
jonaszko
Forumowicze-
Postów
7922 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
54
Osiągnięcia jonaszko

MOTOCYKLISTA DOSKONAŁY - oddychający spalinami (43/46)
11
Reputacja
-
oczywiście
-
Może trzeba jakby wyregulować?
-
jonaszko obserwuje zawartość rejestracja 125 2t o mocy 30km na prawo jazdy kategorii A1 , To się pochwale , Problem z wagą i damperem w motorze i 4 innych
-
KS, to jest forum motocyklowe i wypadalo by wiedzieć, że KZ to kultowy model Kawasaki. A autorowi gratulacje za rozwijanie pasji.
-
Tak spojrzałem na specyfikacje tego roweru i widzę, że obciążenie to 180kg! Cos sie chyba komuś pomyliło. Ale skoro tak jest, to reklamuj to. Tak przy okazji, na amortyzatorze nie ma żadnej regulacji? Mała śrubka na dole H/S, H/L?
-
IZO, nie kombinuj. To nie żaden pojazd kosmiczny tylko taczki połączone z rowerem. O twardości i dobiciu amora nie decyduje jego długość a twardość sprężyny i tzw dobicie, czyli upraszczając, jak szybko w nim przepływa olej. W tym konkretnym przypadku jest mocno przekroczone dopuszczalne obciążenie i nawet jeśli zmieni amortyzator na twardszy, twardsza sprężyna, to i tak reszta się połamie. Jedynym rozwiązaniem jest tutaj schudnięcie ze 40 kg. Są nawet do dziś produkowane ciężarówki, np. w Indiach na resorach. Przewożą jeszcze większe ciężary niż te na poduszkach Wysłane z mojego Infinix X666B przy użyciu Tapatalka
-
Przecież to rower a nie żaden motor, tym bardziej motocykl.
-
Było tego sporo. Oprócz kultowych, Gavia, Stelvio, Grosslockner, były inne, też dobre a może i jeszcze lepsze. Szczególnie polecam Alpy Słoweńskie, np Vrsic ale ogólnie Park Triglav. Sama Słowenia robi bardzo dobre wrażenie, swoją czystością i schludnością. Co ciekawe, nie spotkałem w Słowenii nikogo ale to absolutnie nikogo kto by nie mówił po angielsku. Starzy, młodzi, lepiej, gorzej ale z każdym się można było dogadać
-
Mają wiele funkcji o czym sam sie przekonałem. Podobnie jak tyczki w czasie opadow śniegu wyznaczają granicę. Zapobiegają nanoszeniu piasku, dają orientację w terenie. Są znacznikami odległości i można nich odczytać kierunki. Jest jeszcze tego więcej.
-
Problem ze skrzynią biegów i sprzęgłem Yamaha yzfr125 2008r
jonaszko odpowiedział(a) na framat temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
To mówisz, że wymieniłeś sprzęgło ale nie wiesz jak działa skrzynia biegów w motocyklu? No, grubo! -
Xj600 Diversion wskazanie diagnostyczne obrotomierza
jonaszko odpowiedział(a) na kaczka dziwaczka temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Zgadza się. Co do diagnozy to sprawa tutaj wydaje się prosta. Aku, stacyjka, wyłącznik awaryjny z przyciskiem i ewentualnie przekaznik rozrusznika. Po drodze oczywiście wszystkie kable i kabelki oraz kostki i połączenia. -
Xj600 Diversion wskazanie diagnostyczne obrotomierza
jonaszko odpowiedział(a) na kaczka dziwaczka temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
IZO, jak jest TPS to jest wtrysk. Jak jest wtrysk, to jest komputer i można też jakieś podstawowe błędy zdiagnozować. Zgadzam się, że podstawa to dobry akumulator ale jak kolega sam napisał, nie ma czasu na zajęcie się moto. W tej sytuacji szkoda czasu na podpowiedzi bo i tak skończy się na mechaniku. -
Gdyby ktoś szukał fajnego moto, pewnie już klasyka to syn kolegi ma do sprzedania. Moto zadbane i naprawdę w dobrym stanie. Proszę o info na priv, podam kontakt.
-
rejestracja 125 2t o mocy 30km na prawo jazdy kategorii A1
jonaszko odpowiedział(a) na bartek213 temat w Przepisy, ubezpieczenia, kredyty
Niw ma czegoś takiego jak rejestracja motocykla na A1 a nawet na A2 i A3. Motocykl może spełniać wymogi kategorii prawa jazdy. -
Rozrusznik BMW K1200LT (2004)
jonaszko odpowiedział(a) na Rabix temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Podpinasz plus aku, tam gdzie dotychczas. Minus na sterowanie przekaznika. Na tym drugim wyjściu idącym do rozrusznika, ma się pojawić plus.