Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Dzisiaj
  2. W końcu po 21 latach doczekałem się podwyżki 🤗 Może to nieco uzdrowi sytuację w tym biznesie.
  3. wczoraj właśnie studiowałem. Ale dzięki za trop. Wszystko kuźwa za długo stoi nieużywane... a jak już jest te 40 min wolnego - wolę rower. I o... potem efekty. Zepsuło się od stania.
  4. listwa do czyszczenia, z reguły tam niskie wartosci sa... serwisówke szukaj na carlsalter.com
  5. Dzisiaj byłem na przeglądzie z jednym firmowym. Diagnosta mówił że 18go stawki nowe wchodzą. - i co ? - nico. Robił będę tyle samo aut co robiłem tyle że właściciel SKP będzie miał 50% wyższą dniówkę.
  6. Krakali i wykrakali. Do odpalenia a franca nie odpala. A paliła. - pompa paliwa działa i podaje paliwo - przelewami na każdym wtrysku leci - a wtryski nie podają... Wyjęta listwa z nimi - stoi. - paliwo podane strzykawką i silnik od razu odpala Jak ugryźć temat ? Czy tam jakiś komp blokuje czy może za niskie napięcie i się nie otwierają ? Jakie powinny być wartości napięcia na kostkach wtryskiwaczy ?
  7. Wczoraj
  8. 8 niuta. Wiszę ci flaszkę. Wspaniały periodyk - właśnie czegoś takiego potrzebowałem. I teraz trzeba gdzieś jeszcze takie mini - dynamo skołować bo moje jest dopiero od 20tu
  9. https://biker.ee/manuals/yamaha/Yamaha_XJ600S_1992_Service_Manual.pdf Po lewej zakładka: Assemlby and adjustment - Clutch
  10. Wskaźnik się nazywa klucz dynamometryczny a wartość dociągnięcia znajduje się w "Service Manual". No weź, to są podstawowe rzeczy...
  11. Tylko dalej nie wiem z jaką siłą (albo gdzie jest jakiś "wskaźnik") dokręcać te śrubki trzymające sprężyny.
  12. Skoro tak to sterowanie sprzęgłem do sprawdzenia. Jeżeli dobrze wszystko to skladaj zgodnie ze sztuką i powinno działać.
  13. Nigdzie nie ma absolutnie żadnego zużycia żeby coś było starte, przytarte czy zdarte. W wątku wyżej człowiek pisał że miał takie same przekładki czyli wnioskuję że jednak jest od tego modelu. Wszystko siedzi sztywno bez żadnych wyczuwalnych luzów
  14. Tarczy nie mierzy się pojedynczo tylko cały komplet i wtedy można określić czy jest ok czy do wymiany. Na zdjęciach, które wrzuciłeś, ja widzęegło nie jest od tego motocykla. Może to złudzenie ale tarcze i przekładki nie siedzą w swoich rowkach? Ważne jest też odpowiednie założenie dwóch przekładek. Jak się im dobrze przyglądniesz, to zobaczysz że są inne od pozostałych. Zmierz też dokładnie wysokość sprężyn. Kosz wydaje się być ok. Nie widzę przynajmniej na zdjęciach żadnych ostrych krawędzi ale to też do sprawdzenia.
  15. Ostatni tydzień
  16. I jak tam ? Podrzuci ktoś jak z tym ustawieniem przekładek ? Ma ktoś może jaką "serwisówkę" do tego silnika ? To se sam poczytam jak to powinno być prawidłowo i jakie wartości Znalazłem jakiś szczątkowy temat ale wygląda na niepełny Dobra, już se znalazłem. Muszą być ustawione na znaki. Tylko dalej nie mogę znaleźć nigdzie danych jakim momentem dokręcić śrubki mocujące sprężyny i pokrywkę
  17. Dobra, rozkręciłem jeszcze to sprzęgło... Dla mnie tam wszystko jest OK. Grubość tarcz mierzona na okładzinach równa, ok 3,3x mm grubości, wszystko "białe", nic nie spalone itp, generalnie widać ze było to zmieniane. Długość sprężyn 45,xx mm Jedno co mnie zaintrygowało to te wycięcia w tych blaszanych przekładkach. Czy ich ustawienie ma jakieś znaczenie czy musi być jakoś specjalnie ? Naprzemiennie ? Na jakieś znaki ? A i czy ponowne przykręcenie śrub ze sprężynami wymaga użycia "dynama" i jakichś konkretnych wartości ?
  18. Co do takich małych imbusów - jak się obawiasz o siłę dokręcania to lepsze są torxy - wytrzymują więcej niż imbusy, i nie piszę tu o twardości tylko o tym że kształt wcięcia wytrzymuje większą siłę dokręcania. BMW mnie przetrenowało i teraz na ogół jadę na torxach ;)
  19. Dobra, śrubki zdobyte, tym razem imbusy w klasie 10.9 także jak ktoś to kiedyś będzie musiał odkręcać (oby nie musiał) to raczej odkręci. Choć na niebieski klej anaerobowy wkręciłem. A teraz sprzęgło: Jedyne co tam dla mnie jest jakieś nienaturalne to luz na tym trzpieniu na dwóch ostatnich fotkach. Lata to se luźno w zakresie 1cm w każdą stronę Nie wiem czy doda filmik VID_20250901203242.mp4
  20. Wadliwa cewka, albo pick up coil czyli ta czesc aparatu zaplonowego obslugujacego te 2 cylindry. W serwisowce jest opis jak to sprawdzic.
  21. Posiadam do sprzedania motocykl Kawasaki KLX 250, rok produkcji 2016. Motocykl został zakupiony w przez pierwszego właściciela. Ja od dwóch lat jestem drugim właścicielem. Komplet dokumentów. Według mnie jest w bardzo dobrym stanie technicznym i wizualnym. Nie dawno zakupiłem zestaw opon terenowych, ale jeszcze ich nie założyłem więc daję je gratis. Do tej pory jeździłem motorem rekreacyjnie głównie po szosie. Sporadycznie po leśnych drogach. Aktualny przebieg to około 26 tys km. Sprzedaję z powodu zakupu większego modelu. Cena 16 900 zł. Zapraszam
  22. Wiadomo, jak sprawa sie rozwiązała? co było przyczyną, mam podobny problem se swoim hornetem nie pracuje tylko na 2 i 3 cylindrze
  23. Mam podobny problem ze swoim hornetem 900, u mnie nie pracują dwa środkowe cylidry... Czy udalo sie rozwiazać problem i w czym on tkwił ? Bo jestem własnie na tym samym etapie szukania przyczyny
  24. Wcześniejsza
  25. U mnie gwinty w zbiorniku na szczęście przetrwały. W jednej śrubce łeb się tylko pokruszył. Tak myślę że pewnie z mojej winy... powinienem je przemyć jakimś zmywaczem pod ciśnieniem najpierw żeby wkrętak pewnie siadł w gniazdo. A tak trochę więcej brudu pewnie było w tej drugiej, wkrętak nie doszedł jak należy i chrup.
  26. to są uroki starej japonii. A zwłaszcza jak stała na dworze czy coś, to połowa gwintów czy śrub leci.. Ja dawno temu zainwestowałem w zestaw Helicola M6. kilkanaście ich wstawiłem.. i był spokój ;) Także typowe, endżoj!
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...