Skocz do zawartości

Adam M.

Super-Moderatorzy
  • Postów

    16597
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    70

Ostatnia wygrana Adam M. w dniu 26 Lipca

Użytkownicy przyznają Adam M. punkty reputacji!

3 obserwujących

O Adam M.

  • Urodziny 08/02/1949

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    motocykle, jazda, obsluga, mechanika
  • Skąd
    Kanada

Osobiste

  • Motocykl
    Triumph T150V, BMW K75S.
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Ostatnie wizyty

23119 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Adam M.

MOTOCYKLISTA DOSKONAŁY - władca szlaków

MOTOCYKLISTA DOSKONAŁY - władca szlaków (46/46)

175

Reputacja

  1. Kazdy przypadek jest inny. Ja 2x zlapalem kapcia z przodu, i w obu przypadkach sie nie przewrcilem, ale za pierwszym razem bylem mlody i sprawny i mimo rozciecia opony wklejonym w asfalt kamykiem prawie na polowie dlugosci jakos zdolalem sie zatrzymac w pionie, za drugim razem ( kilka lat temu ) powietrze wolno schodzilo wiec zdolalem sie zorientowac i zjechac na bok. W obu przypadkach szybkosc tez nie przekraczala 60 km/h jak mysle.
  2. A czy moglbys zmierzyc na kablu pradowym zasilajacym modul lub cewki co sie zmienia w napieciu pradu gdy podlaczysz kabel z alternatora do reglera? Wiadomo ze przedtem chodzi na akumulatorze wiec napiecie jest kolo 12V. Wymienianie modulu na slepo warto zostawic jako ostatnia opcje.
  3. Pajda 1111 napisal: "Tam wychodzi z alternatora jeden kabel z 2 "pinami" i idzie do regulatora a nastepnie z regulatora do bezpiecznika 30a i aku, nastepnie czujnik przechyłu, stacyjka itd". Jaki to alternator jesli wychodzi z niego kabel tylko z 2 ma pinami do reglera, czyzby jednofazowy? Czy sprawdzales jakie napiecie pradu zmiennego masz na tym kablu na pracujacym silniku?
  4. Info masz w serwisowce, serwisowka mozliwe ze byla w dziale o serwisowkach tutaj, a jesli nie to te wiadomosci sa w internecie na grupach zajmujacych sie Xj 900. Aha, poza tym przeczytaj temat od poczatku.
  5. To modul aftermarket do HD i zastanawiam sie dlaczego ladowanie jest do niego podlaczone. Alternator powinien byc podlaczony do aku przez regler a prad do reszty instalacji powinien byc brany z aku do wlacznika zaplonu i stamtad dalej na modul, cewki, swiatla itd. Czy to znaczy ze masz moze kabel pradowy z aku na wlacznik zaplonu zlaczony z kablem pradowym od alternatora i samo jego zdjecie z aku powoduje lepsza prace silnika?
  6. Doradzic moge tylko udanie sie do kogos kto ma pojecie o elektronice HD i potrafi sprawdzic kody bledow i ew je wyeliminowac.
  7. Trzeba pomierzyc tlok i cylinder i wowczas stanie sie to wiadome.
  8. Jezeli gaznik "sie przelewa" to udaj sie do serwisu zeby go naprawic. Podejrzewam ze wowczas moc wroci.
  9. Oczywiscie, poza tym mysle ze jest to stacyjka starego typu ktora uzywana byla w wielu modelach Hondy i nawet starszy oryginal ( nie mowiac o chinskich odpowiednikach ) mozna znalezc na Ebay lub innych portalach sprzedajacych czesci.
  10. Ktorys z czujnikow podlaczonych do kompa szwankuje. Ale ktory i jak go znalezc to trzeba by z serwisowka zbadac wszystkie.
  11. Nie. Zapytaj na grupie facebook tych motocykli, na pewno jakas jest.
  12. Nie, w polozeniu ON polaczone sa kable czerwony z czerwono czarnym ( R + R/BL ), i brazowo bialy z brazowym ( Br/W + Br ). Ktoras z tych par odpowiada za dostawe pradu do wlacznika rozrusznika , a druga pewnie do swiatel. Z tego powodu ze zwykle stacyjka Hondy obsluguje te 2 funkcje, pomysl guzika do mnie nie przemowil.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...