Skocz do zawartości

Drżenie kierownicy


Leon84
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

W mojej XJ przy prędkościch ok 110/120kmh - dla mnie prędkości na trasie :banghead: kierownica bardzo drży.

 

Te prędkości odpowiadają.ok 5/6 tys obr/min. Wtedy silnik najbardziej wibruje.

 

Jest to bardzo męczące . Łapki się męczą.

 

Czy jeśli założe cięższe obciążniki/ciężarki na końce kierownicy to wibracje się zmniejszą?

 

Mam założone jakies akcesoryjne - imitacje karbonu :banghead: . Te cięzarki są mniejsze niz oryginalne Yamahowskie.

 

Macie jakies doświadczeniew tym temacie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgubiłem ostatnio jeden ciężarek i muszę powiedzieć, że kiera faktycznie zaczęła nieprzyjemnie drżeć.

 

Twoje są akcesoryjne, więc faktycznie mogą być lżejsze od oryginalnych dedykowanych do tego modelu.

 

Proponuję zważyć oryginał u jakiejś XJ-ty i porównać ...może jakiś 4-umowy właściciel tego moto Ci pomoże.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jacek1.. chodzi mi o drgania ( mrowienie) powodowane praacą silnika a nie o trzepanie kiery i zawieszenia :D

Silniki przy obrotach które podałem wpada w wibracje - co jest typowe dla wielu motocykli i te wibracje przenosza się po ramie na kierownice. W kurza mnie uczucie mrowienia w łapakach po dłuższej trasie. Tak jak po jeździe Jawą 350

Edytowane przez Leon84
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, całkiem możliwe że to przez ciężarki...

znam to zdoświadczenia bo zmieniłem kiedyś oryginalne ciężarki (stalowe kopułki z wkładami ołowianymi- b. ciężkie) na nierdzewne, o połowę lżejsze... Były ładne, ale pod względem wygody totalna lipa, po 50km trasy traciłem czucie w rękach :D

Na szczęście nie wywaliłem starych i po drobnym przepolerowaniu i pokryciu lakierem je założyłem. JAK RĘKĄ ODJĄŁ!

więc nic tylko allegro i szukać ciężarków...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i chyba tak będe musił zrobić.

 

XJ ma oryginalnie właśnie spore te ciężarki. Te co ja mam to są o połowe mniejsze i własnie bardzo lekkie.

 

Skoro miałes takie przeboje to i pewnie u mnie pomoże zamiana na oryginalne.

 

Wygląd to nie wszystko....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jacek1.. chodzi mi o drgania ( mrowienie) powodowane praacą silnika a nie o trzepanie kiery i zawieszenia

Silniki przy obrotach które podałem wpada w wibracje - co jest typowe dla wielu motocykli i te wibracje przenosza się po ramie na kierownice. W kurza mnie uczucie mrowienia w łapakach po dłuższej trasie. Tak jak po jeździe Jawą 350

 

Sorki, źle zrozumiałem.

Racja z tymi ciężarkami. Dla pewności możesz posprawdzać jeszcze śruby mocująe silnik.

 

Pzdr.

Edytowane przez jacek1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No w koncu po coś są te ciężarki i po coś mają rózne rozmiary, kształty a przede wszytkim masę. każde moto może miec inne. Szukaj oryginalnych cięzarków lub idź do lokalnego tokarze i niech Ci wytoczy ze stali ciężarki o rozmiarach zbliżonych do oryg. to powinno pomóc.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...