klupr Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 Witam, mam suzuki gs 1000 81r, motor po zimie nie chce odpalić , siedze prz nim już jakiś czs i barak mi już pomysłów , więc pisze licząc na czyjąś pomoc, wygląda to tak , silnik nie chce odpalić , jest iskra , paliwo dostaje , kompresje ma dobrą , a on poprostu nie pali , jedyne strzela z rur i to po jakimś czasie kręcenia rozrusznikiem , próbowałę na wiele sposobów na zapych też nic,jedynie duże wystrzały z rur wydechowych , jeśli ktoś spotkał się z takim problemem to prosze o odpowiedź , :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 Masz chyba problem ze świecami, kablami, najprawdopodobniej jest zbyt słaba iskra.Wymień świece opraz kable jeśli są stare. Naładuj porządnie akumulator i sprzęt powinnien odpalić. Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klupr Opublikowano 28 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 świece wymieniłem , akumulator jest naładowany , jeżeli chodzi o kable to z tym jest problem , są zalane na stałę w cewkach , ale iskra wydaje się być mocna. dodam jeszcze , że po wymianie świec i dobrym naładowani akumulatora , strzela z rur jeszcze częściej . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebazaz Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 Może pomieszałeś kable zapłonowe.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klupr Opublikowano 28 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 kable są ok, sprawdziłem już wszystko, najprościej opisując to wygląda tak , że silnik zasysa paliwo następnie spręża je i wyżuca nie spalone przez zawór wydechowy do rur, gdy nagromadzi tam go troche , zapala je po długim kręceniu i jest konkretny wystrzał , przez cały czas towarzyszy temu iskra , nie rozumirm dlaczego nie zapala tego paliwa w cylindrze, Pewien mechanik powiedział miż żeby szukać przyczyny w kablach które idą od elektromagnesów (czujniki położenia wału) czy nie zwierają gdzieś do masy , z resztą nie wiem jak dokłądnie to sprawdzić , no ale gdyby było tam zwarcie to wtedy nie byłoby iskry . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 Jaki tam masz zapłon? Mechaniczny, czy elektroniczny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati27d Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 albo problem ze starym paliwem kiedys kolega meczyl sie ze skuterem z wloch ktory pewien czas stal wygladalo wszystko ok ale nie palil po zalaniu swierzego paliwa od pierwszego zagadal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 Wyczysc porzadnie gazniki- po zimie moze najbardziej lotne zwiazki benzyny odparowaly, zostalu jedynie uszlachetniacze zatykajace wszystko co mozliwe od dysz po rozpylacz(e) dopiero potem jak nie odpali szukaj przyczyn problemu w zaplonie( prawdopodobnie z modulem i mechanicznym przyspieszeniem). Pozdr. Janek 748 S. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 Czy cokolwiek robiles z moto w ciagu zimy ?Jezeli nie to do rady Jana dodam jeszcze jedna, ze jak zdejmiesz gazniki, to zdejmij jeszcze maly dekielek z impulsatorow i pokrywe zaworow.Ustaw potem krecac silnik duza nakretka walu tak zeby ustawic go na znaki - wal korbowy z walkami rozrzadu.Wal powinien byc ustawiony tak zeby kreska przu literze T pokrywala sie z przecieciem karterow silnika i w tym momencie cyfra 1 na zebatce walka wydechowego powinna pokrywac sie z przecieciem miedzy glowica a pokrywa zaworow, a cyfra 2 powinna byc skierowana w gore, tak samo jak cyfra 3 na walku ssacym. Miedzy strzalkami przy tych cyfrach powinno byc 20 osiek lancucha. Jak jest wiecej, czy mniej to lancuch przeskoczyl ci na walku i jest razem z napinaczem do wymiany.No ale mam nadzieje ze to sie akurat nie stalo. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klupr Opublikowano 29 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 wszystko jest ustawione dokładnie tak jak napisałeś , jest dokładnie 20 oczek i wałki rozrządu są dokłądnie ustawione względem litery T , jest jeszcze jedno , mimo dobrago naładowania akumulatora iskra jest dosyć słąba , nie wiem dlaczego , być może jest za słaba żeby zapalił. cały czas wydawało mi się że taka powinna być , ale wczoraj przyprowadziłem kogoś kto jezdzi trochę dłużej na motorach niż ja i powiedział że jest zdecydowanie za słaba (blada). więc być może to cewki , Jaki tam masz zapłon? Mechaniczny, czy elektroniczny? mechaniczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 Dobrze ustawiony :icon_biggrin:? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klupr Opublikowano 29 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 Dobrze ustawiony :icon_biggrin:? dokłądnie na znaki, tak jak pisze w książce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 To jeszcze nie napisałeś, czy paliwo masz stare, czy świeżo zalane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klupr Opublikowano 29 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 To jeszcze nie napisałeś, czy paliwo masz stare, czy świeżo zalane. paliwo jest swieże , sprawdziłęm wszystko , swiece nowe też, jedyne co to ta iskra jest poprostu słąba , a akumulator naładowany i też nowy . zastanawiam się jeszcze na płytką z elementami elektronicznymi, biegną do niej międzyinnymi dwa kabelki od elektromagnesów (tam gdzi przyspieszacz zapłonu) jakie ta płytka spełnia zadanie , czy to czasem nie za jej sprawą nie motor nie odpala ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 W tym silniku masz zaplon elektroniczny z mechanicznym odsrodkowym przyspieszeniem zaplonu. To bardzo proste, ale bardzo stare urzadzenie.Na twoim miejscu wymontowalbym calosc, impulsatory, modul cewki z przewodami wysokiego napiecia i wyslal do zakladu naprawiajacego to o ktorym pisze Pack84 kilka watkow nizej. ( podaje nawet adres internetowy ).Mozliwe ze z powodu jakiejs glupoty typu zimne luty przestalo to dzialac poprawnie, a tam ci to sprawdza, naprawia co trzeba i cena bedzie nizsza niz wymiana na inny uzywany modul. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.