ernestZL Opublikowano 27 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2009 tak kupuje na piennnkność :) i powiem ci że sporo osób też tak ma! sportmaxy mi się najbardziej podobają-cała seria-takie fikuśne wzorki jak fala! no i plot power-ewentulnie nowy pilot road też ma fajny wygląd. Ale co ty możesz wiedzieć na temat pienkności :) <--patrz avatar :) Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ivan161 Opublikowano 27 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2009 Dzieki za pomoc ale chyba obstane przy Pirelli Diablo Rosso i takich zaczne szukac :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 tak kupuje na piennnkność :) i powiem ci że sporo osób też tak ma! sportmaxy mi się najbardziej podobają-cała seria-takie fikuśne wzorki jak fala! no i plot power-ewentulnie nowy pilot road też ma fajny wygląd. Generalnie w oponach motocyklowych wzor bieznika nie gra roli i w pewnym stopniu jest on projektowany pod " oko " - bardziej liczy sie mieszanka gumy, coz, zycze szczescia w zakupie opon :icon_mrgreen: Ale co ty możesz wiedzieć na temat pienkności :) <--patrz avatar :) he, he, O czyim avatarze mowisz ? :icon_mrgreen: :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oscar Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 Z tym bieznikiem to chyba racja. Ja mialem obawy ze moje oponki beda tanczyly na deszczu bo maja bardzo ubogi bieznik (moj wniosek - nie beda mialy ktoredy odprowadzac wody), a okazalo sie ze trzymaja sie nadzwyczaj dobrze. Wiec wniosek jest taki ze mieszanka najwazniejsza. Tutaj test Motocykla opon turystyczno-sportowych: http://www.motocykl-online.pl/testy/Test_o...sportowych_2008 A zuzycie opon zalezy od stylu jazdy, motocykla itp. Ja jezdze na torowo-szosowych oponach i myslalem ze zejda mi po 5kkm, podczas gdy tylna musialem zmienic dopiero po 10kkm, a przednia ma sie jeszcze dobrze. Zawsze bedzie to alternatywa pomiedzy predkoscia zuzycia a przyczepnoscia. W moim przypadku jestem tak zachwycony oponkami i ich klejeniem sie do nawierzchni ze jestem gotow przezyc szybsze zuzycie (choc jak sie okazuje nie takie drastyczne). Jezdze na Brdgestone BT-002R Street i goraco je polecam. Tu jeszcze opinie o oponkach ktore mam zalozone: http://www.tyretest.com/motorradreifen/bri...reet/index.html Cytuj BMW F650GS - obecnie, na bezdroża; BMW K1200R Sport "Black Edition" - poległ w boju; BMW F800S - poszedł w dobre ręce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 twoim :) Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 29 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2009 M3 to sraczka :) polecam bridgeston 002-fajna opona-teraz mam na tyle-normalnie jak klej! wcześniej (tydzień temu :) ) miałem d209 qualifier-też daje rade! Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rebel Opublikowano 29 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2009 Ja pierdziele ale mi dziś M3 z tyłu odjechało na suchym, czas na zmianę.. :biggrin: To tak jak ustaliliśmy. Zamawiamy kompleciki a stare komisyjnie spalimy pod 2oo :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boa Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Czyli suma-sumarum co polecacie? Szukam 120/60/17 + 160/60/17 :) Tak co by na mokrym też dobrze trzymało, bo jeżdżę w każą pogodę ;) Cytuj Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Z6 wytrzymac powinien 20 000 km. Chyba mowisz o przodzie?Bo tyl po polowie tego dystansu ma dosyc! Mialem kilka Z6 w roznych motocyklach, i 10-12 kkm to maksymalny przebieg ktory mozna zrobic na tylnej oponie. Ja pierdziele ale mi dziś M3 z tyłu odjechało na suchym, czas na zmianę.. :biggrin: Nie wiem czemu,ale mi ostatnio przod M3 zaczal notorycznie odjezdzac. Choc wczesniej trzymal pieknie...Zuzycie w oponie widoczne, ale do znacznikow jeszcze sporo zostalo! Szukam potorowek :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gronoszowa Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2009 czy mógłby się ktoś wypowiedzieć na temat opon shinko? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2009 czy mógłby się ktoś wypowiedzieć na temat opon shinko? sporo wypowiedzi. może nie bardzo dużo, ale powinno wystarczyć ;) jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gronoszowa Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2009 sporo wypowiedzi. może nie bardzo dużo, ale powinno wystarczyć ;) jsz ślicznie dziękuję:) :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YaroZS Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2009 (edytowane) Jak nie latasz po torze a chcesz bezpiecznie polatać po "wiejskich" winklach to polecam Conti Road Attack. Jak się dobrze rozgrzeje to klei się do asfaltu, a jazda w czasie deszczu nie skutkuje rzuceniem sprzęta w krzaki i okrzykiem "pie...le, nie jadę". Jedyny minus to trwałość, wystarczyły na 8 kkm (pewnie wystarczają na dłużej, ale mi zachciało się lekko ją przydymić) i musiałem zmienić. Kupiłem zwykłe D-208 bo innych nie mieli i czuje, że to był błąd. Na suchym wszystko gra, dobrze wyczuwasz moment kiedy przeginasz ale na mokrym to strach jechać inaczej niż na wprost. Edytowane 10 Sierpnia 2009 przez YaroZS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ivan161 Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2009 A ja wkoncu zdecydowalem sie na potorowe Pirelli Diablo Rosso:) za 500zl dostalem gumy z bierznikiem przod: 5mm srodek i 4mm boki a tyl: 6mm srodek i 5mm boki:) Wydaje mi sie ze wartaly swojej ceny... jeszcze wiele na nich nie jezdzilem wiec nie moge sie wypowiedziec na temat ich wlasciwosci jezdnych. Aha no i oczywiscie opony jak wino rocznik bierzacy :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2009 ....wystarczyły na 8 kkm (pewnie wystarczają na dłużej, W zaleznosci od sprzetu i mom. obr. Przy ponad litrze Conti konczy sie juz czasem przy 2500 km, gora po 5000 km przy normalnym uzytkowaniu. :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.