Skocz do zawartości

Wszystko o KTM EXC 400/450/520/525


Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

Czy ktoś ma może jakieś doświadczenia z zamiennikami tarczy hamulcowej w EXC - chodzi o przód? Oryginał kosztuje ok. 350 zł, zamienniki od 170 (Psychic), przez 220-250 zł (Grosskopf, EBC), po 300 (NG). Warto kupować zamiennik?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam mam takie pytnie wie ktoś czy w Ktm exc 450 racing jest możliwa wymiany samej łozyska na dźwigience zaworu ssacego ? czy trzeba wymienic cala dźwigienke ? dzieki za info

patentem sie ponoc da, ale lepiej wymienic cala,

EXC 125 -> XR650R -> EXC 520 --> lc4 620 i yz125

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Metodę na 1/6 stosuje się jak silnik ma spoty przebieg. Chodzi o to że płaszczyzna tej ruchomej części popychacza często ma już dołek od naciskania na zawór. Jak tam jest dołek to nie jesteś w stanie użyć szczelinomierza bo jak skręcisz śrubę to szczelinomierza nie da się wyjąć ani potem kontrolnie jeszcze raz wsadzić. A tak to dokręcasz, cofasz 1/6 obrotu, dokręcasz nakrętkę kontrującą i gotowe.

Ssące zawory są wycierane przez zasysane powietrze i osiadają głębiej co powoduje zmniejszanie się luzu a na zaworach wydechowych osiada nagar ze spalin przez co zawory zwiększają luz zaworowy. Więc to co zaobserwowałeś to standard.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

jaka jest obecnie "normalna" cena za exc 525 z 2004 - 2006 , na necie widze ze od 10 do 16 tys - pytanie czy ten za 10 dziwnie tanio , czy ten za 16 ma cene z kosmosu ?

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Model na tym silniku trzyma cenę. Ludzie wiedzą że to pancerny sprzęt i nie oddają za darmo. Model 2003, 2004 będzie oscylował wokół 10tys zł, za to ostatnie wypusty czyli 2006,2007 potrafią nawet do 18tys zł dobijać. Wiadomo wszystko zależy od przebiegu i stanu ale ceny które podałeś są normalne. Od dłuższego czasu przyglądam się cenom używanych ktm i ten konkretny model czyli 525 i 450 exc trzymają takie ceny już od dłuższego czasu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak to jest z tym ponownym nakladaniem nicasilu , ponoc predzej czy pozniej i tak spadnie...ile kosztuje cylinder ok 3 tys ?

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...