liosty Opublikowano 8 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 Cześc, Może ktoś doświadczał takiego problemu i może coś podpowiedzieć... Honda CBR 600 F4 - przez dwa sezony smigała bez zarzutu, a ostatnio mam problem z paleniem jak moto jest przez kilkanascie dni nie palone. Czasami zapala i po chwili gasnie, a czasem nie chce zapalić. Zacząłem problem diagnozować i według mnie jest w paliwie - jak zdejmę wąż od paliwa ze zbiornika i strzykawką zaaplikuje paliwo do filtra-pompy-gaźników - to eleganco odpala. I potem już hula aż miło :) Wygląda więc że układ paliwowy się w jakiś sposób zapowietrza i generalnie paliwo nie dociera do gaźników. Co może byc tego powodem? Będę wdzięczny za sugestie Mirek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 8 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 Może poprostu osadził Ci się syf i zapchał kranik, i dlatego nie chce lecieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal750 Opublikowano 8 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 Sprawdz kranik, pompe paliwa i koniecznie wymien ŚWIECE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
liosty Opublikowano 9 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 (edytowane) WlochatyDR, Michal750, Kranik wydaje sie być OK, - jak zdjąłem przewód paliwowy ze zbiornika i odkręciłem kranik to paliwo sie leeejeee aż miło :) Poza tym jak już - powiedzmy - odpowietrze układ paliwowy to moto chodzi jak należy. Ale jeszcze to zweryfikuje. Świece też wykluczam - wymieniane na początku sezonu (marzec 2009) - poza tym, jak wspominam powyżej, jak sie odpowietrzy układ paliwowy - neleje paliwa strzykawą - to pali od pierwszego dotyku. Problem jest jak moto postoi niepalone :/ Jak sprawdzić pompe paliwa? Macie jakieś sugestie lub pomysły? Mirek Edytowane 9 Stycznia 2010 przez liosty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 9 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 Wiec może masz gdzieś nieszczelność w układnie, dlatego układ zapowietrza sie i niepotrafi zassać paliwa, sprawdz wężyki, czy dobrze są sciśniete opaski, czy coś się nie polóźnioło. Niestety, nie mam pojęcia jak sprawdzić pompe paliwa, odkreć od niej wąż wychodzący, i sprawdz czy podaje paliwo, być może bez oporów pompóje, a pod ciśnieniem, obciążeniem przestaje, gdy wstrzykniesz jej paliwo, i załapie, chodzi już normalnie poniewać wytwarza się więkrza siła ssania i motocykl chodzi, a najgorzej ma zassać paliwo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
liosty Opublikowano 9 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 No właśnie nie wiem jak tą pompe sprawdzić... Czy ona powinna działać tak jak w aucie - tzn po włączeniu zapłonu powinna podpompować aby uzyskać ciśnienie i dopompowywać jak ciśnienie spada? Czy pompa powinna cały czas pompować? Robiłem test i po przekręceniu zapłonu nie pompuje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 9 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 A po naciśnięciu rozrusznika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
liosty Opublikowano 10 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 (edytowane) WłochatyDR, sprawdzę to przy najbliższej okazji jak znowu mi się zapowietrzy. Wczoraj zapodałem mu paliwa i rozgrzałem moto - działa OK. Ale jak postoi ze dwa tygodnie to pewnie znowu będą problemy... BTW - w moim garażu stoi jeszcze druga CBRa F4 kupiona od Michal750 (tak tak Michał, ta czerwono-niebiesko-biała :) ) więc w ostateczności mogę porównać jak działa pompa w jednym i drugim. Mirek Edytowane 10 Stycznia 2010 przez liosty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 10 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 Narazie daj jej spokój. Kiedy zelżeją sniegi, przegoń ją trochę, pojeździj wkoło komina, moze się coś poprawi, od długie stania różne cuda się dzieją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 10 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 Sprobuj ja tak dla testu, podłączyć opadowo tzn. z pominieciem pompy. I zobaczysz jak bedzie wtedy zapalać. A świece - pomimo, że je wymieniłes i nie sa stare, to mogły zostać zalane przy probach odpalania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 10 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 Spróbuj odpalić z otwartym wlewem paliwa. Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 10 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 Spróbuj odpalić z otwartym wlewem paliwa. jak zdjąłem przewód paliwowy ze zbiornika i odkręciłem kranik to paliwo sie leeejeee aż miło :) Czyli odpowietrzenie OK. Zdejmij przewod paliwowy pomiedzy gaznikami a pompa paliwa i zakrec rozrusznikiem. Wtedy sprawdzisz czy pompa pompuje. Jesli omijasz pompe lejac bezposrednio do gaznikow paliwo to problem z droznoscia odcinka pomiedzy gaznikami, a bakiem. Filtr paliwa nie przypchany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal750 Opublikowano 10 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 To podmien na chwile swiece z tej F4 Jarka. Czesto spotykam sie z tym, ze nawet niedawno wymienione swiece potrafia platac figle, a po zmianie zupelnie inny motocykl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
liosty Opublikowano 10 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 Jimi11, też myślałem o filtrze paliwa - wymienie go przed sezonem. Michal750 - świece wykluczam - bo jak wleje się na siłę paliwo do gażników to pali od pierwszego strzału. Z naszych dywagacji mam plan analizy gdy moto nie bedzie chciało palić: 1. Zdejme przewód pompa-gaźniki i sprawdze czy pompa pompuje 2. Jak nie pompuje, to wyjmę filtr paliwa i połącze przewody na krótko - i będę patrzył czy pompa pompuje 3. Jak zdejme filtr to bede od razu widział czy leci paliwo ze zbiornika Gdzieś tu musi być cos do d...y że nie pali. Dzięki za pomysły i sugestie - dam znać za jakieś 2 - 3 tygodnie jak wyniki testów :) Mirek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 Gaźniki do ustawienia, nikt nie zauważył ze motocykl pali tylko przy obniżonym poziomie paliwa ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.