Skocz do zawartości

Adam M.

Super-Moderatorzy
  • Postów

    16655
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    77

Ostatnia wygrana Adam M. w dniu 25 Sierpnia

Użytkownicy przyznają Adam M. punkty reputacji!

3 obserwujących

O Adam M.

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    motocykle, jazda, obsluga, mechanika
  • Skąd
    Kanada

Osobiste

  • Motocykl
    Triumph T150V, BMW K75S.
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Ostatnie wizyty

25576 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Adam M.

MOTOCYKLISTA DOSKONAŁY - władca szlaków

MOTOCYKLISTA DOSKONAŁY - władca szlaków (46/46)

184

Reputacja

  1. Regenerowany czy nie? Tak czy owak proponuje zakupic jakis nowy gaznik nasladujacy Amala czy Delorto z epoki jak Wassel: https://www.classicbritishspares.com/collections/wassell-evolution-carburetors
  2. No gratulacje, wyglada wreszcie zadbana i najwyrazniej pracuje zadowalajaco. Jezeli lagi czysciles z rdzy to normalne ze olej zostaje nw nich trzymajac sie we wglebieniach i rysach w chromie.
  3. Ja w swojej wymienilem wszystko tzn tulejki, uszczelniacze i b. wazne oslony przeciwpylowe. Normalnie nikt ich nie wymienia, a one wlasnie odpowiadaja za ochrone uszczelniaczy.
  4. Przede wszystkim rozebrac i oczyscic. Jesli skorodowaly to mozesz sprobowac polerowac ale radze kupic w Niemczech uzywane. Zwroc uwage ze olej z lag zaraz zanieczysci ci klocki hamulcowe i bedziesz mial zabawe jak ja 3 lata temu. Opony i lagi troche cie zakosztuja, ale raz zrobione bedzie OK przez 10 lat.
  5. Z SHL jak wyzej HD1940 - olalbym, do jezdzenia weekendowego i pokazywania R25/3, do pokazywania i jezdzenia okazjonalnego R35.
  6. Wadliwa cewka, albo pick up coil czyli ta czesc aparatu zaplonowego obslugujacego te 2 cylindry. W serwisowce jest opis jak to sprawdzic.
  7. Mial ci pomoc w ustawieniu poziomu paliwa.
  8. Ja zawsze zwalniam przed nieznanymi zakretami specjalnie jadac w dol. I wcale mi nie przeszkadza ze odwazniejszi czy lepiej jezdzacy koledzy w tych zakretach mi uciekaja. I tak moge ich pozniej dogonic na prostej. Wole jechac wolniej niz przekonac sie ze zakret sie zaciesnia a ja jade za szybko. W polowie lipca pojechalismy z kolegami na trase na polnoc Ontario wybierajac naprawde krete drogi np koncowka drogi z Sudbury do Timmins gdzie nie tylko zakrety ale spadki i wzniosy terenu byly zupelnie spore. Po jakims czasie i okolo 20 zakretach zaczalem jechac szybciej swiadomie stosujac lekki przeciwskret ( biorac pod uwage ze byla to moja pierwsza jazda motocyklowa w tym sezonie to niezbedny byl mi jakis czas na "odrdzewienie". Tak jak koledzy wyzej pisali najlepszym krokiem ktory mozesz zrobic jest szkolenie, a moja rada jest patrzenie jak najdalej w glab zakretu i odkrecenie gazu dopiero gdy widzisz wyjazd z tego zakretu. Jest jeszcze mozliwe przyhamowanie przednim hamulcem w luku ale to juz dalsza szkola jazdy.
  9. W 20 letnim motocyklu warto przejrzec instalacje elektryczna, wszystkie zlaczki i masy bo one jesli skoroduja to zwiekszaja opory pradu.
  10. To wyglada tak jakby ssanie nie dzialalo.
  11. Pozytywnie jesli jest w dobrym stanie technicznym.
  12. Jaki iskrownik??? To jest alternator. Trzeba sprawdzic prad zmienny z alternatora do reglera i zreglera do aku. Z powrotem do warsztatu z reklamacja.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...