motonitwroc Opublikowano 11 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2011 panowie i panie czy posiadacie jakies ciekawe spostrzeżenia dotyczące okularów chroniących wzrok motocyklisty i tym samym poprawiające bezpieczeństwo podczas jazdy???znacie jakieś ciekawe modele które polecacie.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubagsx Opublikowano 11 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2011 panowie i panie czy posiadacie jakies ciekawe spostrzeżenia dotyczące okularów chroniących wzrok motocyklisty i tym samym poprawiające bezpieczeństwo podczas jazdy???znacie jakieś ciekawe modele które polecacie....Polaryzacyjne są fajne, wypróbuj sobie. Cytuj freude am fahren Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpaku Opublikowano 11 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2011 Zeppelin 7044 - polecam. Od kilku lat używam. Oczywiście polaryzacyjne, z wkładką piankową wokół oczu. Cena ok 90zł. Teraz kupiłem drugi raz ten sam model (poprzednie zgniotłem).Nie uwierają w skronie, a dzięki piance do 110kmh można z otwartą szybką jechać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tmi Opublikowano 11 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2011 A polaryzacyjne się nadają pod szybkę kasku?, mam polaryzacyjne i jak włożyłem i zamknąłem szybkę to się piękna tęcza zrobiła przez co nic nie było widać, moze to zalezy od stopnia polaryzacji itp.? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shuy Opublikowano 11 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2011 Może być dokładnie jak pisze Tmi. Sprawdź okulary czy nie mają polaryzacji w stronę kolidującą z szybką kasku.Polecam wizytę w sklepie wędkarskim. Tam najłatwiej znaleźć gumowo-plastikowe modele, których nauszniki nie gniota pod kaskiem. Poza tym, nie wybieraj modeli z zabudowanymi bokami. Kask i tak ogranicza pole widzenia, po co je jeszcze zmniejszać. Cytuj Szukam go Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lombardo Opublikowano 23 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2011 Accent,Arktica,Zeppelin,można sobie dobrać okulary z wymiennymi szkłami (dwie lub trzy pary w komplecie),anty fogiem,oczywiście posiadają zestaw potrzebnych filtrów,soczewki są zrobione z poliwęglanu,oprawki nylonu lub grilamidu.Accenty i Arktice mogę polecić bo korzystam z nich jeżdżąc samochodem,motorem lub rowerem,mają niezłą stylistykę i dają radę. Jedyny minus okularów jest taki że przy niższych temperaturach,jak stoimy na światłach to parują na zewnętrznej stronie soczewek,podczas ruszania mgła powoli schodzi ale jest to trochę irytujące.Pozdrawiam. :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sihaja Opublikowano 23 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2011 Myślę ze kask z wewnętrzna blenda przeciwsłoneczną, to najlepsze rozwiązanie. Zgadza się, nie ma jak blenda. Jeden ruch ręki i masz jak chcesz. Wjeżdżasz do cienia - podnosisz, znów w słońce - opuszczasz blendę. Niestety nie wszystki kaski ja mają, a czasem podstawowe kryteria wyboru sa inne. Ja ok temu zmieniłam kask z blenda na taki bez... panowie i panie czy posiadacie jakies ciekawe spostrzeżenia dotyczące okularów chroniących wzrok motocyklisty i tym samym poprawiające bezpieczeństwo podczas jazdy???znacie jakieś ciekawe modele które polecacie.... Co znaczy "okularów chroniących wzrok"? Bo nie rozumiem... Ja osobiście używam korekcyjnych. Mam dwie pary: zwykłe i z ciemnymi szkłami. W obydwóch szkła sa dobrej jakości, mają antifoga i antyrefleks, polaryzacji nie mam. Z moich doświadczeń co do oprawek: nie muszą być cienkie. Czasem wręcz przeciwnie: cienkie druciki biegnące za uszy wyginały się podczas zakładania w kasku, bałam się, że je połamię. Kiedy miałam obawy, sprawdzałam oprawki z kaskiem. Druga rzecz, ze porządny optyk tez poprawi dopasowanie i jeszcze mi się nie zdarzyło, zeby oprawki gniotły mnie podczas jazdy. Wada mojego rozwiązania jest taka, że czasem trzeba się zatrzymac i zmienić patrzałki, w zależności od natężenia słońca. Ale ostatecznie łatwiej przewieźć okulary w futerale, niż wozić dwie szyby do kasku. Cytuj Fakt, iż jakiś pogląd jest szeroko rozpowszechniony, nie stanowi żadnego dowodu na to, że nie jest on całkowicie absurdalny. Jeśli weźmiemy pod uwagę, że większość ludzkości jest zwyczajnie głupia, należy oczekiwać z dużym prawdopodobieństwem, iż powszechnie panujące przekonania będą raczej idiotyczne niż rozsądne. Bertrand Russell Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinn72 Opublikowano 29 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 (edytowane) wcześniej jeździłem w uvexach ale uwierały mnie trochę przy uszachteraz mam kupione w decathlonie okulary dla rowerzystów za 30zł i sprawdzają się super, zastanawiam się jeszcze nad dokupieniem takich samych z żółtymi szkłami, na jazdę w kiepskich warunkach jeżdżę w szczękowcu Nolan N102 Edytowane 29 Czerwca 2011 przez marcinn72 Cytuj CZ 175 '1961 -> Honda VT600c '1999 -> BMW F650GS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.