Skocz do zawartości

Gixser vs Dukat


Rekomendowane odpowiedzi

 

Suzuki NIGDY nie bedzie mialo jaj zeby stworzyc cos takiego jak Desmosedici RR.

 

NIGDY.

Tu sie nie zgodze! Fakt Desmo jest najdrozsze ze sprzedawanych seryjnych motocykli ale co to za sztuka zalozyc swiatla do sprzeta z moto GP i dac go do sklepu. Wcale dukat tym nie zablysna a nawet sprzedali cos co dla innych jest bezcenne. Kazda firma mogla to zrobic, zalozyc cichszy wydech i zmodernizowac kilka rzeczy zeby mialy homologacje ale tylko dukat sie sprzedal jak dziwka.

 

Wracajac do dyskusji GSX R 1000 VS 1098 S jeszcze bardziej przekonaliscie mnie do suczki, dzieki :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wolny rynek... sorry Winetou ale biznes is biznes... Czasami banalnie proste pomysły przynoszą niesamowicie pozytywny oddźwięk... Brawo Ducati :flesje:

Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po pierwsze: pax, panowie! bez osobistych zniewag

 

Kazda firma mogla to zrobic, (...)

 

tak, ale żadna nie miała jaj - tylko ducati. i to jest to, co czasami decyduje o sukcesie lub porażce, zauważeniu lub pozostaniu na uboczu

i za to, że się odważyli - i zrobili to w wielkim stylu - należą się im brawa, bez dwóch zdań

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cerberus,jak twoja wiedza przekroczy zakres nabyty z przegladania katalogow,prospektow,czy tez trzeciorzednych magazynow motocyklowych to podyskutujemy.Zero faktow w twoich wypowiedziach.

Tak moja wiedza opiera sie glownie na tych mediach, a ludziom z "Motocykla" ufam bardziej niz tobie bo co miesiac czytam dziesiatki testow ktore robia, jezdza po torach calego swiata, wielu z nich jest utytulowanymi zawodnikami, sa zapraszani do fabryk gdzie rozmawiaja z roznymi osobami (nie tylko tymi od PR), moga to wszystko zobaczyc "od kuchni". A ty wpadasz na forum i probujesz rozstawiac ludzi po kątach wiedza z google.pl . Nie powiem, moze i faktycznie znasz sie na rzeczy ale dla mnie jestes po prostu zwyklym kolesiem jakich tu tysiace, gosciem z forum, a wiedza ktora dysponujesz mogla sie wziac z kilku godzin ktore mogles poswiecic na przeszukanie internetu. Wiesz ciezko jest kogos przekonac ze jest sie alfa i omega w pewnych sprawach, to jest internet i powinienes wiedziec ze nie wszyscy uzytkownicy forum przytakna glowa na twoje posty.

 

A propo faktow w moich postach, mam nadzieje ze wkleilem wszystkie wypowiedzi dotyczace motocykli o ktorych dyskutujemy :

 

Nawiazujac jeszcze do ram motocyklowych, w najnowszym numerze "Motocykla" [...]

http://img206.imageshack.us/img206/1763/s6300430xu9.jpg

[...]

Wedlug ciebie pewnie za miesiac w Motocyklu pojawi sie errata ze to z ramki to bylo klamstwo.

 

Do ceny Ducatow trzeba doliczyc tez

 

1. Zawieszenia renomowanych firm (w japoni rzadkosc)

O ile pamietam to Suzuki w ogole nie montuje nic powyzej standardu ktory sie przyjal na rynku - to tez pewnie klamstwo.

 

2. Standardowo przewody w oplocie a dla japonczykow to w dalszym ciagu czarna magia, w dodatku za takie przewody policzyli by sobie pewnie slono jezeli wliczyc w to wszystkie testy i normy jakie te przewody musialby spelnic

Klamalem.

3. Felgi rowniez wyzszej klasy niz w japonczykach

Tu jestem pewien w 90% ze w Suzi nie zobaczymy nic co ma Ducat 1098 lub inny sportowy motocykl z tej firmy. No ale tez pewnie klamstwo i brak faktow.

 

4. Prestiż marki, nie na darmo na japonskie motocykle mowi sie masowka

Tez sie pewnie nie zgodzisz.

 

5. Drozsza w produkcji technologie (rama kratwonicowa i silnik z rozrzadem desmodromicznym)

O ramie zdania sa podzielone i ciezko do czegos konstruktywnego dojsc jezeli idzie o koszty produkcji, ale silniki z desmo rozrzadem sa na pewno drozsze w produkcji. Klamstwo ?

 

Poniewaz Suzuki NIGDY nie zrobi seryjnego motocykla z wyposarzeniem rownym Ducati 1098, po drugie Ducati NIGDY nie zrobi supersportowego motocykla z przewodami hamulca prosto z ogrodka lub pralki i czesciami ktore posluza jeszcze do skonstruowania 5 innych roznych typow motocykli.

Tutaj tez jestem pewien tak w 90%, kasa, kasa i jeszcze raz kasa. Suzuki to niepotrzebne ale osobiscie wolabym uslyszec kiedys na zlocie :

 

"Swietny sprzet, prosto od firmy ktora zrobila najlepszy sportowy motocykl na swiecie dla ktorego nie ma konkurencji na rynku (mowa o Desmosedici)."

 

Niz takie cos :

 

"O nowy Gsxer od Suzuki, niezly jest, ale Ducati 1098 ladniejsze. No i szkoda ze Suzuki zamast zrobic cos z jajem konstruuje motocykl napedzany woda (i ryzem :icon_twisted: )."

 

No i to wszystko, a nie przeciez Suzuki uruchomilo liste na ktora mozna sie zapisac celem zakupu motocykla ktory bedzie konkurentem Ducati Desmosedici. To sa "fakty".

 

A i zeby nie bylo GSXR 1000 to swietna, genialna maszyna ktora na pewno bym nie pogardzil nawet jakby Ducat 1098 stal u mnie w garazu, nie jestem jeszcze idiota. A zarzucanie Ducati ze stworzylo Desmosedici (slowo "zrobilo" zabrzmialo by tu zbyt banalnie) to jest smiech na sali. Ludzie, przeciez wlasnie takie firmy powinno sie cenic, to wlasnie takie nietuzinkowe maszyny robia z firm legendy o ktorych masowka moze tylko pomarzyc. No dobra zeby nie bylo to jeszcze dobry marketing tez jest wazny.

 

To bylo naprawde moje ostatnie slowo w tym temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oficjalnie prosze Moderatora o usuniecie moich wypocin w tym temacie- po kiego mam sie wysilac- jak ktos potem i tak cos madrego napisze- ze tylko sie chlastac.

 

Nie boj sie moderator nie usunie twoich wypowiedzi bo temat straci watek i nie obrazaj sie ze porownalem twojego kochanego dukata do takiej pani... Nie rozumiem tez dlaczego ciagle prosicie o zamkniecie tematu a ciagle sie pojawiaja nowe posty :icon_exclaim: niech umrze smiercia naturalna. O temacie powiem tyle ze czytam go z wielkim zainteresowaniem.

 

Kwestia marketingu firmy D to dla mnie naiwnosc i snobizm odbiorcow i chyba to jedyne dlaczego chcialbym miec ten sprzet, no jeszcze ladny wyglad nie odbiegajacy od firmy S ale to tylko w tym modelu bo D w innych sie nie popisalo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem o czym tu dyskutować:

 

1. Sama historia marki - DUCATI 1926 a Suzuki w 1952 zrobiło dopiero pierwszy silnik dwusuwowy.DUCATI to marka stworzona z pasji dla pasji, a SUZUKI produkowało maszyny tkackie i zaczeło produkować motocykle z potrzeby rynku i tylko i wyłącznie z chęci zysku a nie pasji do motocykli. Jak ENZO FERRARI nie obchodziła go produkcja seryjna, żył tylko dla sportu. I to jest PASJA

 

2. Styl - włosi zawsze projektowali najładniejsze rzeczy i tak już chyba zostanie, czy znacie słynnych japońskich stylistów??? Bo ja nie! Wystarczy popatrzeć chociażby na auta włoskie a japońskie, czym stylistycznym może sie pochwalić suzuki SWIFTEM :icon_mrgreen: Moto Japończyków wzorowane sa na owadach - R6, ZX-10R, ptakach Hayabusa, czy GSX-R 1000 a DUCATI to poprostu motocykl wzorowany na MOTOCYKL a nie parodia przyrody.

 

Ponoć o gustach się nie dyskutuję ale jak ktoś powie że GSX-R czy Hayabusa są ładne to poprostu nie ma gustu :icon_evil: :wink:

 

3. Rozwiązania techniczne i pionierstwo zastosowań. Pewnie zaraz ktoś powie ze SUZUKI ma przełacznik map <hahahaha> :banghead: a ja siępytam na kiego komu to potrzebne??? Jak nie umie sobie w głowie tego poukładać że jedzie np. po mokrym i nie wie jak ma odijać manetę żeby nie wyglebić to myślę że żadna mapa mu i tak nie pomoże, GSX-R nie jest to sprzęt do nauki jazdy!!! Czy nie da się pojechać w deszcz np R1 która pozbawiona jest tego gówna i nie wyglebić, otóż DA SIĘ!!! wystarczy mieć mózg i doświadczenia na słabszych sprzętach a nie odrazu kupić GSX-R 1000 i kastrować go jakimś przełącznikiem :biggrin:

 

4. Silnik - Ducati dźwięk - co słyszycie w rzędówce przy 220 km/h bo ja słyszę pod sobą rozpędzony młynek a za sobą zarzynaną świnię. Oddawanie mocy - rzędówka nic, nic a później kop w dupę, czy to takie fajne?

 

 

Myślę że to dobrze jednak więcej osób woli kupić R1, GSX-R czy CBR niż DUCATI, bo jest to marka dla indywidualistów którzy cenią sobie inne rzeczy niż tylko szpan i osiągi i NIECH TAK POZOSTANIE a każdy kupuję co chce. Mamy w końcu wolny rynek :biggrin: :bigrazz:

 

 

Ja wiem jedno, jak tylko uskładam potrzebny fundusz na DUCATI to z uśmiechem na twarzy pożegnam się z tandetną JAPONIĄ raz na zawsze. :icon_razz:

 

A są jeszcze inne unikalne marki jak Benelli, Moto Gucci, Bimota, Mv Augusta i może kiedyś dożyję chwili żeby chociaż po jednym egzemplarzu każdej z tych unikalnych i oryginalnych marak mieć w garażu :buttrock:

 

A Jakie są oryginalne i unikalne japońskie marki????? :icon_razz:

 

Japończycy to naród sumienny, pracowity, praktyczny,dokładny i takie właśnie są ich motocykle, a brakuję im stylu, oryginalności, szaleństwa - właśnie tego co mają Włosi i za to sie je kocha.

 

 

Pozdro

Edytowane przez enZo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie od marketingu Ducatii zrobili kawał dobrej dobrej roboty. Jest to świetny sprzęt, ale tylko dla kogoś kto taka sumkę pieniędzy za jak trzeba go kupić może o każdej porze dnia wyjąc z lewej kieszeni spodni. Dla wszystkich innych polecam japońskie litry!

 

Na temat stylu sie nie wypowiadam bo o gustach sie nie dyskutuje. Faktem jest ze to co rzadkie to przyciąga uwagę... i klient jest zdecydowany wtedy za to więcej zapłacić by sie przykładowo wyróżniać z tłumu.

 

Nie jest ważne jak firma zaczęła ale jak sie rozwijała. Jak w Polsce produkowano SHL 125 to firma Yamaha nie wiedziała jeszcze nawet co to motocykle. Z podobnym silnikiem WSK-125 tłukli prawie do początku lat 90, a Yamaha ze swoimi motocyklami była lata świetlne do przodu.

 

Wiesz co to jest pasja? Pasja to jest jakbyś np namalował obraz i powiesił byś sobie w pokoju na ścianie, w zdanym wypadku sprzedał! Robisz co dla siebie - wtedy jest pasja, wiec skąd sie wzięły salony Dukata?

 

Unikatowe rozwiązania w dukatii. Co mnie obchodzą unikatowe rozwiązania? To ma działać i przynosić korzyści. W dukatii sie tego nie dopatrzyłem specjalnie. Kiedyś firma Saab szokowała swoimi nowatorskim rozwiązaniami a okazywało sie ze ten komfort zawieszenia w mercedesie można zapewnić tradycyjnymi sposobami. A skoro nie widać różnicy to po co przepłacać przy zakupie i serwisowaniu?

 

Na temat dźwięku silnika tez można dyskutować. Jedni wola dzwioek zarzynanej swini drudzy dźwięk CC 700 z u rwanymi kolektorami lub maluszka po agrotuningu :-)

 

Oddawanie mocy przez rzędówkę? Hmm wiele osób twierdzi ze motocykle z silnikiem widlastym są bardziej elastyczne, maja większy moment obrotowy, ciągną od niższych obrotów itd niż rzędówki o tej samej pojemności. Ale JEST to tylko spowodowane tym ze WIDLASTE SILNIKI NIE PRZEPADAJĄ ZA WYSOKIMI OBROTAMI i dlatego konstruując je producenci NADAJĄ IM WIĘKSZY MOMENT OBROTOWY kosztem WYŻSZEJ MOCY. Nie ma większego problemu z konstruowaniem rzędowej 4 o wysokim momencie takim jak w V2 !!

 

Czy komuś jeżdżącemu po drogach publicznych potrzebne jest bardzo drogie zawieszenie? Zawieszenie Olinsa gdy montuje sie do seryjnych sprzętów nie jest takie drogie jak okupywało by sie oddzielnie, Przykladem jest XJR 1300 która była niewiele droższa od tej z standardowym zawieszeniem.

 

Marketing, i jeszcze raz marketing! Firma produkująca ciuchy Top-Secret. To jest polska firma ale który nastolatek kopił by te same ciuchy gdyby nazywały sie np Krasnal ? NIKT! Tak samo firma Hause! wólczanka sprzedaje te same koszule w Anglii pod inna nazwa brzmiącą po włosku i inkasuje za nie 2-3 razy więcej niż w POlsce! A ludzie nieświadomi sie na to nabierają. Tak samo odzież NIKE! koleś w dresowych spodniach wyda na koszulkę NIKA-a 100 zl, za czapeczkę 80. Ale gdyby znalazł taki sam produkt bez znaczka (bo ktoś odpruł dla żartu) to nawet za pól darmo by ich nie wziął. Tacy są ludzie hehe niestety nie tylko w Polsce!

Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Solidne podwozie ze świetnymi hamulcami musi troche kosztować. A jak widzę we współczesnych wyjcach widelec teleskopowy i na kole tarcze fi 250-260 mm (np hornet) to uśmieszek politowania mnie ogarnia... taki układ jezdny niestety nie nadąża za osiągami silnika.... :)

Ducati sprzedaje motocykle sportowe dla ludzi bezkompromisowych i tyle.

Jeszcze a'propos dziwek: iedyś można było kupić jakąś tam hondę prosto z toru (chyba z GP), ale widocznie nie cieszyła się powodzeniem... :biggrin:

www.ducati-klub.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy Suzuki GSX-R 1000 czy jakikolwiek japoński litr ustępuje podwoziowo lub hamulcowo Ducati? Jak sie nie mylę to maja ten sam typ i tego samego producenta zaciski. W każdym bądź razie pod tymi względami w żadnych testach nie zauważono wyraźnej wyższości ducati. jeśli zauważono jakaś różnice to tylko subiektywne odczucia...

Hornet 600 i jego hamulce? Na pewno ma większe tarcze z przodu niż 260mm. Jednak zgadzam sie z Tobą ze w pewnych warunkach mogą one nie dać rady potencjałowi silnika. Tylko ze jak ktoś kupuje horneta to raczej nie po to żeby szorować kolanem na zakręcie, hamować z 200km/h na 160m itd. Dla większości to wodzidło od którego nie oczekują kosmicznej adrenaliny i bezgranicznego zaufania w każdej sytuacji.

 

Hondy, Suzuki w układzie V nie przyjęły sie powszechnie z kilku względów.

1. Ich cena była trochę zaporowa

2. Firmy które produkują przystępne cenowo motocykle nie mogą spodziewać sie ze droższy i ciekawszy model będzie rozchodził sie jak ciepłe bułeczki.

Np audi A3 zawsze było drogie, fiat bravo natomiast tani ( nie ważne z jakich względów). Zróbmy mega wypas fiata barvo w cenie 80 tys zl to i tak nikt go nie kupi bo to tani marka wiec dlaczego chce 80 za kompakta? Co innego audi....Na renomę marki trzeba pracować latami a sprytne firmy to wykorzystują tnąc koszty i wołając ile chcą za swoje produkty :-)

Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:notworthy: :) Samolot podoba mi sie twoje gadanie.

 

Od siebie dodam ze japonskie firmy sprzedaja motocykle za mozliwie najnizsza cene (powiedzmy) aby przypodobac sie odbiorce natomiast wloskie firmy bezczelnie winduja ceny.

 

P.S. Co do horneta szoruje kolanami g-molami podnuzkami i czym sie jescze da w zakretach i wypraszam sobie dupowoza :banghead: scitro tobie powiem ze co do hamulcow to 2 X 296mm + 220mm, wiec nie wiem skad ty wytrzasnoles takie info...

Edytowane przez p A q
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...