wojju Opublikowano 5 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2013 oglądał ktoś, a może ktoś zna tego exc?http://allegro.pl/ktm-exc-400-i3602308317.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 6 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2013 Cena zachęcająca, zwłaszcza ze względu na drugi zestaw kół i rejestrację. Rama była malowana co nie koniecznie jest zaletą. Dobrze się jej przyglądnij czy gdzieś nie była spawana. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 18 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2013 Czy ktoś ma może jakieś doświadczenia z zamiennikami tarczy hamulcowej w EXC - chodzi o przód? Oryginał kosztuje ok. 350 zł, zamienniki od 170 (Psychic), przez 220-250 zł (Grosskopf, EBC), po 300 (NG). Warto kupować zamiennik? Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcel111 Opublikowano 20 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2013 miałem zamiennik tarczy tył, błotna, było ok, polski Cytuj EXC 125 -> XR650R -> EXC 520 --> lc4 620 i yz125 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benek1987 Opublikowano 22 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2013 witam mam takie pytnie wie ktoś czy w Ktm exc 450 racing jest możliwa wymiany samej łozyska na dźwigience zaworu ssacego ? czy trzeba wymienic cala dźwigienke ? dzieki za info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcel111 Opublikowano 28 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2013 witam mam takie pytnie wie ktoś czy w Ktm exc 450 racing jest możliwa wymiany samej łozyska na dźwigience zaworu ssacego ? czy trzeba wymienic cala dźwigienke ? dzieki za infopatentem sie ponoc da, ale lepiej wymienic cala, Cytuj EXC 125 -> XR650R -> EXC 520 --> lc4 620 i yz125 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 9 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2013 (edytowane) regulowałem dzis zawory i po raz kolejny ssące zmniejszyły luz a wydechowe zwiększyly, tez tak mieliscie?stosowal ktos metodę regulacji na 1/6 obrotu sruby bez szczelinomierza? Edytowane 9 Listopada 2013 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 9 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2013 Blokujesz wał do regulacji, śrubką pod spodem silnika? Co to za metoda na 1/6? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 9 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2013 oczywista ze blokuje, bez tego ani rusz obczaj co typ robi po 6', dzis tak tez ustawialem, potem sprawdziłem coprawda szczelinomierzem i sie zgadzalo, ale mozne to robic zupełnie bez niego i dzieki temu nie trzeba zdjemowac chłodnic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 12 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2013 Metodę na 1/6 stosuje się jak silnik ma spoty przebieg. Chodzi o to że płaszczyzna tej ruchomej części popychacza często ma już dołek od naciskania na zawór. Jak tam jest dołek to nie jesteś w stanie użyć szczelinomierza bo jak skręcisz śrubę to szczelinomierza nie da się wyjąć ani potem kontrolnie jeszcze raz wsadzić. A tak to dokręcasz, cofasz 1/6 obrotu, dokręcasz nakrętkę kontrującą i gotowe.Ssące zawory są wycierane przez zasysane powietrze i osiadają głębiej co powoduje zmniejszanie się luzu a na zaworach wydechowych osiada nagar ze spalin przez co zawory zwiększają luz zaworowy. Więc to co zaobserwowałeś to standard. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 28 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2013 jaka jest obecnie "normalna" cena za exc 525 z 2004 - 2006 , na necie widze ze od 10 do 16 tys - pytanie czy ten za 10 dziwnie tanio , czy ten za 16 ma cene z kosmosu ? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 28 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2013 Model na tym silniku trzyma cenę. Ludzie wiedzą że to pancerny sprzęt i nie oddają za darmo. Model 2003, 2004 będzie oscylował wokół 10tys zł, za to ostatnie wypusty czyli 2006,2007 potrafią nawet do 18tys zł dobijać. Wiadomo wszystko zależy od przebiegu i stanu ale ceny które podałeś są normalne. Od dłuższego czasu przyglądam się cenom używanych ktm i ten konkretny model czyli 525 i 450 exc trzymają takie ceny już od dłuższego czasu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kris_big Opublikowano 28 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2013 Za to ceny nie trzyma kolejna generacja XC4, z kilku znanych nam powodów ;)RFS jednak został bardzo doceniony przez użytkowników i sprzedający tanio się go nie pozbywają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 28 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2013 a jak to jest z tym ponownym nakladaniem nicasilu , ponoc predzej czy pozniej i tak spadnie...ile kosztuje cylinder ok 3 tys ? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 28 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2013 Oryginalny nowy cylinder będzie kosztował grubo ponad 2 klocki. W 4t nie ma co się bać nakładać nicasil, czyli za max 1000zł masz nówkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.