Leon84 Opublikowano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 Witam. W mojej XJ przy prędkościch ok 110/120kmh - dla mnie prędkości na trasie :banghead: kierownica bardzo drży. Te prędkości odpowiadają.ok 5/6 tys obr/min. Wtedy silnik najbardziej wibruje. Jest to bardzo męczące . Łapki się męczą. Czy jeśli założe cięższe obciążniki/ciężarki na końce kierownicy to wibracje się zmniejszą? Mam założone jakies akcesoryjne - imitacje karbonu :banghead: . Te cięzarki są mniejsze niz oryginalne Yamahowskie. Macie jakies doświadczeniew tym temacie ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4NIEK Opublikowano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 Zgubiłem ostatnio jeden ciężarek i muszę powiedzieć, że kiera faktycznie zaczęła nieprzyjemnie drżeć. Twoje są akcesoryjne, więc faktycznie mogą być lżejsze od oryginalnych dedykowanych do tego modelu. Proponuję zważyć oryginał u jakiejś XJ-ty i porównać ...może jakiś 4-umowy właściciel tego moto Ci pomoże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 Wymiana ciężarków raczej nie pomoże. Winę ponosi zły stan którejś z opon (zobacz czy przód nie jest poząbkowany), lub złe wyważenie kół.PSByło na forum wiele razy.Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 10 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 (edytowane) Jacek1.. chodzi mi o drgania ( mrowienie) powodowane praacą silnika a nie o trzepanie kiery i zawieszenia :DSilniki przy obrotach które podałem wpada w wibracje - co jest typowe dla wielu motocykli i te wibracje przenosza się po ramie na kierownice. W kurza mnie uczucie mrowienia w łapakach po dłuższej trasie. Tak jak po jeździe Jawą 350 Edytowane 10 Czerwca 2008 przez Leon84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lysy5g1 Opublikowano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 Tak, całkiem możliwe że to przez ciężarki...znam to zdoświadczenia bo zmieniłem kiedyś oryginalne ciężarki (stalowe kopułki z wkładami ołowianymi- b. ciężkie) na nierdzewne, o połowę lżejsze... Były ładne, ale pod względem wygody totalna lipa, po 50km trasy traciłem czucie w rękach :D Na szczęście nie wywaliłem starych i po drobnym przepolerowaniu i pokryciu lakierem je założyłem. JAK RĘKĄ ODJĄŁ! więc nic tylko allegro i szukać ciężarków... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 10 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 No i chyba tak będe musił zrobić. XJ ma oryginalnie właśnie spore te ciężarki. Te co ja mam to są o połowe mniejsze i własnie bardzo lekkie. Skoro miałes takie przeboje to i pewnie u mnie pomoże zamiana na oryginalne. Wygląd to nie wszystko.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 (edytowane) Jacek1.. chodzi mi o drgania ( mrowienie) powodowane praacą silnika a nie o trzepanie kiery i zawieszenia Silniki przy obrotach które podałem wpada w wibracje - co jest typowe dla wielu motocykli i te wibracje przenosza się po ramie na kierownice. W kurza mnie uczucie mrowienia w łapakach po dłuższej trasie. Tak jak po jeździe Jawą 350 Sorki, źle zrozumiałem.Racja z tymi ciężarkami. Dla pewności możesz posprawdzać jeszcze śruby mocująe silnik. Pzdr. Edytowane 10 Czerwca 2008 przez jacek1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 No w koncu po coś są te ciężarki i po coś mają rózne rozmiary, kształty a przede wszytkim masę. każde moto może miec inne. Szukaj oryginalnych cięzarków lub idź do lokalnego tokarze i niech Ci wytoczy ze stali ciężarki o rozmiarach zbliżonych do oryg. to powinno pomóc. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 11 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2008 ten typ tak ma i przy tych obrotach wyczuwalne są wibracje , temat wałkowany milony razy, zacznij jeździć w rękawiczkach :) :) Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jachuer5 Opublikowano 11 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2008 taa, a rekawiczi nie Ci zrobi babcia na drutach, z jednym palcem:)bardzo wygodne:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek3210 Opublikowano 11 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2008 sprawdź jeszcze łożysko główki ramy.Jeżeli jest już wybite to może Ci przenosić wibracje...jak udar:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.