pikus91 Opublikowano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 Witam w sachsie normalnie rozkrecilem lagi nie trzeba bylo zadnego klucza dorabianego. W dt chcerozlozyc lagi na 2 czesci i nic, krece i ona sie razem kreci z tym czyms w srodku. Wydaje mi sie ze jest potrzebny klucz ale jakii rozmiar i jaka dlugosc? Przegladalem serwisowke i znalazlem ze jest jakis klucz i nic wiecej. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radgur Opublikowano 20 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 Witam w sachsie normalnie rozkrecilem lagi nie trzeba bylo zadnego klucza dorabianego. W dt chcerozlozyc lagi na 2 czesci i nic, krece i ona sie razem kreci z tym czyms w srodku. Wydaje mi sie ze jest potrzebny klucz ale jakii rozmiar i jaka dlugosc? Przegladalem serwisowke i znalazlem ze jest jakis klucz i nic wiecej. Pozdrawiam Wyciągasz od góry sprężyne itp., potem odręcasz od dołu śróbe na imbusa i wyciągasz lage. Ja mam ten problem że jedna poszła ok, a w drugiej jakby gwint był zerwany. Kręce kręce i sięnie wykręca, a cały czas się kręci ciężko. Co to może być? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mayeran Opublikowano 21 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2008 Wyciągasz od góry sprężyne itp., potem odręcasz od dołu śróbe na imbusa i wyciągasz lage. Ja mam ten problem że jedna poszła ok, a w drugiej jakby gwint był zerwany. Kręce kręce i sięnie wykręca, a cały czas się kręci ciężko. Co to może być? gdy wyciagniesz juz wszystko co wyjdzie bez łaski to pożniej trzeba zabrac się ze ten imbus na dole . Gdy krecisz go i nic nie idzie to najprawdopodobniej kreci sie wszystko w srodku - w tym celu trzeba to zablokowac (czymkolwiek , ja zrobilem to kawalkiem wędki który pozwolilem sobie tam wsadzic). Wtedy ta sruba normalnie sie wykreca, z lagi wychodzi kolejna czść i wszystko ładnie już idzie. PS jeszcze jest opcja ze nawet po odkreceniu tego, laga i amorak nie chcą się rozdzielić i wtedy trzeba uzyć odrobiny persfazji aby uszczelniacze opuściły swe "gniazda". pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 21 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2008 Nie wiem jak jest w DT ale ja przy pomocy klucza 19,17 i srubokreta rozebrałem w CR lage w kawałki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 21 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2008 albo dorobić długą przedłużkę albo pneumatem Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 22 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 (edytowane) chce dorobic przedluzke ale jaki tam klucz powinien pasowac? Edytowane 22 Czerwca 2008 przez pikus91 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 22 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 tego nie powiem, napewno metryczny w przedziale 10-14w serwisówce będzie to podane Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 23 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 sciagnalem serwisowke i nie moge znalezc jaki tam powinien byc a nie bede kupowal 10 kluczy i przerabial ich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radgur Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 Ok to odkręce to pneumatem. Tylko jak mam z tej drugiej lagi wyciągnąć uszczelniacz? Został on w goleni. Mam go wydłubać śróbokrętem? Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wicek15 Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 Tak, a czym niby chciałeś go wyjmować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 25 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 Ja juz to zmeczylem:) tam jest duzy klucz gwiazdkowy (bardzo duzy), mialem metrowy kawal blachy wkrecilem to w imadlo lage wepchnolem na ta blache i kumpel docisnol a ja wykretakiem udarowym odkrecilem srube. Moze malo profesionalnie ale nic sie nie popsulo i dziala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radgur Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 Teraz mam iny problem. Na innym forum kazano nalać po 500ml do jedej lagi, nalałem tyle i w jeden ladze wypchało mi uszczelniacz :) Nie wiecie ile ma być oleju w jedej ladze w DT 125 90r.? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wicek15 Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...22158&hl=dt+125Poszukaj! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 Teraz mam iny problem. Na innym forum kazano nalać po 500ml do jedej lagi, nalałem tyle i w jeden ladze wypchało mi uszczelniacz :) Nie wiecie ile ma być oleju w jedej ladze w DT 125 90r.?495cm na każdą lagę.W jaki sposób mogło wypchnąć zabezpieczony uszczelniacz? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 25 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 a moze nie wepchnoles uszczeniacza do konca? nie zabezpieczyles? albo zle wsadziles zabezpieczenie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.