ravkam Opublikowano 11 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2007 Witam coraz powazniej myślę nad tym aby zamienić mojego Drag Stara na Kawasaki Mean Streak 1600; strasznie podobają mi sie takie power cruisery. Niepokoi mnie niestety jedna rzecz; otoz na roznych forach spotykalem sie z opiniami o niezbyt dobrym wykonaniu tych motocykli, niespecjalnej niezawodnosci, o nadmiernym zuzyciu oleju. A jak jest naprawde? moze ktos z szanownych forumowiczow w oparciu o wlasne doswiadczenia moglby mi cos wiecej opowiedziec; i nie chodzi tylko i wylacznie o wlascicieli mean streaka 1600 ale o wszystkich wlascicieli motocykli Kawasaki. Wiem jak silne sa w narodzie stereotypy; ale nauczony dowiadczeniem przestalem wierzyc w takie ludowe wierzenia odkad w mojej stereotypowo niezawodnej Toyocie Avensis zaczely sie sypac po kolei rozne mechanizmy.. Z gory dziekuje PS dodam ze mam zamiar kupic fabrycznie nowy egzemplarz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szpadi Opublikowano 11 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2007 Witam. Ponieważ nie pytasz tylko o ten egzemplarz, który zamierzasz kupić odpowiadam.Posiadałem "babinkę" kawasaki LTD 454 z 86 roku. Chodziła jak ta lala. Obecny właściciel mówi to samo. Oleju nie bierze a serwisuje ją należycie, bez półśrodków. Moi znajomi mają Kawy nakedy (Z730, Z100), choppery, cruisery (VN) i nikt nie narzeka.Nie wiem jak jest skonstruowany sprzęt, który ciebie interesuje. Może ktoś Ci poradzi.Obecnie cieszę się z użytkowania suzuki marauder.... i też nie narzekam (no może, wolałbym wał niż łańcuch... ale to bardziej kwestia gustu niż awaryjności). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 11 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2007 motocykl ktorym obecnie jezdze to juz moje 4 Kawasaki z rzedu!co sezon nowy dobry olej z filtrami, sprawdzenie rozrzadu, lancuszka jesli potrzeba to gazniki, oczywiscie zawory. Jesli cos tylko zle zaszmera odrazu musze to sprawdzic. Czeste dogladanie motocykla w milym gronie- oczywiscie z browarem:) tez daje dobre efekty! I powiem tak- zaden mnie nie zawiodl! zrobilem nimi lacznie ponad 100 tys km i jedyne co mi padlo to slimak predkosciomierza w malym zygzaku, swiatlo stopu w EL250 i linka sprzegla w obecnym ZL600! zaden mi nie bral grama oleju, zadnej powaznej usterki!Zawsze to powtarzam i bede powtarzac ze obsluga motocykla nie moze sie konczyc na laniu paliwa- jezeli cie nie stac na obsluge motocykla to sobie to poprostu odpusc a bedziesz spokojniejszy a kto inny nie kupi zajezdzonego zlomu!Tak wiec jak pisze polecam kawasaki bo nigdy mnie nie zawiodlo! Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DRACO Opublikowano 11 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2007 W moi Sharku nic sie niedzieje a jezdze juz nim dwa sezony olej od wymiany do wymiany bez dolewek :rolleyes: :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
easy nomad Opublikowano 11 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2007 Witam coraz powazniej myślę nad tym aby zamienić mojego Drag Stara na Kawasaki Mean Streak 1600; strasznie podobają mi sie takie power cruisery. Niepokoi mnie niestety jedna rzecz; otoz na roznych forach spotykalem sie z opiniami o niezbyt dobrym wykonaniu tych motocykli, niespecjalnej niezawodnosci, o nadmiernym zuzyciu oleju. A jak jest naprawde? moze ktos z szanownych forumowiczow w oparciu o wlasne doswiadczenia moglby mi cos wiecej opowiedziec; i nie chodzi tylko i wylacznie o wlascicieli mean streaka 1600 ale o wszystkich wlascicieli motocykli Kawasaki. Wiem jak silne sa w narodzie stereotypy; ale nauczony dowiadczeniem przestalem wierzyc w takie ludowe wierzenia odkad w mojej stereotypowo niezawodnej Toyocie Avensis zaczely sie sypac po kolei rozne mechanizmy..Z gory dziekuje PS dodam ze mam zamiar kupic fabrycznie nowy egzemplarzod zgoła dziesięciu lat jeżdżę na motocyklach i tylko raz miałem pojazd innej marki, było to suzuki lc 1500 intruder i właśnie z niego byłem najmniej zadowolony. poczynajac od vn 750, poprzez classica 800, a skończywszy teraz na nomadzie 1500 raczej dalej będę kontynuował przygodę z kawasaki. naturalnie jak kupujesz motocykl używany to należy go dokładnie sprawdzić. myślę że się nie zawiedziesz. pozdrawiam a jeżeli nowy to w ogóle nie ma się czym przejmować. gwarancje itp. powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dex Opublikowano 11 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2007 (edytowane) Ravkam, ja dwa sezony temu przesiadlem sie z mojej poczciwej Princessy (drag star 650) na obecnego Dandiego (vn 800 classic), i powiem Ci, ze jazda owym kawasaki to juz inna bajka, bardziej miodna :wink: Motocykl w porownaniu z yamaha bardziej dopracowany, technnicznie bardziej zaawansowany etc etc. Osiagi o niebo lepsze niz wiekszy drag 1100. Lamcie ludzie stereotypy i sami poprobujcie czegos innego :(Najswiezsze fotki mojego Big Dandiego http://www.vroc.org/view_profile.php?user_...ab=2#photoalbum Edytowane 11 Października 2007 przez Dex Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vpower Opublikowano 12 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2007 Mean Streak nie powinien Ci przysparzac problemow. Stare modele Vulcana 1500 SE mialy tendencje do wypicia nawet litra oleju na 1000 km. Po 2000 roku to poprawili (czy calkowicie zlikwidowali nie wiem). Jest tu pare uzytkownikow VN 1600 to zapewne sie wypowiedza. Co do porownania 1600 z innymi modelami kawy nie ma to sensu bo to zupelnie inne konstrukcje. VN 800 np. od samego poczatku nie mial problemow z olejem ale jego silnik to inna bajka. Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtaq Opublikowano 12 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2007 Cześć! Przyłączam się do chóru głosów opiewających Kawasaki. Jeżdżę VN 800 Classic i jeśli mam jakieś zastrzeżenia, to przede wszystkim do siebie. Chodzi o braki wiedzy o sprzęcie, technologii i budowie. Mam go od niedawna, ale wiózł mnie na trasach krótszych i dłuższych. Nie zawiódł i mam do niego coraz większe zaufanie. Odwzajemniam się starannym serwisem, co podkreślę za innymi Kolegami: olej, płyny, smar na łańcuch, ciśnienie w oponach, codzienny rzut okiem na podstawowe mechanizmy i natychmiastowa reakcja na dziwne odgłosy, objawy. Może to banalne, ale krąży wśród informatyków powiedzenie, w myśl którego 'każdy sprzęt jest na tyle dobry, na ile dobrze posługuje się nim człowiek'... Nie mam żadnych zastrzeżeń przenosząc je na pozostałe dziedziny naszego życia, a w tym przypadku - motocykle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ar2r Opublikowano 12 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2007 Witam. Tez posiadam Kawaski VN800 Classic i caly sezon (okolo 8 tys km) nie dotykalem do niego palecem nie liczas spraw serwisowo-obslugowych i przegladow. Wymienilem tylko lancuch napedowy - ale to rzecz zuzywajaca sie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vnc Opublikowano 14 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2007 Mean Streak nie powinien Ci przysparzac problemow. Stare modele Vulcana 1500 SE mialy tendencje do wypicia nawet litra oleju na 1000 km. Po 2000 roku to poprawili (czy calkowicie zlikwidowali nie wiem). Jest tu pare uzytkownikow VN 1600 to zapewne sie wypowiedza. Co do porownania 1600 z innymi modelami kawy nie ma to sensu bo to zupelnie inne konstrukcje. VN 800 np. od samego poczatku nie mial problemow z olejem ale jego silnik to inna bajka.Witam mam wulcana 1500 z 1996r nie mam z nim żadnych problemów a litr oleju na 1000km to w moim przypadku bzdura. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAFAL Opublikowano 14 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2007 Te stereotypy to włożyć między bajki :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr27 Opublikowano 17 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2007 Nic się nie dzieje a poza tym to najfajniejsze sprzęty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vpower Opublikowano 17 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2007 Witam mam wulcana 1500 z 1996r nie mam z nim żadnych problemów a litr oleju na 1000km to w moim przypadku bzdura. A kolega umie czytac? 1500 SE to nie 1500 Classic to raz a dwa to ze nie pije litra oleju jak mniemam nie znaczy ze nie pije wcale ale to tak na marginesie. Poza tym nie kazdy zarl tyle oleju wiec na to nie ma normy. Kolega w 1500 SE czyli chopperku a nie classicu wymieniac oleju nie musial bo ciagle dolewal... Czasem kupujac dany model jeden bedzie klnal na jasne a inny jezdzil i nie narzekal - mozna roznie trafic.Pozdrawiam. Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ASh Opublikowano 17 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2007 Mam Kawasaki VN900. Przebieg 6 tys. km. Około 1 tys w trudnych warunkach. Nie mam zastrzeżen do jakości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaus_Drifter Opublikowano 17 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2007 ponieważ dla mnie liczy śię tylko indian więc mam drifterco do meanstreka to miała PRZYJEMNOŚĆ trochę tym pojeździćheble najlepsze na świecie - nie widziałem lepszych motocykl rakieta zastanów się bo to naprawdę zapie**ala i to straszniedo tego pozycja wygodna nie jak na ścigu - ale nie jak na cruiser-ku - więc nie aż superjest długi i niski i prowadzi się fanfastycznie ale jest niebezpieczny jak to power cruisertak że się zastanów - to nie będzie potężniejszy drag star Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.