Skocz do zawartości

liosty

Forumowicze
  • Postów

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O liosty

  • Urodziny 03/05/1978

Osobiste

  • Motocykl
    CBR1000RR SC57a
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    2351648
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    Warszawa

Osiągnięcia liosty

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Jedyna jego wada że nie mierzy aluminium ... :(
  2. Proszę Cię, 200um... co to za fabryka? Chyba Warszawa z FSO!!! Obecnie, bazując na moich pomiarach, fabryka to 80-100 um. Ja mam ten tester: http://allegro.pl/tester-lakieru-mgr-10-so...1194802261.html Mierzy OK, moge polecić.
  3. OK, wymieniłem ten stycznik w pompie paliwa - zestaw naprawczy proponowany przez Michal750 (dzięki Michał) i wszystko bangla :D Dzieki za pomoc.
  4. Pobawiliśmy się tymi stykami i to chyba w nich jest problem - trzeba bedzie to chyba wymienić. Sprawdze jeszcze czy jak działają styki to czy membrana dobrze działa. Dzięki wszystkim za pomoc.
  5. No rzeczywiscie - jest tam w pompie coś takiego. Wyjąłem tą pompe, podłączyłem pod zasilanie i efekt jest taki, ze trykaja styki a pompa buczy i sie nie kręci.... Znaczy sie do wymiany.
  6. Cziken929, Czyli według Ciebie po przekręceniu zapłonu pompa nie powinna pompować? A powinna przy kręceniu rozrusznikiem? Jak sprawdzałem, to przy kręceniu rozrusznikiem nie pompowała... Michal750, Jakoś nie widzę jak zastosować ten zestaw... może jak rozbiorę pompę to sie okaże. Ale raczej skłaniał się będe do zakupu jakiejś używanej pompy.
  7. Cześć, no i w sobote potestowałem trochę .... bo moto nie palił. Zrzuciłem zbiornik i rezulataty sa takie że kranik działa - paliwo sie leje, filtr paliwa był pełny paliwa co oznacza ze paliwo dochodzi do pompy. Odłączyłem więc jeden z przewodów paliwowych od gaźników, a do wlotu do pompy podłączyłem lejek i nalałem paliwa. Po przekreceniu zapołnu pompa jakby robi chwilowy ruch - tzn troche pobiera paliwa z lejka i troche wpompowuje do gazników - ale to jest tylko impuls - przy załączaniu i wyłączaniu zapłonu. Gdybym tak ze 100 razy włączył i wyłączył zapłon to może napompowałoby w gaźniki... Ale nie leje ciągłym strumieniem. Po zaaplikowaniu paliwa na siłe i odpaleniu motocykla jeszcze raz odłączyłem przewód paliwowy od gaźników - i normalnie z weża leje sie paliwo. Wniosek jest więc że chyba pompa coś nie bangla - być może nie jest w stanie sama się odpowietrzyć, albo jak postoi to ma problem z ruszeniem. Następnym razem zrobimy ze szwgrem test jak pompa dziąła u niego w CBRze - jak na zimno od razu pompuje paliwo, to będzie oznaczać na 100% że moja pompa jest do d..y. Co o tym sądzicie?
  8. wueska, Możesz rozwinąć swoją myśl?
  9. Jimi11, też myślałem o filtrze paliwa - wymienie go przed sezonem. Michal750 - świece wykluczam - bo jak wleje się na siłę paliwo do gażników to pali od pierwszego strzału. Z naszych dywagacji mam plan analizy gdy moto nie bedzie chciało palić: 1. Zdejme przewód pompa-gaźniki i sprawdze czy pompa pompuje 2. Jak nie pompuje, to wyjmę filtr paliwa i połącze przewody na krótko - i będę patrzył czy pompa pompuje 3. Jak zdejme filtr to bede od razu widział czy leci paliwo ze zbiornika Gdzieś tu musi być cos do d...y że nie pali. Dzięki za pomysły i sugestie - dam znać za jakieś 2 - 3 tygodnie jak wyniki testów :) Mirek
  10. WłochatyDR, sprawdzę to przy najbliższej okazji jak znowu mi się zapowietrzy. Wczoraj zapodałem mu paliwa i rozgrzałem moto - działa OK. Ale jak postoi ze dwa tygodnie to pewnie znowu będą problemy... BTW - w moim garażu stoi jeszcze druga CBRa F4 kupiona od Michal750 (tak tak Michał, ta czerwono-niebiesko-biała :) ) więc w ostateczności mogę porównać jak działa pompa w jednym i drugim. Mirek
  11. No właśnie nie wiem jak tą pompe sprawdzić... Czy ona powinna działać tak jak w aucie - tzn po włączeniu zapłonu powinna podpompować aby uzyskać ciśnienie i dopompowywać jak ciśnienie spada? Czy pompa powinna cały czas pompować? Robiłem test i po przekręceniu zapłonu nie pompuje...
  12. WlochatyDR, Michal750, Kranik wydaje sie być OK, - jak zdjąłem przewód paliwowy ze zbiornika i odkręciłem kranik to paliwo sie leeejeee aż miło :) Poza tym jak już - powiedzmy - odpowietrze układ paliwowy to moto chodzi jak należy. Ale jeszcze to zweryfikuje. Świece też wykluczam - wymieniane na początku sezonu (marzec 2009) - poza tym, jak wspominam powyżej, jak sie odpowietrzy układ paliwowy - neleje paliwa strzykawą - to pali od pierwszego dotyku. Problem jest jak moto postoi niepalone :/ Jak sprawdzić pompe paliwa? Macie jakieś sugestie lub pomysły? Mirek
  13. Cześc, Może ktoś doświadczał takiego problemu i może coś podpowiedzieć... Honda CBR 600 F4 - przez dwa sezony smigała bez zarzutu, a ostatnio mam problem z paleniem jak moto jest przez kilkanascie dni nie palone. Czasami zapala i po chwili gasnie, a czasem nie chce zapalić. Zacząłem problem diagnozować i według mnie jest w paliwie - jak zdejmę wąż od paliwa ze zbiornika i strzykawką zaaplikuje paliwo do filtra-pompy-gaźników - to eleganco odpala. I potem już hula aż miło :) Wygląda więc że układ paliwowy się w jakiś sposób zapowietrza i generalnie paliwo nie dociera do gaźników. Co może byc tego powodem? Będę wdzięczny za sugestie Mirek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...