspawali i nagwintowali z powrotem na taki sam rozmiar. Śruba założona oryginalna, trzyma elegancko już po kilku kolejnych wymianach oleju. Cała operacja kosztowała 40 zeta mniej więcej... i od cholery pracy z zruceniem i założeniem miski. pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 13 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 hehe no tak :notworthy: ja raczej nie rozpolowie silnika tylko dla tego gwintu :) Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 13 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 no ja mam ten sam problem tylko gorsze warunki, mimo ze srube dokrecalem dynamometrykiem to niestety okazalo sie ze gwint byl juz uszkodzony, w kazdym razie to karter a nie miska, o przegwintowaniu mozna zapomniec bo przeszkadza rama... macie jakies pomysly? ja wpadlem tylko na taki zeby dorobic tuleje i wkleic, co o tym myslicie?Juz pisałem wcześniej - zestaw do napraw gwintu Heli Coil. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 14 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2008 Juz pisałem wcześniej - zestaw do napraw gwintu Heli Coil. tak wiem, ale trzeba gwintowac... Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mor Opublikowano 14 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2008 tak wiem, ale trzeba gwintowac... Ja wstawiałem 10 takich gwintów do bloku V8 z alu i żyję, to i Ty dasz radę. I jeszcze 2 gniazda świec zapłonowych też w alu głowicach. Pierwszy raz jest najgorszy, a potem to już leci z górki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 14 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2008 panowie, to nie chodzi o t oze ja sie gwintownika boje tylko zeby to przegwintowac musial bym demontowac silnik z ramy albo wyciac jej kawalek :) bo mi przeszkadza :) Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.