Tomek, nie pie**ol głupot, ja o gruszce, Ty o pietruszce. Wspominam tylko, jak było. Ale, jak zaczęliśmy już gaworzyć... gdyby młodemu inżynierowi wyłączyć prąd z gniazdka i pozbawić wujka google oraz zostawić tylko książki, to ginie jak przysłowiowa Andzia w kukurydzy, bo w tej całej swojej technicznej mądrości jest jednocześnie głupi jak stołowe giery. Bo co zrobi? Wpisze słowo-klucz w "Poradnik Mechanika" i mu wyjdzie? Nawet czytać ze zrozumieniem często nie potrafi, bo i po co ma myśleć, jak mu gotowce zewsząd podkładają. I mamy potem wypracowane w twórczym uniesieniu cuda, gdzie stary "relikt przeszłości" na pierwszy rzut oka widzi,że to się musi szybko zje*ać.
Wiem, świat idzie naprzód i prąd zawsze będzie...
Wiesz, do czego zmierzam? To nie jest sztuką położyć kasę, kupić gotowca, i błyszczeć na dzielni. Sztuką jest kupić śrupa, wziąć pilnik w łapę, naostrzyć wiertło (umiesz to?), i po rozebraniu potrafić to złożyć, po drodze jeszcze to ulepszając, żeby dłużej grało i buczało.
No tak, ale młody gniewny powie: "No ale na ch*j, jak ładniejsze w sklepie kupię?".
Więc możemy tak pie**olić i zaśmiecać temat do usranej śmierci.
Wracając to tematu to wspomniana Jawa TS w pizdę mi wstawiła na drodze nie raz, ale miło wspominam po latach te potyczki. Najbardziej wkurwiająca była regulacja zapłonu, na szczęście po remoncie szlifierz idealnie wał złożył, bo gdyby miał słabszy dzień, sam diabeł by się nie połapał. Był w Poznaniu na Świerczewie taki magik od dwusuwów, co mi szlify robił. Teraz go już pewnie nie ma, bo zapotrzebowanie znikło, zresztą nawet do wsk części z Chin chyba ciągną. Kumpel z parafii rzeżbi teraz taką, byłem oglądać ostatnio. Narzekał, że części nieprecyzyjnie wykonane, ale po małych poprawkach pilnikiem da się założyć.