-
Postów
1671 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O baba_zanetti
- Urodziny 03/18/1984
Informacje profilowe
-
Płeć
Mężczyzna
-
Skąd
Wawa
Osobiste
-
Motocykl
K8 1000 TURBO; CRF 450
-
Płeć
Mężczyzna
Metody kontaktu
-
Strona www
http://www.speedbike.pl
Ostatnie wizyty
Osiągnięcia baba_zanetti
MOTONITA - głaszczący manetkę (27/46)
15
Reputacja
-
Zx6r J1 dziura w silniku
baba_zanetti odpowiedział(a) na Skrypal temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Po 3 tyś km raczej można mówić o dużym pechu niż złej woli sprzedającego. Na ostatnim wyścigu EWC, polskiej reprezentacji stało się to samo w nowej R1, silnik fabryczny, nie kombinowany. Jak powiedział Adam: shit happens, a w niektórych modelach wyjątkowo często shit happens. -
er6 odwrócony smok i przegroda w misce olejowej
baba_zanetti odpowiedział(a) na DŚchmielu temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Nie potrzebujesz żadnej przegrody, tylko olej ponad stan normalny. 0.5 litra minimum. -
CBR 900 stuki przy gwałtownym dodaniu gazu
baba_zanetti odpowiedział(a) na Limo temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Rozrząd czyli co? 😄 To nie rozrząd, tyle wiem. -
CBR 900 stuki przy gwałtownym dodaniu gazu
baba_zanetti odpowiedział(a) na Limo temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Może to być panewka, ciężko powiedzieć na odległość. -
Czym i czy malować kolektor wylotowy
baba_zanetti odpowiedział(a) na CiasnyBaniak temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Powłoka ceramiczna. Zobacz sobie efekty: Procoat na FB -
intensywne stukanie pod obciążeniem XJ600
baba_zanetti odpowiedział(a) na kaczka dziwaczka temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Zdejmij miskę olejową, znajdziesz tam "panewkę", szukaj drugiego pieca. Diagnoza na 95% pewna. -
I uważasz, że jest do dobre docieranie bo...? Nie wiem, ścigasz się i wygrywasz? Rozbierasz potem swoje silniki sprawdzasz jak się dotarły? A może po dotarciu, jedziesz na hamownię i sprawdzasz ich moc, porównujesz z innymi maszynami? Pytam. Jak teoria przenosi się na praktykę?
-
Zatarty wałek rozrządu XL600LM
baba_zanetti odpowiedział(a) na michal.051 temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Ustaw się w kolejce po głowicę 🙂 Podobno ktoś w pl potrafi to zregenerować, użyj szukajki, jest tu gdzieś temat rzeka z tym problemem. -
Kawasaki ZX6R z 95r
baba_zanetti odpowiedział(a) na Kidler temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
Chłopie jesteś z Warszawy, podwieź moto do jakiegoś serwisu na osłuchanie, zazwyczaj to nic nie kosztuje, przynajmniej się dowiesz czy Ci panewka zaraz nie wypadnie. W ostateczności chociaż nagraj film. -
Sztyca półki hornet pc41 łożysko główki ramy
baba_zanetti odpowiedział(a) na Patryk1555 temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Mogłeś ewentualnie użyć kleju do osadzania łożysk. Ale powinno być ok, w końcu górne łożysko też ma luźne pasowanie. -
Źle pracujące teleskopy w CBR600RR 2007r.
baba_zanetti odpowiedział(a) na samolot temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Prawdopodobnie pkt. 1 co może również oznaczać 2 i 3. Zlewaj olej do czystego pojemnika tak byś mógł później orientacyjnie chociaż zmierzyć jego ilość. -
Cały obrót wału nie robi żadnej różnicy. Co można majstrować przy łańcuszku? 🙂
-
Ten sam silnik (bo to silnik spala paliwo) na gaźniku będzie spalał ciut większe ilości paliwa (prawidłowo wyregulowany), gaźnik po prostu nie jest w stanie dobierać tak precyzyjnych dawek paliwa dla wszystkich obciążeń silnika. Prawidłowo dostrojony do potrzeb silnika wtrysk, będzie ZAWSZE ekonomią spalania przed gaźnikiem. Z tego powodu właściwie gaźniki przeszły do historii. Odczucia, że na gaźniku pracował lepiej, agresywniej to tylko odczucia, albo zła regulacja. Zarówno gaźniki jak i wtrysk mają współcześnie możliwości regulacji dawki paliwa. Za odczucie większej płynności w oddawaniu mocy silnika, odpowiada przede wszystkim kąt zapłonu, a nie dawka paliwa czy sposób jej dostarczania.
-
Rozrząd jest raczej dobrze ustawiony, o ile dobrze Cię zrozumiałem 140st suwu sprężania to jest wartość prawidłowa. Jeśli jest aż tak słabo, że nie czuć nawet na kluczu, to kompresja ucieka zaworem/zaworami (bo dziura w tłoku raczej możliwa nie jest).
-
Nie wiem jak Ty pomierzyłeś te wartości kątowe wałka ssącego, niby pomiar to wyższa szkoła jazdy, ale jednak trochę bełkot. Mierzyłeś wartość sprężania?