m_fiolek Opublikowano 19 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2013 Ja też mam ariete, mówią, że innych nie warto brać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin 1991 Opublikowano 19 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2013 A orjentuje sie ktos moze ile oleju wlewa sie ?? akurat do tego modelu bo nie mam manuala. ;/ i tkory bedzie lepszy 5w czy 10w ? rózńca bedzie odczuwalna ? I czy wielki rpobem bedzie w wymiane oleju ? Wymienialem oleje i uszczelniacze w cbr 929 to w bandicie . podobnie jest ? pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 1 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2013 (edytowane) patrzcie co trafiłem:http://allegro.pl/show_item.php?item=3320901298niby to jest ta cienka piasta, ale grube od 450 i 525 tez pękają, a ta ma byc cała, gniazda na łozyska tez ponoc cacy, zobaczymy co przyjdzie, jak będzie złom to się wrzuci jakąs oponkę i zawsze to jakis zapas na wyjazdy, jak nie dla mnie to dla kumpli, czasami te kola stoją po 800zł, a tu jeszcze zębatka ładna :) Edytowane 1 Lipca 2013 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 3 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2013 doleciało koło, piasta faktycznie niepopękana, obrecz bez wgniot (exel), gniazda chyba cacy ale dopiero jak wbijęłożyska to bede miał pewnosc,jedyny minus to zębatka nie od tego motocykla tzn. otwory srub zgadzają się z piastą, ale srednica otworu centrującego w piascie jest mniejsza niz w zębatce o parę mm(widac to na fotce jak się dobrze przyjrzec) , ciekawe czy można tak latac czy to czyms grozi (np pęknięciem piasty przy srubie)? zębatka jest praktycznie nowa i rozmiar mi pasuje, mozna by ją kiedys załozyc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 3 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2013 Może ci śruby ściąć bo kołnierz piasty też trzyma zębatke na swoim miejscu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
afrikaniec Opublikowano 4 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2013 Panowie wybaczcie, jeśli już temat się pojawił albo najlepiej wskażcie go.Mam kłopot z rozrusznikiem w EXC 450 z 2003 r, wszystko było ok i nagle zdechło, niby bezpiecznik cały, ale zero reakcji na guzik, jedynie jak pracuje silnik wciśnięcie guzika powoduje delikatne spięciowe odgłosy w kostce elektrycznej przy akumulatorze (tej w której jest bezpiecznik)Czy możecie poradzić czego mam szukać i co to może być? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo78 Opublikowano 4 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2013 U mnie ta sama usterka.Tylko lekkie tykanie przy próbie rozruchu.Z dnia na dzień padł akumulator.Próba z kablami wszystko ci powie :happy: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
afrikaniec Opublikowano 5 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2013 U mnie ta sama usterka.Tylko lekkie tykanie przy próbie rozruchu.Z dnia na dzień padł akumulator.Próba z kablami wszystko ci powie :happy: .No właśnie to nie wina akumulatora, podłączenie kablami niczego nie wnosi, zastanawiam się czy tam jest jakiś przekaźnik czy coś innego co mogło paść, jak to sprawdzać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcel111 Opublikowano 5 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2013 Sprawdzić zasilanie i masę na rozruszniku , przekaźnik jest, taka kostka kolo akumulatora Cytuj EXC 125 -> XR650R -> EXC 520 --> lc4 620 i yz125 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
afrikaniec Opublikowano 5 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2013 Sprawdzić zasilanie i masę na rozruszniku , przekaźnik jest, taka kostka kolo akumulatoraPosprawdzam, mam nadzieję, że to coś mało groźnego Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 5 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2013 (edytowane) Pociągnę jeszcze temat regulacji zawieszenia: - Odbicie z przodu: za cholerę nie mogę ruszyć tych śmiesznych czarnych pokręteł do regulacji widelca. Ani w jedną, ani w drugą. Umarło znaczy? Czy przyłożyć więcej siły? ;) - Odbicie z tyłu: wg. serwisówki standardowe ustawienie odbicia to 25 klików. Tymczasem w moim amorze naliczyłem się tylko 10 klików w sumie, jako pełen zakres. O co chodzi? Moto to EXC 400 z 2002. Edytowane 5 Lipca 2013 przez Fat Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 6 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2013 - Odbicie z przodu: za cholerę nie mogę ruszyć tych śmiesznych czarnych pokręteł do regulacji widelca. Ani w jedną, ani w drugą. Umarło znaczy? Czy przyłożyć więcej siły? ;) u mnie tez ciezko to chodziło, daj trochę wd40 i ewentualnie złap kombinerkami przez szmatęzeby nie porezac plastiku A ja mam jeszcze pytanie o napęd. Miałem nowy napęd na wiosnę, zębatki takie se, przednia sie wytarła po ok 50l (roztopy, bloto, bywa), potem ok 100l tylna zębatka nie tyle się wytarła co po prostu zęby się pogięły (grosskopf), no nic mysle, kupiłem supersporxa i po paru weekendach dobrze się trzyma. Ale dzis poznowu patrzę i koorwa łańcuch pogubił rolki, nie no nie mam słów, łańcuh did vx, co 2-3 baki myję moto, łańcuch wycieram i smaruję motorexem, naciągam jak trzeba a tu taka żałosna wytrzymałosc, jaki łańcuch kupic zeby do końca sezonu przynajmniej polatał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 7 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2013 Jeśli nie myjesz łańcucha co wyjazd to każdy napęd zajedziesz 50% szybciej. Podstawa to po każdym locie umyć dokładnie łańcuch, wysuszyć i nasmarować. Po drugie, najlepiej wymieniać łańcuch razem z zębatkami. Po trzecie stan ślizgów i prowadnicy również znacznie wpływa na żywotność łańcucha, wytarte ślizgi i prowadnica niszczą łańcuch. Z bardzo dobrych łańcuchów polecam DID VT2 lub Renthal R3 ze wskazaniem na Renthala. Oba są drogie ale żyją bardzo długo, mimo to, tak jak wcześniej pisałem mycie to podstawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 7 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2013 (edytowane) Jak tyram po błotach to co jazdę staram się umyc i nasmarowac. Myję po prostu szlauchem i miękką szczotką, potem trochę przetrę szmatą i przed jazdą smaruję. Co ciekawe, do ostatniej jazdy w miarę sie trzymał, naciągałem go co prawda co ok 2 zbiorniki, a nagle po jednym wyjezdzie wypadło 19 rolek a z 10 jest popękanych. Moze trafiła się podróbka, trudno. Tego renthala nie kupię ani u nas w KTMie ani na allegro. Natomiast te DIDy VT2 są w zupelnie normalnych cenach:http://allegro.pl/did-520-vt-2-gold-waski-enduro-x-ring-112-i3381073502.htmlnie wiem co ma oznaczac "wąski" ale to 520 wiec ma byc OK Kumpel ma takiego w yz450f i faktycznie trzyma się, tyle ze on jezdzi 3x mniej niz ja więc to rzadne porównanie.W 200 dobrze służył mi łancuch cz-oring, kosztowal cos chyba 200zł. Edytowane 7 Lipca 2013 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 7 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2013 DID VT2 jest wąski, jest minimalnie szerszy niż bezoringowe łańcuchy co według mnie jest zaletą. Mam tego did-a u siebie w 300-tce, zrobił już 50godz non stop w bagnie i jak dotąd wymieniłem profilaktycznie zapinkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.