tajnos Opublikowano 2 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 dzis odkrecilem srube spustowa oleju bo tam mi troche kapalo i chcialem wymienic podkladke ku mojemu zdziwieniu :D wraz z sruba wypadly 4 kuleczka zerwanego gwintu z misy olejowej.sruba wkreca sie i to dosyc sztywno bo kluczem idzie ja docisnac nawet sporo . myslalem nad zalozeniem podkladki i owinieciem sruby teflonem np. :D ma to sens ? Co poradza madre glowy ? :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 2 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 Zdjąć miskę olejową i powiększyć gwint o jeden rozmiar. Dopasować korek spustowy od innego pojazdu. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tajnos Opublikowano 2 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 chyba nie bedzie to takie proste sruba jest z magnesem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robson63 Opublikowano 2 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 (edytowane) chyba nie bedzie to takie proste sruba jest z magnesem wystarczy na koncówke sruby dodać krążek magnesu neodymowego podobnej srednicy...sprawdzone... Pozdrawiam Edytowane 2 Lipca 2008 przez robson63 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tajnos Opublikowano 2 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 o to jest mysl !! duzo roboty ale nie ma wyjscia. a moj pomysl nie sprawdzilby sie do zimy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 2 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 o to jest mysl !! duzo roboty ale nie ma wyjscia. a moj pomysl nie sprawdzilby sie do zimy? Lepiej zrob tak jak powiedzial Piotr, A gdy sruba okrecona teflonem wykreci sie(wypadnie) w czasie jazdy, skutki moga byc oplakane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 3 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 Mało roboty! :icon_mrgreen: Poza tym możesz przegwintować nie wyjmując miski,ale musisz się liczyć z tym że jakieś opiłki zostaną w silniku. Możesz to załatwić przelewając stary olej przez silnik ale zawsze ryzyko jakieś jest. Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
henio Opublikowano 3 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 Mało roboty! :icon_mrgreen: Poza tym możesz przegwintować nie wyjmując miski,ale musisz się liczyć z tym że jakieś opiłki zostaną w silniku. Możesz to załatwić przelewając stary olej przez silnik ale zawsze ryzyko jakieś jest.ech...Już pomijając opiłki :icon_razz: to zrobienie nowego gwintu w tej pozycji jest dosyć karkołomne. Gwint musi być prostopadły do powierzchni misy inaczej będzie ciekło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 3 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 (edytowane) Sprawdź czy nie da się dopasować wkładki Heli Coil (zestawy do napraw gwintów). Edytowane 3 Lipca 2008 przez Hun996 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 3 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 Chyba większość pojazdów ma korki z magnesem więc spoko do czegoś dopasujesz. Najpierw lepiej sprawdź czy gdzieś isntieją korki o takiej srednicy bo sie okaże ze nie ma jak juz rozwiercisz gwint.A z telfonem to uwazaj, niby wszystko sie trzyma ale czasem moze wystrzelić korek z resztą gwintu, olej poleci pod kolo, zaliczysz glebe i silnik zatrzesz przy okazji. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tajnos Opublikowano 3 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 nie no dzis kompletna kicha srube przekrecilem lekko i kiszka nic nie trzyma. w sobote zdejme kolektory i zabiore sie za ta miske nie wiem czy i chlodnica mnie nie ominie:( MASA roboty. czy po zdjeciu chlodnicy trzeba go jakos odpowietrzac czy samo sie zrobi? pytam bo np w bmw (samochod) u mnie trwalo to 30min aha i czy schrzanie robote jesli dam srube bez magnesu ? bo to niby do ewentualnych opilkow., Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 3 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 nie no dzis kompletna kicha srube przekrecilem lekko i kiszka nic nie trzyma. w sobote zdejme kolektory i zabiore sie za ta miske nie wiem czy i chlodnica mnie nie ominie:( MASA roboty. czy po zdjeciu chlodnicy trzeba go jakos odpowietrzac czy samo sie zrobi? pytam bo np w bmw (samochod) u mnie trwalo to 30min aha i czy schrzanie robote jesli dam srube bez magnesu ? bo to niby do ewentualnych opilkow., piszesz tak jak bys mial juz jakas stara srube z szuflady bo nie chce Ci sie szukac odpowiedniej... nie magnes jest tu najwazniejszy a skok gwintu, jesli bedzie zbyt duzy to bedzie cieklo... pozdrawiam Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 4 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 (edytowane) Heh. Demontaż podzespołów to najłatwiejsze co Cię spotka w tej zabawie. Prawdziwa jazda zaczyna się dopiero przy rozwiercaniu i gwintowaniu. Pomimo wykształcenia i kilku lat pracy w branży przemysłu maszynowego nadal mam jakiś uraz do pracy z aluinium. Pierwsze wprowadzenie gwintownika wygląda jak przecinanie przewodu w bombie zegarowej - pot leci po czole, ręcę się trzesą i z bliska przyglądam się z każdej strony żeby czegoś nie spier...lić. :D Edytowane 4 Lipca 2008 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
henio Opublikowano 4 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 piszesz tak jak bys mial juz jakas stara srube z szuflady bo nie chce Ci sie szukac odpowiedniej... nie magnes jest tu najwazniejszy a skok gwintu, jesli bedzie zbyt duzy to bedzie cieklo... pozdrawiam :clap: :biggrin: :biggrin: no takiej teorii to jeszcze nie słyszałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 4 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 zrzuc miske i daj ja do jakiegos tokarza-mi to zrobił w godzine za 50zł i miska wytrzymała 50 tys km i dalej hula!opłaca sie czasami dac zarobic ludziom co mają pojecie w danym temacie! Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.