jwolansk Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 hej, odpaliłem dzisiaj moto po 3 dniach przerwy i zdziwił mnie mały poziom wachy w baku.. no.. i znalazłem ją, a właściwie jej zapach pod korkiem wlewu oleju.kranika nie mam, także rozwiązanie pod tytułem "zmień kranik" odpada? czyli od razu szukać winy w gaźnikach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 Jaki masz poziom oleju w silniku? Bo skoro paliwko uciekło do silnika to będzie dużo wyższy. Źle ustawiony poziom paliwa podwieszony zaworek iglicowy. Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwolansk Opublikowano 1 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 Jaki masz poziom oleju w silniku? Bo skoro paliwko uciekło do silnika to będzie dużo wyższy. Źle ustawiony poziom paliwa podwieszony zaworek iglicowy. no właśnie jest wyższy. podwieszony zawór czym może być spowodowany? gazniki byly czyszczone i synchronizowane jakies 3kkm temu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz L Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 Dziwne , że nie masz kranika , po to one są , po to są one :-)To chyba najwazniejsza funkcja kranika , na postoju odciąć dopływ paliwa do gaźnika . Nieszczelnosć mógł spowodować paproszek , i to wystarczy żeby narobić szkód . Ewentualnie życzliwy brat , sprawdzał czy motocykl nie stracił fabrycznych osiągów . Stąd brak paliwa . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 Czolem! Stary, gazniki zostaw w spokoju, tylko czym predzej zakladaj do moto kranik!Dzias, co to za wydumka, ze kranika nie ma? Jesli nie chcesz, aby Ci sie takie sytuacje powtarzaly, to zakladaj kranik - nie ma innej opcji. Mozesz miec gazniki tip top, a i tak nie bedziesz mial gwaracji, ze ktoregos dnia znowu nie znajdziesz kaluzy pod moto i benzyny w oleju. Teraz juz masz koszt wymiany oleju z filtrem i tankowanie pod korek. 200zl nie Twoje. Poczekaj jednak z wymiana na zalozenie tego kranika i... nie jezdzij w tym czasie. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 (edytowane) Tylko że tam chyba fabrycznie nie ma kranika jako takiego, jest podciśnieniowy pod bakiem. Edytowane 1 Lipca 2008 przez Greedo Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 Czyli mozliwe ze membrana poszla i paliwo wezem podcisnienia polecialo do kolektora ssacego. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 w inazumie 1200 byl kranik normalny ale w 750 chyba go nie bylo :biggrin: Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwolansk Opublikowano 2 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 w inazumie 1200 byl kranik normalny ale w 750 chyba go nie bylo :icon_mrgreen:dokladnie tak, swoją drogą skąd takie rozwiązanie? no bo chyba nie z oszczednosci :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 2 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 Może z braku miejsca wynikającego z dizajnu :) Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwolansk Opublikowano 2 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 Może z braku miejsca wynikającego z dizajnu :biggrin: taa.. w koncu to "pure motorcycle concept" w takich to nie ma miejsca dla kraników :)no nic, zobaczymy w poniedzialek co jest winne.. na razie musze ją przywiązać do znaku drogowego pod robotą, zeby spokojnie poczekała przez weekend :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz L Opublikowano 2 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 Nie udało mi się znaleźć mikrofiszek ''on line" do tego modelu . Ale w katalogu Larssona 2007 istnieje pozycja pod tytułem : GSX 750 98-00 , kpl. naprawczy kranika nr kat. 340 0078 63,20 zł . :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwolansk Opublikowano 2 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 (edytowane) Nie udało mi się znaleźć mikrofiszek ''on line" do tego modelu . Ale w katalogu Larssona 2007 istnieje pozycja pod tytułem : GSX 750 98-00 , kpl. naprawczy kranika nr kat. 340 0078 63,20 zł . :biggrin: yip, to wlasnie ten spod baku. na zdjeciu od larssona i w serwisowce wyglada tak samo. tyle ze nim sie nie kreci, podcisnieniowy jestBTW.. przyszlo mi do glowy wlasnie, zdejme bak i wezyki z kranika, zobaczymy czy z kranika nie cieknie bez podcisnienia. BTW.. przyszlo mi do glowy wlasnie, zdejme bak i wezyki z kranika, zobaczymy czy z kranika nie cieknie bez podcisnienia. hm, no nic nie widac, obserwowalem go przez jakas pol godziny i nic nie kapnelo, takze teraz w planie gazniki.... Edytowane 2 Lipca 2008 przez jwolansk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz L Opublikowano 2 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 Noo... czyli jednak jest kranik :D . Skoro z baku zniknęła ilość paliwa , którą zdołałeś zauważyć , to chyba ze 5 litrów . A już 1 litr by wystarczył , żeby poziom oleju bardzo znacząco wzrósł . Może wskaźnik poziomu paliwa pozwolił sobie na chwilę słabości , o ile takowy jest . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 3 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 Może wskaźnik poziomu paliwa pozwolił sobie na chwilę słabości , o ile takowy jest .A no jest w GSX750. To plugawe swiatełko służy jako "kranik" . Pokazuje co i jak ale jak przystało na elektronikę to lubi sobie w wuja leciec. :icon_mrgreen: Przeglądałem serwisówke GSX-ów i niewiele tam jest o układzie zasilania GSX750. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.