Pawel BMW Opublikowano 1 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2008 chcialbym zmienic przelozenie w moim gsx 750f 95 rokoryginalnie przod mam 15 zebow a tyl 47myslalem dac z produ jeden zab mniej z tylu jeden wiecej,lancuh mam dobry i musi zostac, w tej chwili idzie na kolo z gazu na jedynce ale przy odpoeidnich obrotach a na dowjce to probowalem ze sprzegla i nie dalo rady, przynajmniej ja nie potrafie bo dopiero sie ucze jezdzic na kole, nie chce za bardzo zmieniac przelozenia zeby w normalnej jezdzie nie bylo uciazliwe, jechalem 250 i jeszce nie bylo konca obrotow, 220 spokojnie mi styknie jak bedzie maks, dodatkowo jakiej firmy kupic te zebatki, JT Sprockets, czy Sunstar, a moze jakies inne sa tansze a rownie dobre? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 1 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2008 Jedyna mozliwosc zeby gsx 750f poszlo 250 to sposcic to z samolotu,,,,,,,,,,spadochron dobrze dziala ?? :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: Kup firmowe zabatki,,tansze badziewie nie warte twojego czasu i zachodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 1 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2008 Ten motocykl nie nadaje sie do stuntu tylko szybkiej i wygodnej turystyki w 2 osoby + bagaz, sprzedaj i kup CBR.Jak tego nie zrobisz to dosc szybko poniesiesz finansowe konsekwencje :icon_rolleyes: uzytkowania motocykla niezgodnie z przeznaczeniem. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 1 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2008 A właśnie że nie. gsxf ma na pewno wytrzymalsze silniki na katy niż cbr tylko trochę ciężkawy jest. Jeśli chodzi o przełożenie to do normalnej jazdy -1 z przodu +3 z tyłu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel BMW Opublikowano 1 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2008 (edytowane) jedyne co mzoe przeszkadzac w gsx f to ciezar , mi sie dobrze nim jezdzi, stuntu uprawic nie bede tylko chce ulatwic silnikowi, silnik olejak to legenda trwalosci, w sun star najwieksza zebatka wystepuje 48 zebow czyli o jeden wiecej niz seria, chyba wlasnie wezme takie 14 przod i 48 tyl,ps, 240 idzie bez zadnego problemu jest jeszce zapas obrotow, 250 raz jechalem, mowie o wskazaniach z licznika,ps2.cbr 600f tez jest turystykiem Edytowane 1 Czerwca 2008 przez Pawel BMW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbyszekm Opublikowano 1 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2008 Hejmoże się Tobie przydać LINKpozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel BMW Opublikowano 1 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2008 szok, super link, dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lysy5g1 Opublikowano 1 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2008 A ja tam się podjąłem stuntowania na gsx-f...no może do prawdziwego stuntowania jeszcze daleko ale staram się... :wink: mój 600-f dostał takie przełożenie: 14-50, i do jazdy na kole jest jak najbardziej ok.Prędk. max z wskazań licznika elektronicznego to 184km/h i jest to odcięcie zapłonu na 6 biegu :)Moto idzie na koło nawet z 2 bez użycia sprzęgła..łańcuch został stary, po oryg. przełożeniach. z tego co pamiętam już po zmianie przedniej na -1 ząb, moto zrobiło się nie do poznania i fajnie zaczęło iść na gumę z jedynki, więc na początek tej opcji możesz spróbować, -chociaż zmiana przedniej zębatki ponoć skraca żywotność łańcucha :/ ...czego u siebie jak narazie nie zauważyłem (ale pewnie u mnie łańcuch ma za to "lżej" dzięki dużej zębatce z tyłu i wszystko się równoważy... :biggrin: ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 jedyne co mzoe przeszkadzac w gsx f to ciezar , mi sie dobrze nim jezdzi, stuntu uprawic nie bede tylko chce ulatwic silnikowi, silnik olejak to legenda trwalosci, w sun star najwieksza zebatka wystepuje 48 zebow czyli o jeden wiecej niz seria, chyba wlasnie wezme takie 14 przod i 48 tyl,ps, 240 idzie bez zadnego problemu jest jeszce zapas obrotow, 250 raz jechalem, mowie o wskazaniach z licznika,ps2.cbr 600f tez jest turystykiem wrzuc do plecaka GPSa i zobaczysz ze 230 nie przekroszysz... i zamien ja na gsxr nadaje sie duzo bardziej pozdrawiam Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lysy5g1 Opublikowano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 (edytowane) e tam od razu zmiana motocykla...pewnie, na gsx-r łatwiej.. ale.. -lejąc z wiatrem idziesz na łatwiznę! :) a ja tam osobiście ławizny nie lubię! :) chyba nikt przecież nie ośmieli się powiedzieć że na gsx-f NIEMOŻLIWA jest jazda na gumie... a jak się ośmieli to niech przyjedzie do mnie to pokażę, że kilometr i więcej w pionie to nie jest problem na czajniku :wink: (mój to 600, a co dopiero jeśli tu mowa o 750..)Jeśli nie chcesz zmieniać moto to śmiało wal zębatki jakie tam chcesz, i ucz się ucz a z czasem wszystko przyjdzie... :eek: :) ps: oddasz mi swój piec wzamian za mój z dopłatą? :biggrin: :icon_exclaim: Edytowane 2 Czerwca 2008 przez Lysy5g1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 nie tylko o latwizne ale i o inne sprawy chodzi walnie pare razy gsxem o ziemie i beda kolejne pytania... Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel BMW Opublikowano 2 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 chyba kazdy motocykl jest narazony na wymiane uszelniaczy przod i lozyskko glowki ramy jesli ktos nie potrafi lagodnie opuszczac na dwa kola,odpowiada mi to moto co mam,na poczatku nie moglem sie przyzwyczaic mialem cbr 600 f1, taka roznica w mocy byla, teraz nie chcialbym slabszego :evil:zmienie zebatki na 14/48 i musi byc dobrze, oryginal 15/47predkosc za duzo nie spadnie,bedzie to kolo 20km/hspoko ja nie twierdze ze jechalem 250 tylko licznik tyle pokazuje, seryjenie predkosc mans to chyba 220 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 Te silniki, mimo ze wytrzymale nie nadaja sie do jazdy na kole bez przerobek, o czym sie zreszta wkrotce przekonacie.Przerobka miski to podstawowa sprawa w tym motocyklu. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 Kolega Pawel BMW powroci zapewne tutaj z nowym tematem "jak dorobic panewki do gsxf" za kilka miesiecy. Uprzedzam wiec ze za bardzo sie nie da,radza zaczac juz szukac uzywanego silnika lub przynajmniej dobrego walu korbowego.. :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lysy5g1 Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 (edytowane) Kolega Pawel BMW powroci zapewne tutaj z nowym tematem "jak dorobic panewki do gsxf" za kilka miesiecy. Uprzedzam wiec ze za bardzo sie nie da,radza zaczac juz szukac uzywanego silnika lub przynajmniej dobrego walu korbowego.. :biggrin: nie dramatyzuj Kolego...przecież założyciel chce trochę pośmigać na kole a nie buduje stunt psa do pałowania dzień i noc na gumie... owszem, jak Adam mówi, miskę do STUNTU trzeba przerobić koniecznie i z tym się już zgadzam...(ja jeszcze tego nie zrobiłem bo jak narazie tylko odma wzbogacona o skraplacz oleju i powrót do silnika... zresztą jeszcze cyrkli nie kręcę i na stelażu nie śmigam na okrągło :) , ale własnie miałem pewien wypadek i palec u nogi wyłączony z eksploatacji na jakiś miesiąc więc jest wolny czas, to będe się za to zabierał lada dzień... :bigrazz: ) zresztą mój gsx-f już właśnie parę miesięcy ma ze mną tak, że na dwóch kołach wyjeżdża tylko z garażu na miejscówkę i z powrotem, a jakoś się kupy trzyma :biggrin: stąd śmiem twierdzić, że od pogumowania od czasu do czasu nic się silnikowi nie stanie. Ważne jest tylko żeby stan oleju był ciągle w max. zakresie i będzie gitarra :D Edytowane 3 Czerwca 2008 przez Lysy5g1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.