Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Z tego co wkleiłeś to tylko LS2 jest bardziej znana jako producent kasków. Co prawda to wszystko mejdinczina ale jednak LS ma jakieś tam doświadczenie jako firma. i BARDZO ważne - nawet jeżeli kupujesz przez neta to masz prawo zwrócić - w sklepie kask dopasujesz, przez neta pozostaje odsyłanie jeżeli nie siedzi na głowie perfekcyjnie. I z tym akurat nie ma żartów. Komfort musi być, ale z jakiś przyczyn, wszyscy kierowcy wyścigowi jak zdejmą dekiel to widać odcisk pianek na ryju - bo kask naprawdę powinien dokładnie leżeć na głowie i nie mieć żadnych luzów.
  3. Wczoraj
  4. Cześć, Zastanawiam się nad wyborem pierwszego kasku do jazdy na motocyklu z racji iż chyba w tym czasie (listopad) najkorzystniej? Bo przed sezonem ceny pewnie sztucznie do góry zeby potem sztucznie w dol Kolor nie ma dla mnie znaczenia w kwestii wyboru. Rozważam 4 opcje: MT Blade 2 SV (otrzymałem info ze SV jest lepsze od wersji bez SV) MT Thunder 3 SV LS2 FF808 Stream II Course Raider Evo Linki będą z tego samego sklepu dla Waszej wygody, ale kupie tam gdzie taniej: https://sklep.wolfmoto.pl/pl/p/Kask-Integralny-MT-Helmets-Blade-2-SV/3280 https://sklep.wolfmoto.pl/pl/p/Kask-Integralny-MT-Helmets-Thunder-3-SV/3256 https://sklep.wolfmoto.pl/pl/p/Kask-Integralny-LS2-FF808-Stream-II-Solid-White/14392 https://www.xlmoto.pl/product/kask-integralny-course-raider-evo-blyszczacy-bialy_pid-PM-4961790 (nie ma go na wolfmoto) Nosze okulary więc wygoda w okularach jest najważniejsza. Rozmiar "S" (nie patrzcie ze nie ma dostępnego). ChatGPT najbardziej doradza MT'sy ale to tylko i wyłącznie dlatego ze o coursarze nie ma recenzji w internetach. Co wy byście wybrali a co odrzucicie? I jak na oko albo doświadczenie z **airflowem**? Nie ukrywam ze moim faworytem jest couse raider evo ale ja sie nie znam :smile: a zalezy mi na jak najlepszym wyborze. Czy wszystkie kaski mają ten sam "shape" ? I jak mam zmierzyć/ opisać mój kształt głowy tj. owalna,... i jaka jeszcze? bo wiem tylko ze mam rozmiar "S" Dziekuje za kazdą odpowiedz i kazdą pomoc jaką od was otrzymam! Jeśli nie ten wątek to sorry ale najsensowniej brzmi jako ze szkola jazdy - posiadanie wlasnego sprzetu etc :E
  5. jannikiel

    MotoGP 2025

    Zaczynamy.... Wczorajsze testy w Barcelonie, maszyn na 2025 rok, pokazały, że Pecco, jest nadal silny, MM93 będzie też raczej w czubie...no i jaka silna jest Yamaha z Quartararo..., zgodnie z moim oczekiwaniem Martinator musi się trochę Aprilii poduczyć, ale smuci mnie: Bestia, który ma najwyraźniej problemy z okiełzaniem KTM, którego w koncu rozbił doszczętnie, i Miller, który podobno marzył o jeździe na Yamasze- no to ma...F Freszaki- znaczy świeżaki, zamykają ogony, nie wiem, może w następnych testach coś pokażą... Wynik testów: 1. A Marquez 1. F. Quartararo 3. Pecco 4. MM93 9. P.Acosta 11. Martinator 16. Bestia 22. J. Miller Różnica między 1, a 11 zawodnikiem w granicach 1 sekundy... https://www.motogp.com/en/gp-results/2025/bcn/motogp/fp1/classification
  6. Witam, sorki za długie milczenie, ale miałem urwanie 4 liter w robocie…🤪 Udało się w końcu rozwiązać ta zagadkę i w moim przypadku po wymianie modułu zapłonu motocykl wrócił do życia! Nie mam pojęcia, dlaczego ale jeśli ładowanie było podłączone moduł zapłonu dostawał zwarcia bądź pod wpływem większego napięcia wyłączał zapłon. Dziękuje bardzo wszystkim za pomoc🙏.
  7. Ja tam dalej za Pecco. Oby się nie przewracał. Myślę, że poza Marc'iem, dołączy Acosta i okazjonalnie Martin do wygrywania. Reszta będzie miała ciężki rok.
  8. Jako że nie mam doświadczenia w takich moto, chciałbym podpytać czy wymiana płynu hamulcowego w motocyklu z ABSem, różni się czymś od takiego bez ABS? Jeżeli to ważne, robię upgrade hamulców w Triumphie Bonneville T100 2018r.
  9. Kazdy przypadek jest inny. Ja 2x zlapalem kapcia z przodu, i w obu przypadkach sie nie przewrcilem, ale za pierwszym razem bylem mlody i sprawny i mimo rozciecia opony wklejonym w asfalt kamykiem prawie na polowie dlugosci jakos zdolalem sie zatrzymac w pionie, za drugim razem ( kilka lat temu ) powietrze wolno schodzilo wiec zdolalem sie zorientowac i zjechac na bok. W obu przypadkach szybkosc tez nie przekraczala 60 km/h jak mysle.
  10. Wszystko co piszesz może być, ale i tak najczęściej kończy się diagnozą - UPG lub mikropęknięcia głowicy.
  11. To co, za kogo trzymacie kciuki w 2025? Ja chyba za MM 93 🙂 Janek, chyba pora na nowy temat 2025 😉
  12. Ostatni tydzień
  13. Żeby nie tworzyć nowego tematu, to mam pytanie do tych, którzy tak mieli. Mianowicie kapcia w czasie jazdy złapałem może 3 razy i to zawsze z tyłu. Ostatnio jechałem może 70-80 i nagle w sekundę tył zaczął się ślizgać jak na lodzie, nie wiedziałem co się dzieje. Ale to był tylko tył. Mam pytanie, czy ktoś miał tak, że jechał te 70-80, albo szybciej i złapał kapcia z przodu? Pytam się o to szczególnie, pod kątem siedzących na ogonie puszkarzy podczas np wyprzedzania TIRa na ekspresówce. Bo wyobrażam sobie, że gydbym w takiej sytuacji złapał kapcia i się wywrócił, to ja idę do nieba, a ten za mną do więzienia.
  14. Jako osoba "z branży" powiem tak: ceny na stronach producentów są wyższe niż w niezależnych sklepach, ponieważ producenci chcą produkować, a nie sprzedawać detalicznie Nawet ci producenci sami płacą za reklamy ich telefonów na stronach sklepów z tymi telefonami - co może wydawać się absurdalne na pierwszy rzut oka. (ja się właśnie zajmowałem tymi reklamami) Najlepiej to po prostu poszukać promocji i tutaj polecam zerknąć sobie na stronę z kodami rabatowymi https://kodyrabatowe.naszemiasto.pl/
  15. Po dzisiejszej przejażdżce w deszczyku/siąpawce, sobie znaną traską terenową ( nie zmarzłem za to), tak sobie w głowie ułożyłem, gdybym miał magiczną różdżkę, co mógłbym zmienić/ przerobić/dodać, do Hyper 698, by prawie w 100% spełniał moje oczekiwania: - może nieco niższe siedzenie ( mam 173 cm i trochę nóżki czasem może brakować), ale to już mam plan w głowie... - dodatkowa mapa - do szwendania się - z okrojoną mocą może nawet do 40 KM- nie zawsze duża moc się sprawdza w moim przypadku, ale sprawiona w taki sposób, by można było, na 1 biegu jechać 8-12 km/h ( teraz jest ok 14-16 km/h) - większy zbiornik paliwa- widzę tutaj możliwości ( np. firm akcesoryjnych), dołożenie "kominka" w okolicach wlewu paliwa + "spuchnięcie " ścianek z prawej i lewej strony amortyzatorów - da się jeszcze parę cm...- można by uzyskać ok. 15 litrów - akcesoryjny wydech 1 w 1 ale homologowany do użytku na drogach, tu będzie trudno- rura jest naprawdę solidnej wielkości, ja nawet przebolałbym utratę 2-3 KM, jeśliby takowa nastąpiła - z lewej strony zamiast 2 tłumika stelaż do mocowania bagażu lub zapasowego zbiornika paliwa - możliwość podwyżek kierownicy, by można było jechać na stojąco, bez garbienia się, niby teoretycznie się da, ale nie wiem, czy okablowanie nie będzie za krótkie, to będę sprawdzał już w sezonie 2025 - przedni błotnik nieco dłuższy z przodu, syf podrywa się z czegokolwiek i trafia w lampę i wyżej... - nieco krótsza kanapa z tyłu ( ja jeżdżę i tak sam) + możliwość zamontowania płyty
  16. Witam, Problem w Suzuki rmz 250 2008. po odpaleniu aby silnik się rozgrzał płyn nie leci z wężyka Chłodnicy, po jakimś czasie zaczyna lecieć, po dodawaniu gazu dosłownie się gotuje,silnika z czasem nie idzie dotknąć bo piec zagrzany . Jaka tego przyczyna ? Uszczelka pod głowicą ? Problem z pompą wody ? Czy z korkiem od chłodnicy. za pomoc będę wdzięczny !!
  17. Czas odliczać dni do następnych wyścigów 🙂 Podobnież we wtorek na polsatsport.pl ma być relacja z testów nowych zespołów i motocykli 😉
  18. Zaczynamy za chwilę! Jorge Martin mistrzem świata! Pecco wygrywa wyścig. No i fajno 🙂
  19. Dzisiejszy Sprint MotoGp, jeszcze nie zdecydował o mistrzostwie świata, był to arcyciekawy spektakl, który warto było obejrzeć, szczególnie próbę Acosty, pojechania nakedem KTM, po tym jak Marc Marcqz zabrał mu przednie owiewki... wygrał Pecco, drugi fighter Bestia, trzeci Martinator...
  20. Kuba powiem Ci szczerze, jak dla mnie super, co prawda wczoraj uszkodziłem deko mięsień udowy tylny bo jak się podparłem to noga mi odjechała trawa śliska ośnieżona... Zapomniałem przełączyć z trybu WET na Urban i ciągle mi sie DTC włączał, bo na Urban sobie wyłączyłem...No cóż trochę czuć większą masę kół, przy takich manewrach przerzucania... no i ja wymieniałem to porównałem- same koła mniej więcej każde 2 x cięższe, ale niesie to taką korzyść., że wytrzymalsze... Tylna obręcz pasuje praktycznie bezproblemowo, , porównywałem 2 koła z zabierakiem zębatki łańcuchowej- praktycznie taka sama grubość... no z przodem jest więcej problemów, ja sobie poradziłem prowizorycznie, ale praktycznie trzeba oryginalną przednią oś podtoczyć tą zgrubioną część kilka mm, a ja myślę że nawet 1 cm+ najwyżej dołoży się dystansu, a z lewej strony 20 mm dystans zamienić na 16 mm+, dokładnie to sobie pomierzę jak przyjdzie 2 ośka zakupiona celem przeróbki...oczywiście cały czas trzeba obserwować jak tarcza układa się w zacisku ( przy tej prowizorce, jeszcze tarcza powinna 1 mm pójść w zacisku w prawo), dystans w środku ma średnice 25 mm, czyli chyba od CFR 450, pasuje, ja to już mam dogadane z Ryśkiem że wezmę od jego Chistini 450- taką zużytą akurat nada się do przeróbki... Jak to zrobię zostanie jeszcze wymiana rur ślizgowych na stalowe - chromowane ( długa opowieść dlaczego, ale w skrócie dodam, że jak ktoś chce w terenie jeździć to must have jak to sie nowocześnie mówi...), obniżenie siedzenia o 15 mm ( czekam aż używki stanieją), i może pomodzenie z kośćmi zawieszenia...Kurde płyta podsilnikowa coś nie przychodzi... zamówiona w Legato motocykle
  21. A ile ma przebiegu? Może liftery nie domagają i to je bym obstawiał.
  22. Wcześniejsza
  23. Podpowiedzcie proszę, bo nie mam pomysłu. Po mocnym rozgrzaniu silnika (tak, że na postoju wchodzi w tryb odłączenia tylnego cylindra) przy umiarkowanym przyspieszaniu potrafi zadzwonić spalanie stukowe. Jednak przy gwałtownym dodaniu gazu problem nie występuje i motocykl przyspiesza sprawnie. Podobnie, jednostajna jazda z autostradową prędkością 130 km/h w gorące letnie dni powoduje po jakimś czasie metaliczne dzwonienie, jakby spalanie stukowe. Po odpoczynku przez chwilę jest dobrze, a jak się rozgrzeje zjawisko wraca. Jak zwolnię do 100-110 km/h wszystko wraca do normy i nie stuka. Motocykl nie był raczej modyfikowany. Filtr powietrza, wydechy seryjne na 100%. Myślałem, że trafił się słabszej jakości olej (Amsoil 20W50), ale po wymianie problem nadal występuje - może minimalnie mniej, bo olej świeży i lepiej smaruje. Co mu może być?
  24. Chodzi o uzwojenia stojana. Wygląda na to, że temperatura kładzie Ci ładowanie. Sprawdź rezystancję izolacji cewek stojana na ciepło i zimno
  25. W weekend z powrotem złoże motor do kupy i sprawdzę tak jak sugerujesz. Masz na myśli cewkę zapłonową? Ta jest kompletnie nowa i kable też ☹ Masz na myśli cewkę zapłonową? Ta jest kompletnie nowa i kable też ☹
  26. Jeszcze jest kawasaki gtr 1400.Z wlasnego doswiadczenia szczerze polecam 🙂 jednak w tej cenie ciezko bedzie cos konkretnego wyrwac.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...