major000 Opublikowano 7 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2013 Opisz dokładnie co się dzieję? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katsumoto Opublikowano 7 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2013 ogólnie jest za slaby. Klamka po wciśnięciu jest miękka a hamulec zaczyna reagować tak dopiero po 3/4 wciśnięcia (w 450 wystarczyło lekko wcisnąć i już hamulec reagował z mocą) Cytuj Mika Ahola1974 - 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 7 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2013 No to masz problem z uszczelnieniem tłoczka/ów albo czas na uszczelniacz pompy hamulcowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 7 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2013 Objawy wskazują na to co kolega wyżej podał, ze wskazaniem na pompę hamulcową. Podmień od kogoś pompę na chwilę i będziesz miał pewność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 8 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 A nie blokowała Ci się klamka wcześniej? Bo jak zniszczyłeś uszczelniacze i tłoczek wytarł korpus pompy to może być potem problem. Ja jak kupiłem raz YZ to właśnie się blokowała klamka bo tłoczek już "kantował" ale miałem ciśnienie na jazde i to olewałem. Skończyło się na wymianie pompy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drwal84 Opublikowano 9 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 Panowie, szukam i szukam i nie moge nigdzie dorwac serwisowki/manuala do silnika exc 520. Jak cos znajde to linki nie działaja.Mam jakies serwisowki, ale to jest do osprzetu moto, teraz potrzebuje do silnika.Jakby ktos był tak dobry i posiadał to poprosze tu lub na [email protected] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 9 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 A co konkretnie potrzebujesz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drwal84 Opublikowano 9 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 Siłe dokrecenia gory silnika w Nm, i reszty srub. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 9 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 (edytowane) daj meila to ci poślę manuale, bo nie chce mi sie przepisywac Edytowane 9 Lutego 2013 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karol. Opublikowano 10 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 Co myślicie o tym kacie ? http://tablica.pl/oferta/ktm-525-supermoto-CID5-ID1TNuh.html#075ea1b096;r:;s: Mam 18 lat jezdze na motorku bodajze od 9 i teraz planuje kupic enduro/supermoto coś do jazdy po szosie i nieraz w terenie exc 4t 450+ to dobry wybór ? Czy lepiej kupić coś w 2t ? 125+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 10 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 wygląda OK, pamiętaj ze kola enduro do tych motków się cenią a na tych nie pojedziesz w terenie,jeśli zdajesz sobie sprawę z kosztów eksploatacji tego modelu to czemu nie,dla mnie 2T na szosie nie ma racji bytu, chyba ze jakies pro super moto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karol. Opublikowano 11 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 Koszty eksploatacji takie straszne ? Powiedzmy ze zrobie w sezon 5 tys km jakie pieniadze tak na oko bede musiał przeznaczyc na servis ?Jakie sa koszty w 2t przy takim przebiegu na sezon ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kszyhoo Opublikowano 12 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 (edytowane) Co myślicie o tym kacie ? http://tablica.pl/of...75ea1b096;r:;s: W oczy rzuca się przede wszystkim nieoryginalny przód - pólki, lagi, itp.Zdaje się przez to, że motocykl 'siedzi' bardziej na przodzie.Okleina też handmade, ale jak kto woli i chce.Jeśli jesteś zainteresowany tym motocyklem, na początek sugerowałbym o zapytanie do sprzedającego o więcej zdjęć. edit:Mam jeszcze wątpliwości co do baku. Od 2T? Inny rocznik? Oraz generalnie do koloru ramy (mogę się mylić).Czarne ramy zaczęły wychodzić od 2006. Do 2005 był to ten kolor 'piaskowy'. Koszty eksploatacji?ZAKŁADAJĄC, że wszystko w silniku jest SUPER (ciężko to założyć), przy 525 koszty ograniczą się do rzeczy stricte eksploatacyjnych,tj. regulacja luzów zaworowych, olej + filtry co 1000-1500 km, chemia do filtra powietrza (dbać o czystość) - zakładając, że robociznę będziesz wykonywał sam - nie jest aż tak tragicznie. Oczywiście znajdą się ludzie, którzy nawet w połowie tego przebiegu wymienią tłok, etc. Edytowane 12 Lutego 2013 przez kszyhoo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drwal84 Opublikowano 12 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 Dzis zabrałem sie za regulacje lancucha w 520. poluzowałem oske, zluzowałem nakretki na klucz 13 i chciałem ruszyc te dwa bolce w wahaczu do regulacji naciagu i dupa. Nie moge krecic w zadna strone. jeden sie minimalnie ruszyl. Jest mozliwe zeby ,az tak to sie zapieklo , boje sie ze jak odkrece to na przedłuzce to spier.... gwint. Jakies rady ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 12 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 Dzis zabrałem sie za regulacje lancucha w 520. poluzowałem oske, zluzowałem nakretki na klucz 13 i chciałem ruszyc te dwa bolce w wahaczu do regulacji naciagu i dupa. Nie moge krecic w zadna strone. jeden sie minimalnie ruszyl. Jest mozliwe zeby ,az tak to sie zapieklo , boje sie ze jak odkrece to na przedłuzce to spier.... gwint. Jakies rady ?Zapiekły się śruby. Próbuj psikać co dzień środkiem penetrującym i delikatnie rozruszaj śruby. Jeśli to nie pomoże to czeka cię rozwiercanie + ewentualnie naprawa gwintu w wahaczu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.