KUBAS007 Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 (edytowane) Ej a ja mam pytanie znaczy robilem remont i najpierw docieralem na mineralnym pozniej wlalem midlanda ale mi sie skonczyl i musialem zalac orlenowski polsyntetyk.Teraz znow nic sie nie stanie jssli zmienie na midlandda bo podbno takie skakanie tez nie jest zdrowe?? Edytowane 30 Czerwca 2008 przez KUBAS007 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domel Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 Ej a ja mam pytanie znaczy robilem remont i najpierw docieralem na mineralnym pozniej wlalem midlanda ale mi sie skonczyl i musialem zalac orlenowski polsyntetyk.Teraz znow nic sie nie stanie jssli zmienie na midlandda bo podbno takie skakanie tez nie jest zdrowe??Olej to olej byle dobry markowy!!! Wlewaj znowu midlanda i nie bój się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 może w Twoim przypadku było to spowodowane zmieszaniem części mieszanki mixola z pełnym syntetykiem icon_question.gif porównanie wyglądało z grubsza tak temperatura +30-40 stopni 2 grubasy po prawie 90kg i zrobiłem 12 km na mieszance 1:30 z mixolem i honda coś zaczeła wyraźnie słabnąc przy górkach na 5 biegu przestawała już przyśpieszać zrobiłem jej postój ostygła i dalej. Pózniej wyssało całe paliwo do zera aż zgasła (w baku pusto)i zalałem 1:30 z mobilem extra 2t i zrobiłem w następny dzień 20km nad samą rzeke i jeszcze na koniec z simsonem sie ścigałem :) niech ktoś mi w końcu wytłumaczy bo ja niedoinformowany jestem co uszczelnia nagar w silniku 2t ?? wydech :) ?? no wydech aż za bardzo uszczelnia to fakt :P w moim ogarze np tak uszczelnił że przestał jeździć :D nagar gromadzi sie w głowicy i tłumiku ew kolanko i jedyne jego zadanie to szkodzenie ........żeby uszczelniał musiałby sie gromadzić na styku cylinder-tłok przecież to nie realne.... może w Twoim przypadku było to spowodowane zmieszaniem części mieszanki mixola z pełnym syntetykiem icon_question.gif mobil extra 2t to pólsyntetyk enduromaster chodzi o ten taki w plastikowych butelkach 0.7 bodajrze po 9 zł ?? http://www.allegro.pl/item390645163_syntet...suwow_0_6l.html to ?? gdzie to w Łodzi najbliżej dworca kaliskiego można kupić i za ile ?? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 Do mzetki spokojnie wystarczy orlen półsyntetyk kosztuje około 12zł. Ja jeżdże na mobilu extra 2T w zasadzie ma tą samą klase jakości co orlen: TC. Ale różnica w cenie jest niezła orlen 12zł mobil 31zł. Robiłem takie przejscia w jawie np jeździłem na mixolu a potem pełny syntetyk i nic sie nie stało. Na tłokach było dużo nagaru z mixolu po jeździe na pełnym syntetyku nagar powoli znikał silnik chodził ciszej. Podobno nie powinno sie zmieniac olejów wiec od pewnego czasu leje tylko mobil, nawet do jawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hefaistos Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 a ja prosiłbym o pare opni na temat midlandu. Mam teraz tego najlepszego castrola i jest ardzo dobry ale cena mnie odstrasza. czy to o ten chodzi? http://www.allegro.pl/item390645163_syntet...suwow_0_6l.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 michoa ja kupuje u siebie w hurtowni przy pabianickiej , 9zł za 0.6Lposzukaj na www.midland.pl hefaistos tak to to, grafikę trochę zmienili spokojnie można go porównać do motula 800 czy castrola Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tas Opublikowano 1 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 dzięki za rady :rolleyes: zdecydowałem sie na półsyntetyk midlanda, mam jeszcze jedno pytanie, na większości stacji nie moglem znaleźć dobrych olejów 2t do silnika, jedyne jakie były ogólnodostepne to orlen 2t semisynthetic - (nie jest polecany na forach) oraz orlen platinum moto 2t, również pólsyntetyk, 22zł/litr co o tym oleju sądzicie? nada się w przypadku braku midlanda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 midland to jest pełen syntetyk Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tas Opublikowano 1 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 midland to jest pełen syntetyk hmm, to albo jest jakiś nowy, albo sprzedawcy się coś pomieszało, bo twierdził :) , że półsyntetyk (dzwoniłem do motocyklowego, jutro dopiero jadę po oleum :P dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubus2905 Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 co wy macie do tego orlena 2t ja latałem w dt sendze nsr crm i innych i nic żadnych problemów ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sloniu Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 a ja rozebralem silnik latany po remoncie na orlenie, po 500 km byly 2 mm nagaru na denku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubus2905 Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 jak ktoś latal na mieszance 1:25 to sie nie dziw ja robie zawsze 1;45 i jest idalnie nie powiem tlok jest czarny ale tyko cieniutka warstwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz87 Opublikowano 2 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 (edytowane) można powiedzieć, że moto jest jeszcze na dotarciu, mam nowy tłok od ok 1000km, a od ok 700km nowy wał. moto mocno kopci, więc półsyntetyk lub syntetyk byłby chyba dobrym rozwiązaniem. Jak dla mnie jest prawie idealny moment na zmianę oleju. Silniki po szlifie dociera się na kiepskich olejach przez ok 500-1000km do pełnego dotarcia. Po okresie docierania wlewamy olej jak najlepszy. Przez 700km nie nagromadziło Ci się tyle nagary,żeby cokolwiek się miało popsuć. Pod warunkiem,że jak zmieniałeś tłok i wał to robiłeś szlif cylindra i wyczyściłeś stary nagar z kanałów. Jeśli jednak założyłeś stary cylinder z kilkuletnim nagarem to zostaw minerał. Dociera się 60 km (czas docierania pierścieni), 500-1000 km dociera się nowy sprzęt, w którym skrzynia ma niedoskonałości poprodukcyjne. Co kolega opowiada. Czyli szlif cylindra+nowy tłok+nowe pierścienie i po 60 km mamy sprzęt w pełni dotarty? i po 60km można mu odkręcać i katować go jak niby nigdy nic ? I nie tylko docierają się pierścienie ale też powierzchnia cylindra jest odrobinę ścierana nawet po honowaniu wykończającym. Edytowane 2 Lipca 2008 przez tomasz87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 2 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 Enduromaster to czyli tego midlanda polecasz do wr360? bo do konczyc jeszcze musze motula 800 i castrola r2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tas Opublikowano 3 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 Jak dla mnie jest prawie idealny moment na zmianę oleju. Silniki po szlifie dociera się na kiepskich olejach przez ok 500-1000km do pełnego dotarcia. Po okresie docierania wlewamy olej jak najlepszy. Przez 700km nie nagromadziło Ci się tyle nagary,żeby cokolwiek się miało popsuć. Pod warunkiem,że jak zmieniałeś tłok i wał to robiłeś szlif cylindra i wyczyściłeś stary nagar z kanałów. Jeśli jednak założyłeś stary cylinder z kilkuletnim nagarem to zostaw minerał. Z tego co pamiętam, cylinder był odrobinę czyszczony z nagaru, ale w kanałach mogło go trochę zostać, szlifu nie było, jedynie wymiana tłoka i pierścieni, mam nadzieję, że przełknie syntetyka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.