Wiewiór81 Opublikowano 1 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2004 Hejka, Po kilku dniach w deszczu bez żadnego zabezpieczenia niektóre metalowe części pokryły mi się niewielką warstewką rdzy. udało mi się znaleźć garaż i teraz w suchym otoczeniu chciałbym się rdzy pozbyć. Czym najlepiej? Jak zabezpieczyć potem?Elementy pokryte rdzą są nielakierowane. pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba Opublikowano 1 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2004 Hejka' date=' Po kilku dniach w deszczu bez żadnego zabezpieczenia niektóre metalowe części pokryły mi się niewielką warstewką rdzy. udało mi się znaleźć garaż i teraz w suchym otoczeniu chciałbym się rdzy pozbyć. Czym najlepiej? Jak zabezpieczyć potem?Elementy pokryte rdzą są nielakierowane. pozdro![/quote']Dobre pytanie. Jeśli rdza nie jest zbyt głęboka to można ją po prostu spolerować.Mój motorek też zardzewiał :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 2 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2004 To sa właśnie skutki jeżdżenia zimą. Na drodze jest sól po prostu i wszystko ładnie koroduje.Jeżeli masz jeszcze aluminiowe obręcze w kołach nie pokryte lakierem to mogą się na nich pojawić piękne białe wykwity.Czym to zabezpieczyć?? Nie wiem wydaje mi się że najlepszym wyjściem bezie użycie jakiejś pasty woskowej do konserwacji nadwozi samochodowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiewiór81 Opublikowano 2 Stycznia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2004 No dobrze, czyli po prostu poleruję tak, że nie ma śladu rdzy, na to dodatkowa polerka przy pomocy Tempa lub podobnie działającej pasty i nie powinno być "przerzutów"?Aha, i jeszcze jedno - czy śruby, którymi poskręcany jest motocykl (wszystkie mniejsze niż powiedzmy 15) - muszą być jakoś specjalnie utwardzone? Chcę wymienić wszystkie małe śrubki na nierdzewne ampule i nie wiem, czy muszą spełniać jakieś określone parametry... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 2 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2004 Śruby mocujące owiewki, czy inne mniej odpowiedzialne elementy nie są specjalnej wytrzymałości. Także śruby mocujące pokrywy w silniku także nie maja jakiejś specjalnie dużej wytrzymałości ( te wkręcane w aluminiowy kadłub ) natomiast większość szpilek i innych odpowiedzialnych śrub maja już zwiększoną wytrzymałość. ( np. sruby mocujące silnik, czy podnóżki i inne np. przy półkach w zawieszeniu przednim )W katalogu Luisa sa ładne barwione na niebieski lub czerwony kolor śruby do pokryw silnika. P.S. Właśnie poszukuje nierdzewnych śrub M6 z łbem pod klucz amplowy, możesz podać jakieś źródło gdzie je można nabyć ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiewiór81 Opublikowano 2 Stycznia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2004 P.S. Właśnie poszukuje nierdzewnych śrub M6 z łbem pod klucz amplowy, możesz podać jakieś źródło gdzie je można nabyć ??Nie wiem, jeszcze nie szukałem - wolałem najpierw spytać o wytrzymałość... w przyszłym tygodniu będę szukał, jak znajdę to cię poinformuję na pewno :-)A co powiesz o tym: http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewIt...&category=49889 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
masło Opublikowano 2 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2004 Dobrym preparatem konserwującym jest wd 40.A co do tych śrubek nabedziesz je w Castoramie tylko nie pamiętam ceny ale to sa groszowe sprawy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 2 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2004 jak uzywac WD40 i do jakich elemetów w simosnie najlepiej?? Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba Opublikowano 2 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2004 Dobrym preparatem konserwującym jest wd 40 8O Zdawało mi się zawsze, że wd40 jest penetrujący... 8O Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 2 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2004 Dobrym preparatem konserwującym jest wd 40 8O Zdawało mi się zawsze, że wd40 jest penetrujący... 8Openetrującym rdze :mrgreen: zawsze wszystkie śróbki i inne pierdoły uwalałem wd40 i pomagało Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klapek Opublikowano 2 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2004 PREPARAT DO USUWANIA WODY Skład WD-40 zapewnia niezwykle silne właściwości przywierania do metali. W pełni pokrywa powierzchnie, łącznie z mikroskopijnymi zagłębieniami nawet w obecności wilgoci. WD-40 przenika pod warstwę wilgoci tworząc barierę ochronną pomiędzy wodą i metalami. WD-40 jest izolatorem i szybko eliminuje spięcia spowodowane wilgocią.PENETRATOR Niezwykłe właściwości przywierania WD-40 do powierzchni powodują, że jest on bardzo skutecznym środkiem penetrującym, który pomaga rozluźnić zapieczone połączenia metali. Pozostałe właściwości WD-40 zapewniają właściwą pracę mechanicznych części metalowych. ŚRODEK SMARUJĄCY Niezwykłe właściwości przywierania WD-40 do powierzchni powodują, że czynniki smarujące są dobrze rozprowadzone i silnie przywierającą do poruszających się elementów. ŚRODEK ANTYKOROZYJNY WD-40 rozprowadza czynniki antykorozyjne na całej powierzchni pokrytego przedmiotu, łącznie z mikroskopijnymi nierównościami. Bariera ochronna WD-40 eliminuje zagrożenie wilgocią i innymi czynnikami korozjotwórczymi. Precyzyjnie wysuszają pokrywaną powierzchnię, eliminując mikroskopijne krople, które są często przyczyną korozji.ŚRODEK CZYSZCZĄCY WD-40 dostaje się pod warstwę brudu, tłuszczów, smarów i olejów, czyszcząc spryskaną powierzchnię. Jednocześnie formowana jest bariera antykorozyjna. WD-40 rozpuszcza większość materiałów samoprzylepnych, ułatwiając usuwanie nalepek i innych klejących zabrudzeń. To chyba wozwieje wszelkie wątpliwościPZDR Cytuj Chcesz porozmawiać z fachowcami, zamiast mitomanami..? www.kolyaska.fora.plObecnie: K-750, Ural M-67, ZX-9R C2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba Opublikowano 3 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2004 Dziś idę usuwać rdzę z simsona. Myślę, że większych problemów być nie powinno.Gorzej będzie z hondą, bo tam rdza jest w bardzo trudno dostępnych miejscach. Przydał by się jakiś preparat do odrdzewiania, ale taki, żeby nie trzeba było potem wycierać ani nic, bo na prawdę nie ma dostępu :banghead: Istnieje coś takiego :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba Opublikowano 3 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2004 Wróciłem. Z rdzą poszło gładko, ale aluminium... :cry: Zdawałem sobie sprawę z tego, że na skutek jazdy zimą utraci połysk i pojawią się białe plamy. Nie przypuszczałem jednak, że może to być takie trudne do usunięcia 8O :cry: :cry: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaco Opublikowano 3 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2004 Bitex'em zaciepać... Ch***wato wygląda, ale rdza pod spodem nie bedzie żarła :banghead: A na wiosne zmyć albo jeszcze lepiej nie jeździć zimą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thors Opublikowano 5 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2004 Jesli chodzi o śruby to zmień sobie wszystkie na śruby z gniazdem sześciokątnym ,czyli popularnie pod imbus. Mozesz dostać ocynkowane lub z nierdzewne.Do wyboru do koloru.O wytrzymalość sie nie martw bo wszystkie "pod imbus" sa robione w klasie 8.8Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.