Skocz do zawartości

Wszystko o KTM EXC 400/450/520/525


Rekomendowane odpowiedzi

A nie blokowała Ci się klamka wcześniej? Bo jak zniszczyłeś uszczelniacze i tłoczek wytarł korpus pompy to może być potem problem. Ja jak kupiłem raz YZ to właśnie się blokowała klamka bo tłoczek już "kantował" ale miałem ciśnienie na jazde i to olewałem. Skończyło się na wymianie pompy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, szukam i szukam i nie moge nigdzie dorwac serwisowki/manuala do silnika exc 520. Jak cos znajde to linki nie działaja.

Mam jakies serwisowki, ale to jest do osprzetu moto, teraz potrzebuje do silnika.

Jakby ktos był tak dobry i posiadał to poprosze tu lub na [email protected]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co myślicie o tym kacie ? http://tablica.pl/oferta/ktm-525-supermoto-CID5-ID1TNuh.html#075ea1b096;r:;s:

 

Mam 18 lat jezdze na motorku bodajze od 9 i teraz planuje kupic enduro/supermoto coś do jazdy po szosie i nieraz w terenie exc 4t 450+ to dobry wybór ? Czy lepiej kupić coś w 2t ? 125+

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co myślicie o tym kacie ? http://tablica.pl/of...75ea1b096;r:;s:

 

W oczy rzuca się przede wszystkim nieoryginalny przód - pólki, lagi, itp.

Zdaje się przez to, że motocykl 'siedzi' bardziej na przodzie.

Okleina też handmade, ale jak kto woli i chce.

Jeśli jesteś zainteresowany tym motocyklem, na początek sugerowałbym o zapytanie do sprzedającego o więcej zdjęć.

 

edit:

Mam jeszcze wątpliwości co do baku. Od 2T? Inny rocznik? Oraz generalnie do koloru ramy (mogę się mylić).

Czarne ramy zaczęły wychodzić od 2006. Do 2005 był to ten kolor 'piaskowy'.

 

Koszty eksploatacji?

ZAKŁADAJĄC, że wszystko w silniku jest SUPER (ciężko to założyć), przy 525 koszty ograniczą się do rzeczy stricte eksploatacyjnych,tj. regulacja luzów zaworowych, olej + filtry co 1000-1500 km, chemia do filtra powietrza (dbać o czystość) - zakładając, że robociznę będziesz wykonywał sam - nie jest aż tak tragicznie. Oczywiście znajdą się ludzie, którzy nawet w połowie tego przebiegu wymienią tłok, etc.

Edytowane przez kszyhoo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzis zabrałem sie za regulacje lancucha w 520. poluzowałem oske, zluzowałem nakretki na klucz 13 i chciałem ruszyc te dwa bolce w wahaczu do regulacji naciagu i dupa. Nie moge krecic w zadna strone. jeden sie minimalnie ruszyl. Jest mozliwe zeby ,az tak to sie zapieklo , boje sie ze jak odkrece to na przedłuzce to spier.... gwint. Jakies rady ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzis zabrałem sie za regulacje lancucha w 520. poluzowałem oske, zluzowałem nakretki na klucz 13 i chciałem ruszyc te dwa bolce w wahaczu do regulacji naciagu i dupa. Nie moge krecic w zadna strone. jeden sie minimalnie ruszyl. Jest mozliwe zeby ,az tak to sie zapieklo , boje sie ze jak odkrece to na przedłuzce to spier.... gwint. Jakies rady ?

Zapiekły się śruby. Próbuj psikać co dzień środkiem penetrującym i delikatnie rozruszaj śruby. Jeśli to nie pomoże to czeka cię rozwiercanie + ewentualnie naprawa gwintu w wahaczu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...