Jump to content

Karolus

Forumowicze
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralny

About Karolus

  • Rank
    NOWICJUSZ - macant tematu

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    KRK

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Mogę zmierzyć rezystancję alternatora i potem napięcie? Bo nie bardzo mam pomysł na dobry i bezpieczny pomiar prądu.
  2. Też głównie podejrzewam regulator, styki ok. Chcę kupić nowy do testów. Lepiej kupić nowy, nie-OEM np. taki: https://allegro.pl/oferta/ir-regulator-napiecia-honda-cbr-600-rr-cb-900-9048096157 Czy OEM ale używany? Ceny używanych są nawet wyższe od nowych nie-OEM.
  3. Cześć, Mam dziwny problem z odpalaniem CBR600RR PC37. Motocykl po dwóch dniach postoju odpalił bez problemu, ale jak przejechałem 30km i go zgasiłem, to przy próbie odpalenia działo się to co na filmie poniżej. Ciekawe jest to, że po kolejnych 30km znowu go zgasiłem i tym razem odpalił bez problemu. Po przyjeździe do domu zmierzyłem napięcia na akumulatorze i przy wyłączonym silniku było 13.1V, a na ładowaniu, z włączoną lampą led z tyłu było 13.4V. Zmierzyłem upływ przy wyłączonym silniku i wygląda na to, że nic nie pobiera prądu na lewo.
  4. Można wyosełkować miejsce styku tarczy z felgą zarówno na tarczy jak i feldze? https://imgur.com/a/t27lsMP
  5. Zaciski w środku i same tłoczki bez tragedii, pewnie wymienię tylko uszczelki i wyczyszczę dokładnie zaciski. Niestety tarcze mają duże bicie. Gdzie najlepiej dorwać jakiś nowy komplet (mogą być zamienniki) i nie zbankrutować? A może opłaca się bawić w używki czy szkoda pieniędzy?
  6. A jaki zamiennik torowy ewentualnie podchodzi? Jakiś producent konkretny? Jest szansa żeby zastosować jakiś uniwersalny zestaw naprawczy? Czy to musi być jakiś dedykowany do zacisku?
  7. Cześć, Mam spory problem z zaciskami w Hondzie CBR 600rr pc37. Polega na tym, że praktycznie tylko jeden zacisk z ośmiu jestem w stanie schować ręką, więc hamowania praktycznie nie ma. Próbowałem wyjąć tłoczki i poczyścić je, ale wychodzi tylko ten jeden, reszta jest zapieczona i nie poddaje się nawet pod ciśnieniem. Domyślam się, że nawet jak się tam dobiję to będzie spustoszenie. Szukałem zestawów naprawczych, ale praktycznie nie da się znaleźć żadnych do mojego modelu albo są w zaporowych cenach na poziomie 100zł na tłoczek. Nowych już chyba nie ma, więc jak kupię coś używanego to sytuacja może być ta sama co z moimi. Tu pojawia się pytanie- czy da się znaleźć zaciski w dobrym stanie? Jeśli nie, to gdzie znaleźć zestaw naprawczy do PC37 nie za milion monet. Jeśli z tym też jest problem, to czy możecie polecić kogoś w okolicach Krakowa albo Bielska kto poradzi sobie z regeneracją? Dzięki, pozdrawiam
  8. Podpinam się żeby nie robić spamu. Zgubiłem z kombi skórzanego dainese suwak z wewnętrznej wyściółki meszowej. Sam zamek jest bardzo mały- 3mm. Czy wie ktoś, gdzie jest szansa dostać taki suwak, a jeśli nie, to czy podpasuje jakiś innej firmy? Kombi jest nowe, więc wolałbym nie musieć przeszywać całego zamka. Poza tym może to być niewykonalne, bo zamek jest na wysokości kolana (wkłada się za niego protektor) więc dostęp jest fatalny i może się nie udać przeszycie.
  9. Nie ma niestety informacji o klockach w serwisówce, ale prawdopodobnie były Nissiny fabrycznie. Seria ST da radę? (NISSIN 245ST) Zdarzają się podróbki?
  10. Widzę, że się niezła dyskusja wywiązała. Mam nadzieję, że kolejny temat, który rzucę, nie będzie aż tak palący Żeby nie robić niepotrzebnego spamu- jakie klocki na tor? Chciałbym coś, co nie zje tarczy w pięć minut, a samo wytrzyma trochę więcej niż dwa trackdaye. Brembo SC wydają się sensowne i nie mają bardzo zaporowej ceny, ale podobno kończą się po paru wypadach na tor. Ma ktoś z nimi doświadczenie? To musi być reguła w tym sporcie czy da się kupić coś, co sensownie hamuje, a jednocześnie nie nadaje się na szrot po kilku weekendach? ps. Brembo z oficjalnego źródła więc kwestia podróbek odpada.
  11. @filipr Właśnie, filtr. Hiflo może być czy w coś innego celować? "Co kilka dni" to jaki przebieg? Ludzie twierdzą w opiniach, że 300v podobno po kilkuset kilometrach traci właściwości, moto bardziej się grzeje, głośniej pracuje i nie zmienia tak przyjemnie biegów jak przed zalaniem. Przewody już w oplocie, więc też mi się wydaje, że nie ma co oszczędzać przy całokształcie kosztów. Jedyne co mnie martwi, to opinie, że RBF660/600 jest mocno higroskopijny i często trzeba wymieniać. Te magiczne frotki mają szansę coś zdziałać? Jakieś opinie o Penrite? Ciężko go w ogóle dostać z tego co widzę, więc tym bardziej nie ma o nim opinii. Są jeszcze jakieś alternatywy na tor?
  12. https://allegro.pl/uzytkownik/PunktOlejowy?bmatch=baseline-cl-dict42-uni-1-1-1024 Sprawdzeni są? Kilkadziesiąt tysięcy pozytywów, tylko parę negatywów i żaden dotyczący oryginalności.
  13. Dzięki za odpowiedzi, chłopaki. Nie mam ciśnienia na Motula, a powtarzające się stale opinie też mnie zniechęcają. 7100 jest równie słaby co 300V? Jeśli tak, to w co celować? Niech będzie full syntetyk. Dot 5.1 od K2 może być do hamulców?
  14. Cześć, Temat wydaje się dość popularny i wałkowany wiele razy, a jednak szukajka nie znalazła nic konkretnego. Pacjentem jest CBR600RR z 2003 roku, przygotowana wstępnie na tor. O przebiegu lepiej nie dyskutujmy, bo licznik pokazuje 25000km. Do rzeczy- będę przed sezonem wymieniał komplet płynów i im więcej czytam tym mniej wiem. Początkowo planowałem pójść full Motul, ale z opinii można wyczytać, że niektórzy narzekają na jakość. Olej silnikowy- myślałem nad motulem 300V, ale podobno bardzo szybko traci właściwości, poza tym full syntetyk do nastoletniego motocykla chyba nie jest najlepszym pomysłem? Ewentualnie 7100/5100? Sensowny wydaje się Liqui Moly Racing Półsyntetyczny. Jakie są Wasze doświadczenia z olejem w starszych torówkach? Płyn hamulcowy- z opinii sensownie wypada Motul RBF600/660. Cena dość wysoka jak na płyn, ale jeśli jest jej wart, to chyba zainwestuję. Jakieś alternatywy czy może ten będzie okej? Płyn chłodniczy- tutaj duży dylemat. Wiele osób mówi o wodzie destylowanej, żeby po glebie nie zanieczyszczać toru. Z drugiej strony są płyny po 30zł za litr o temperaturach wrzenia w 135*C. Olej do lag- przed sezonem czeka mnie uszczelnienie, warto od razu wymienić na coś sensownego. Niestety internet niewiele pomaga. Co wybrać, jak często trzeba wymieniać? Pozdrawiam.
  15. Dzięki za odpowiedzi, chłopaki. Tak naprawdę szukam złotego środka, ale nie wiem, czy tak się da. Bardzo krótko mam prawo jazdy, ale robiłem je w dużej części z myślą o jeździe na torze. Może za szybko chcę się za to zabrać po prostu i póki co jeszcze nie ma sensu? W tym sezonie jeździłem Hondą Hornet, ale poszła pod młotek i na przyszły będę szukał czegoś bardziej sportowego. Motocykl zamierzam zostawić w serii, bo proporcje i tak mimo wszystko będą 60/40 albo 70/30 na korzyść jazdy po drodze. Idealne byłoby dla mnie szkolenie drogowe, z którego mógłbym przenieść jakieś umiejętności na tor, bo dochodzę do wniosku, że za mało jeszcze umiem na drodze, żeby tor traktować jakoś poważnie- muszę najpierw sam pouczyć się co nieco i zobaczyć co z tego wyjdzie. Natomiast nie jarają mnie szczególnie szkolenia drogowe, o których wspomniał filipr, typu omijanie przeszkód, bo wychodzę z założenia, że tego nauczyli mnie na kursie. Chciałbym nauczyć się pokonywania zakrętów, hamowania w zakręcie, odpowiednich operacji gazem i sprzęgłem- rzeczy, które przydadzą się tu i tu.
×
×
  • Create New...