Skocz do zawartości

Buber

Forumowicze
  • Postów

    11738
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    97

Ostatnia wygrana Buber w dniu 11 Września

Użytkownicy przyznają Buber punkty reputacji!

1 obserwujący

O Buber

  • Urodziny 08/10/1972

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    DSW

Osobiste

  • Motocykl
    CB650Z i BardzoMałyWacek
  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

6423 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Buber

MOTOCYKLISTA DOSKONAŁY - władca szlaków

MOTOCYKLISTA DOSKONAŁY - władca szlaków (46/46)

377

Reputacja

  1. A to akurat bo pewnie jest w 100% Polakiem. Widziałeś prawdziwego Polaka co nie narzeka? :D
  2. No ale w Polsce są takie miejsca. Różnica tylko taka że do przeglądu jest osobny kanał, osobny wjazd, ale to wszystko na terenie jednego warsztatu.
  3. Wskaźnik się nazywa klucz dynamometryczny a wartość dociągnięcia znajduje się w "Service Manual". No weź, to są podstawowe rzeczy...
  4. Co do takich małych imbusów - jak się obawiasz o siłę dokręcania to lepsze są torxy - wytrzymują więcej niż imbusy, i nie piszę tu o twardości tylko o tym że kształt wcięcia wytrzymuje większą siłę dokręcania. BMW mnie przetrenowało i teraz na ogół jadę na torxach ;)
  5. to są uroki starej japonii. A zwłaszcza jak stała na dworze czy coś, to połowa gwintów czy śrub leci.. Ja dawno temu zainwestowałem w zestaw Helicola M6. kilkanaście ich wstawiłem.. i był spokój ;) Także typowe, endżoj!
  6. Jak jest nad morzem to nie wiem, ale w Górach tak jak piszesz to nie ma. Wiem, bo robiłem w tym interesie. Także ten, mylisz się tutaj.
  7. Ale ahem.. magicznie się nie pojawi. Po mojemu to naprawdę powinieneś zajrzeć do tego sprzęgła bo jeżeli nie da się go ruszyć w takim zakresie jak powinno pracować to COŚ tam jest nie tak mechanicznie. Nie wiem czy tarczki mogły spuchnąć czy co, ciężko powiedzieć. Ale łatwo zdjąć pokrywę i sprawdzić. Od samej zmiany oleju to się chyba nic w sprzęgle nie zmieni.
  8. Bym polemizował w tym sensie że nawet nieszczelne zaworki nie spowodują wypłynięcia całego paliwa. A nawet jeżeli, paliwo z 4 gaźników to pół małego słoika - nie raz spuszczałem, sam wiesz że to nie jest dużo. więc nie ma szans że to było tylko paliwo z komór. No puścił kranik, bywa..
  9. No to sam widzisz, tu nie powinno być kompromisów. Bierz to co dobre. Na pewno ciaśniej dopasowane skóry będą bardziej problematyczne ubieraniu niż wygodny gore-tex. Ale cudów nie będzie, tzn, zakłada się tyle ile trzeba a ochraniacze nie pomagają w ubieraniu. Ale pomagają gdzie indziej. Moja generalna rada na texy - półśrodki gwarancją ćwierćrezultatów a tanie mięso psy jedzą, więc szukaj czegoś z oryginalnym Gore-texem. Membrana jest na tyle droga że producenci nie wstawiają jej do badziewia.
  10. hmm.. jeżeli jeździsz skuterem po mieście to nie jeździsz 120 tylko 50-60. Skuter ładnie nogi zasłania plus dorzuć szybę z przodu i prawie każda kurtka da radę. No bo albo zap***dalasz, to wtedy nie przejmuj się szybkością zakładania tylko bezpieczeństwem, albo spokojnie sobie jeździsz to wtedy każda kurtka da radę, tzn, bedzie się zakładać tak samo szybko jak każda inna.. Cechą DOBRYCH - czytaj bezpiecznych - ciuchów na moto nie jest "szybkość zakładania". To się liczy dla strażaków, ale nie motocyklistów...
  11. hmm.. jezelli wcześniej nie przelewało się paliwo to kranik trzymał. Otwierał się podczas jazdy i działało - ale słabo. Ale po skończeniu nie puszczał paliwa. Po serwisie lepiej jeździł - czyli coś było nie tak w ustawieniach w gaźnikach, ale to się ma nijak do tego czy kranik trzymał czy nie. Jak dla mnie jedno z drugim się nie łączy. Bo gdyby wcześniej miał np. za bogatą mieszankę, czyli gaźniki brały więcej paliwa do siebie niż trzeba, to wcześniej miał byś paliwo w oleju. A nie miałeś. Czyli podczas serwisu gaźników coś się stało (pewnie przypadkiem) kranikowi i zaczął puszczać. No nie widzę jak kranik ma inaczej sie łączyć z serwisem i zmianą stylu pracy gaźników...
  12. stąd dopóki tego nie otworzysz to się raczej nie dowiesz...
  13. +1 zwłaszcza że to nie jest bardzo kłopotliwe. Postaw na bocznej w jakimś zagłębieniu (żeby moto się bardziej pochyliło) i nie musisz się o olej bać. Tylko z uszczelką pod pokrywą delikatnie i może się ją uda użyć jeszcze raz. Powodzenia.
  14. Może przy zmianie linka się gdzieś zaczepiła przy klamce i potem "przeskoczyła" na właściwą pozycję? Próbowałeś skasować ten luz na lince? Da się to w ogóle zrobić? Bo może to taki banał?
  15. Spoko, dzięki za odpowiedź. To też jest jakieś podejście - bo w końcu każdy kask w EU musi spełniać podstawowe normy. A z tego co piszesz to jednak kupujesz w budżecie troszkę powyżej 500zł. Ja zostałem fanem Schubertha i w tej półce też nie muszę patrzeć na wyniki testów bo wiadomo że będą dobre. Ale kolega w wątku pytał o tanie kaski. I założyłem że może chodzi mu o najlepsze bezpieczeństwo. Oczywiście to było założenie i jako takie mogło być błędne ;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...