Skocz do zawartości

baba_zanetti

Forumowicze
  • Postów

    1671
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O baba_zanetti

  • Urodziny 03/18/1984

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Wawa

Osobiste

  • Motocykl
    K8 1000 TURBO; CRF 450
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://www.speedbike.pl

Ostatnie wizyty

968 wyświetleń profilu

Osiągnięcia baba_zanetti

MOTONITA - głaszczący manetkę

MOTONITA - głaszczący manetkę (27/46)

15

Reputacja

  1. Po 3 tyś km raczej można mówić o dużym pechu niż złej woli sprzedającego. Na ostatnim wyścigu EWC, polskiej reprezentacji stało się to samo w nowej R1, silnik fabryczny, nie kombinowany. Jak powiedział Adam: shit happens, a w niektórych modelach wyjątkowo często shit happens.
  2. Nie potrzebujesz żadnej przegrody, tylko olej ponad stan normalny. 0.5 litra minimum.
  3. Rozrząd czyli co? 😄 To nie rozrząd, tyle wiem.
  4. Może to być panewka, ciężko powiedzieć na odległość.
  5. Powłoka ceramiczna. Zobacz sobie efekty: Procoat na FB
  6. Zdejmij miskę olejową, znajdziesz tam "panewkę", szukaj drugiego pieca. Diagnoza na 95% pewna.
  7. I uważasz, że jest do dobre docieranie bo...? Nie wiem, ścigasz się i wygrywasz? Rozbierasz potem swoje silniki sprawdzasz jak się dotarły? A może po dotarciu, jedziesz na hamownię i sprawdzasz ich moc, porównujesz z innymi maszynami? Pytam. Jak teoria przenosi się na praktykę?
  8. Ustaw się w kolejce po głowicę 🙂 Podobno ktoś w pl potrafi to zregenerować, użyj szukajki, jest tu gdzieś temat rzeka z tym problemem.
  9. Chłopie jesteś z Warszawy, podwieź moto do jakiegoś serwisu na osłuchanie, zazwyczaj to nic nie kosztuje, przynajmniej się dowiesz czy Ci panewka zaraz nie wypadnie. W ostateczności chociaż nagraj film.
  10. Mogłeś ewentualnie użyć kleju do osadzania łożysk. Ale powinno być ok, w końcu górne łożysko też ma luźne pasowanie.
  11. Prawdopodobnie pkt. 1 co może również oznaczać 2 i 3. Zlewaj olej do czystego pojemnika tak byś mógł później orientacyjnie chociaż zmierzyć jego ilość.
  12. Cały obrót wału nie robi żadnej różnicy. Co można majstrować przy łańcuszku? 🙂
  13. Ten sam silnik (bo to silnik spala paliwo) na gaźniku będzie spalał ciut większe ilości paliwa (prawidłowo wyregulowany), gaźnik po prostu nie jest w stanie dobierać tak precyzyjnych dawek paliwa dla wszystkich obciążeń silnika. Prawidłowo dostrojony do potrzeb silnika wtrysk, będzie ZAWSZE ekonomią spalania przed gaźnikiem. Z tego powodu właściwie gaźniki przeszły do historii. Odczucia, że na gaźniku pracował lepiej, agresywniej to tylko odczucia, albo zła regulacja. Zarówno gaźniki jak i wtrysk mają współcześnie możliwości regulacji dawki paliwa. Za odczucie większej płynności w oddawaniu mocy silnika, odpowiada przede wszystkim kąt zapłonu, a nie dawka paliwa czy sposób jej dostarczania.
  14. Rozrząd jest raczej dobrze ustawiony, o ile dobrze Cię zrozumiałem 140st suwu sprężania to jest wartość prawidłowa. Jeśli jest aż tak słabo, że nie czuć nawet na kluczu, to kompresja ucieka zaworem/zaworami (bo dziura w tłoku raczej możliwa nie jest).
  15. Nie wiem jak Ty pomierzyłeś te wartości kątowe wałka ssącego, niby pomiar to wyższa szkoła jazdy, ale jednak trochę bełkot. Mierzyłeś wartość sprężania?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...