Skocz do zawartości

Patryk1555

Forumowicze
  • Postów

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Limanowa

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Patryk1555

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Ja u siebie ostatnio przerabialem temat rozbierania przodu i odrazu pierwsze co zrobiłem to sprawdzałem półki. Najlepiej sprawdził półki w ten sposób aby przyłożyć je do szyby lub do kawałka idealnie prostego przedmiotu i zobaczyć jak ona przylega czy nie ma jakiejś szpary. To że półka ciasno wychodzi że sztycy i z lag nie zawsze oznacza jakieś uszkodzenia.
  2. Przepraszam za mój wredny charakter ale zawsze jak coś składam to staram się robić to na najwyższej jakości częściach i wymieniać wszystko A jeśli coś jest nie jasne to tego dociekam. Dziękuję za odpowiedzi będę spokojniejszy:)
  3. Czyli Tourmax faktycznie składa japońskie zestawy A nie jakieś chińczyki? Te ślady po szlifierce to normalna obróbka łożyska czy poprostu akurat mi się trafiło takie łożysko?
  4. Witam. Kupiłem do swojego horneta zestaw łożysk główki ramy Tourmax. Mam dwa pytania. Dlaczego tylko na bierzniach jest nabita produkcja japońska a na łożyskach są tylko same numery. Drugie pytanie to dlaczego bieżnia lozyska w środku ma taką jakby falistą powłokę a nie idealnie gładką. Czy to w czymś przeszkadza? Widać to na zdjęciu.
  5. Witam. Czy ktoś z was wykonywał już pełną regulację zawieszenia przedniego upside down i może opisać jak to zrobić. Głównie chodzi mi o regulację odbicia amortyzatora jak to się ustawia. U góry lagi są trzy śruby jedna największa to dekiel lagi który się wykręca druga mniejsza to regulacja odbicia A trzecia malutka to twardość sprężyny. Jak wyregulować to aby zawieszenie było w miarę miękkie i miało w miarę szybkie odbicie na dziurach
  6. Tez myślałem o kleju ale ciezko jest go użyć że względu że lozysko musi być obficie nasmarowane i dostaje się też do środka bieżni a smarować klejem po smarze to bez sensu. Myslicie że jesli teraz lozysko weszło pasownie na sztyce i nie ma luzu to w dalszej eksplostacji nie powinna się wyklepac bieżnia na sztycy ?
  7. Złożyłem ale poprostu chce wiedzieć zdanie kogoś kto więcej z tym narabia. Teraz w głowie mam przykład lozyska w osobowkach np golf 2 na tylnym czopie też są dwa lozyska stożkowe z przodu bębna i z tylu i one też nachodzą suwiscie a nie na wcisk mimo że tam ss duże obroty A tu praktycznie nie ma więc chyba powinno być ok ?
  8. Luzów nie ma. Bieżnia weszła pasownie na sztyce A nie tak że luźno. Jak skrecilem wszystko do kupy to lozysko chodzi płynnie nie słychać aby bieżnia się przesuwała.
  9. Witam wszystkich. Ostatnio zabrałem się za wymianę lozyska glowki ramy w hornecie. Po oględzinach czesci okazało się że motor był coś czarowany i sztyca półki jest do wymiany. Nową sztyce dorobiliśmy w ten sposób że dolne łożysko wchodzi na sztyce suwliwie tak że wciskam reką. Fabrycznie jest tak zrobione że łożysko na sztyce trzeba delikatnie wbić i tu pytanie czy to w czymś będzie przeszkadzać że łożysko weszło pasownie ale nie na ścisk?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...