Skocz do zawartości

Buber

Forumowicze
  • Postów

    11649
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    95

Ostatnia wygrana Buber w dniu 20 Sierpnia

Użytkownicy przyznają Buber punkty reputacji!

1 obserwujący

O Buber

  • Urodziny 08/10/1972

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    DSW

Osobiste

  • Motocykl
    CB650Z i BardzoMałyWacek
  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

6312 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Buber

MOTOCYKLISTA DOSKONAŁY - władca szlaków

MOTOCYKLISTA DOSKONAŁY - władca szlaków (46/46)

374

Reputacja

  1. Ale ahem.. magicznie się nie pojawi. Po mojemu to naprawdę powinieneś zajrzeć do tego sprzęgła bo jeżeli nie da się go ruszyć w takim zakresie jak powinno pracować to COŚ tam jest nie tak mechanicznie. Nie wiem czy tarczki mogły spuchnąć czy co, ciężko powiedzieć. Ale łatwo zdjąć pokrywę i sprawdzić. Od samej zmiany oleju to się chyba nic w sprzęgle nie zmieni.
  2. Bym polemizował w tym sensie że nawet nieszczelne zaworki nie spowodują wypłynięcia całego paliwa. A nawet jeżeli, paliwo z 4 gaźników to pół małego słoika - nie raz spuszczałem, sam wiesz że to nie jest dużo. więc nie ma szans że to było tylko paliwo z komór. No puścił kranik, bywa..
  3. No to sam widzisz, tu nie powinno być kompromisów. Bierz to co dobre. Na pewno ciaśniej dopasowane skóry będą bardziej problematyczne ubieraniu niż wygodny gore-tex. Ale cudów nie będzie, tzn, zakłada się tyle ile trzeba a ochraniacze nie pomagają w ubieraniu. Ale pomagają gdzie indziej. Moja generalna rada na texy - półśrodki gwarancją ćwierćrezultatów a tanie mięso psy jedzą, więc szukaj czegoś z oryginalnym Gore-texem. Membrana jest na tyle droga że producenci nie wstawiają jej do badziewia.
  4. hmm.. jeżeli jeździsz skuterem po mieście to nie jeździsz 120 tylko 50-60. Skuter ładnie nogi zasłania plus dorzuć szybę z przodu i prawie każda kurtka da radę. No bo albo zap***dalasz, to wtedy nie przejmuj się szybkością zakładania tylko bezpieczeństwem, albo spokojnie sobie jeździsz to wtedy każda kurtka da radę, tzn, bedzie się zakładać tak samo szybko jak każda inna.. Cechą DOBRYCH - czytaj bezpiecznych - ciuchów na moto nie jest "szybkość zakładania". To się liczy dla strażaków, ale nie motocyklistów...
  5. hmm.. jezelli wcześniej nie przelewało się paliwo to kranik trzymał. Otwierał się podczas jazdy i działało - ale słabo. Ale po skończeniu nie puszczał paliwa. Po serwisie lepiej jeździł - czyli coś było nie tak w ustawieniach w gaźnikach, ale to się ma nijak do tego czy kranik trzymał czy nie. Jak dla mnie jedno z drugim się nie łączy. Bo gdyby wcześniej miał np. za bogatą mieszankę, czyli gaźniki brały więcej paliwa do siebie niż trzeba, to wcześniej miał byś paliwo w oleju. A nie miałeś. Czyli podczas serwisu gaźników coś się stało (pewnie przypadkiem) kranikowi i zaczął puszczać. No nie widzę jak kranik ma inaczej sie łączyć z serwisem i zmianą stylu pracy gaźników...
  6. stąd dopóki tego nie otworzysz to się raczej nie dowiesz...
  7. +1 zwłaszcza że to nie jest bardzo kłopotliwe. Postaw na bocznej w jakimś zagłębieniu (żeby moto się bardziej pochyliło) i nie musisz się o olej bać. Tylko z uszczelką pod pokrywą delikatnie i może się ją uda użyć jeszcze raz. Powodzenia.
  8. Może przy zmianie linka się gdzieś zaczepiła przy klamce i potem "przeskoczyła" na właściwą pozycję? Próbowałeś skasować ten luz na lince? Da się to w ogóle zrobić? Bo może to taki banał?
  9. Spoko, dzięki za odpowiedź. To też jest jakieś podejście - bo w końcu każdy kask w EU musi spełniać podstawowe normy. A z tego co piszesz to jednak kupujesz w budżecie troszkę powyżej 500zł. Ja zostałem fanem Schubertha i w tej półce też nie muszę patrzeć na wyniki testów bo wiadomo że będą dobre. Ale kolega w wątku pytał o tanie kaski. I założyłem że może chodzi mu o najlepsze bezpieczeństwo. Oczywiście to było założenie i jako takie mogło być błędne ;)
  10. Hej. Tak na szybko z książek to Keith Code. Filmiki - to wg gustu, ale z praktyki to ofkors z góry wolniej niż pod górę, a jeżeli chodzi o "pewność na moto" bardzo polecam kursy gymkhany. Zrobiłem sobie taki jeden kiedyś i trochę oczy otwiera. Jak jesteś w Krakowie to na pewno coś wynajdziesz, duże miasto. Na ogół to są jednodniowe szkolenia. przyjemności na zakrętach życzę!
  11. ?? Czyli dla Ciebie nie ma znaczenia czy kask "działa"? Nie ma znaczenia czy dobrze spełnia swoją funkcję? Naprawdę nie chcesz wiedzieć jak Twój kask co ma Ci ochronić banię będzie to robić? Osobiście nie wierzę, no ale to ja ;) OK, to co jest dla Ciebie ważne przy kupnie kasku? Czy ma lakier metalik w wyjmowaną wyściółkę?
  12. no właśnie.. ponieważ chciałem lepszej muzyki to zastosowałem słuchawki dokostne. I mam fajnie ;) Ale rozmawiać powyżej 100 i tak się nie da :D fizyki się nie przekabaci..
  13. Super. Wywalić z kąpielą. A Ty skąd bierzesz dane dot. bezpieczeństwa kasków? Masz jakieś lepsze źródło, znasz jakąś inną organizację, firmę która niezależnie testuje kaski? BARDZO chętnie poczytam. A póki co jest SHARP jako jakaś tam wskazówka. Ja nigdy nie miałem problemu z "poprawieniem" miejsca pod słuchawki. Taka drobna ingerencja nie wpływa na bezpieczństwo. ?? fakt, większość motocyklowego życia jeździłem nakedami, ale nie da się słuchać w miarę jakościowej muzyki. No nie da się, bo szum wzrasta prawie logarytmicznie. Stąd konieczne zatyczki. A jak zatyczki, to już nie słyszysz co wokół. Albo słabo słyszysz. Po mojemu fizyki nie oszukasz. Poza tym zależy co dla kogo jest akceptowalne jako "dobra jakość muzyki" ;) Jeżeli zamierzasz tak używać sprzęta (przy niskich prędkościach) to chiński da radę. Miałem taki założony do komunikacji z żoną i do 100 dawał radę. Powyżej już było ciężko.
  14. No, ale przecież nie o popularność chodziło? Ale dobra, zostawmy to. W zasadzie to skoro i tak wolisz robić po swojemu (gdzie kupić, jak się słuchawki zakłada) to po co ten post? Kup co Ci pasuje i ciesz się jazdą. Spoiler - NIE MA systemu słuchawek do kasku który dałby Ci dobrą muzykę, czy dobrą komunikacją podczas jazdy powyżej 100km/h. Najlepsze Seny czy Cardo ledwo dają radę do komunikacji ale to nie są tanie rzeczy. To Cardo co wkleiłeś to przecież prawie budżet Twojego kasku. Kiedyś rozkminiłem ten temat i TU masz moją opinię. Bezpiecznej jazdy i dobrej muzyki życzę.
  15. Buber

    BMW R1150GS

    moje K1200R (wiem, co innego ale też BMW) w chwili kasacji miało 95k i nic go nie bolało. Po rozebraniu na części okazało się ze sprzęgło w zasadzie padło ;) ale działało.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...