Oczywiście Kolega wnosi, po własnym dość nieudanym związku z włoską motoryzacją...
No cóż, akurat jako, że dłubię w motocyklach 40+ lat, mam kilka sztuk Ducatów, to co nieco mogę n/t mieć jakąś wiedzę...
Od razu zdementuję fałszywe mniemania:
- części eksploatacyjne dostępne od ręki - filtry, klocki, paski, łancuchy, zębatki, do luzów zaworowych-pestki+ szajbki są dostępne - u Teodora lub JMG
- jako, że serwisuję motocykle już -dziesiąt lat, Ducatki starszej generacji ( pre-2012), są bardzo przyjazne, jeśli chodzi o serwisowanie ich, dodam, że przy odrobinie wprawy, bierze się paski w plecak i można jechać dookoła świata
- podczas jakiegoś niewielkiego buum, może coś tam odpadnie, czy spadnie, ale bez owiewek Ducatem starszej generacji dojedzie się do domciu
- starszej generacji Ducati, oprócz zawieszenia z górnej półki, stalowych oplotów w standardzie, mają kratownicową ramę, która w Superbikowych Ducatach, do 1098R włącznie jest tzw "pancerna", niedościgła w wytrzymałości, przez jakikolwiek inny motocykl, jakiejkolwiek innej marki...
Taka prawda...
Trzeba było napisać, że nie pasuje charakterystyka i wygląd motocykla i to jest jak najbardziej zrozumiałe i bezsporne... Ot co...
Niestety pozostaje szukanie czegoś typu MT 09 i przeróbka zawieszenia... przynajmniej ja tak bym zrobił..bo Triumph 675 to trzeba szukać pewniaka, dlaczego, w internetach opisane...
Pozdr.