Skocz do zawartości

Wszystko o KTM EXC 400/450/520/525


Rekomendowane odpowiedzi

2.Aaa na jakie koszty można sie wrypać kupując mine?

 

załózmy stricte teoretycznie że kupiłeś totalnie zajechanego trupa ....

-cylinder z tłokiem pewno ok 2kpln

-korba 500

-sprzęgło 300

-głowica w 520 jest ciężka do zabicia bo wałek rozrządu jest na łożyskach ale zawory spokojnie możesz liczyć-ok 120 zł ssący wydechowy ok 200 zł czyli ok 450 zł

-słynna blaszka gaźnika -680 zł nowa ponoć są jakies samoróbki po 300....

-uszczelki 150 zł

 

i to by był sam piec na ok 4kpln(ceny pi razy drzwi z allegro wiele pewno wyrwiesz taniej ) bez robocizny do tego dojdzie ci reszta-zawias, klocki, łańcuch, opony.....

 

aczkolwiek 520 jest bardzo twardy i jak będziesz dobrze oglądał to masz szanse uniknąć aż takiej miny albo kupic tanio i robić...

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli w porównaniu do SX 250 2T dołożyć trzeba tą blaszke do gaźnika,zawory i łańcuch rozrządu.Achhh tak mnie korci 450 albo 525 tylko właśnie boje się jakiegoś trupa bo nie wszystko da się sprawdzić na miejscu:/ o Np tutaj jest blisko mnie i tanio ale patrząc po samy stanie opon i łańcucha można sie domyslać jak właściciel o niego "dbał" http://otomoto.pl/ktm-exc-525-M3489265.html

Edytowane przez nowytzrdt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak masz blisko to jedź zobacz i tyle :D

 

miernik kompresji trochę ci powie, no i skup się na samym piecu czy dymi , napinacz nierządu też masz na wierzchu zagadaj z kolesiem żeby wykręcić zobacz na którym ząbku jest, jak się nie zgodzi to podejdź ostrożnie i z dystansem.....

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemacie.

 

Jestem tutaj nowy. Zamierzam kupic KTM'a którego bede uzytkował w terenie ( lekkim) i szosie. Mam zamiar kupic EXC 450-525 rok 2006+. Czy to dobry wybór ? Zeby tylko zmienić koła sm na cross i smigac w terenie ? Nie jeżdze dużo okazyjnie w weekendy ile bedzie mnie kosztowała wymianka czesci eksplatacyjnych co roku ? Na co patrzeć przy zakupie czy nie jest zjeżdzone jakie czesci najszybciej się zużywają ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego, w tych modelach wszystko z czasem trzeba wymienic. Jezeli chcesz latac weekendowo, to koszta serwisu Cie nie zrujnuja, tragedi nie bedzie. W zimie zajrzysz do pieca i wymienisz to co trzeba, a przy jezdzie czysto amatorskiej to z 2-3 sezony spokoj z silnikiem. Poszukaj w necie, jest mnostwo wiadomosci na ten tamat. Poza tym, jak stac Cie na sprzet 06+, to stac Cie na serwis :D

Edytowane przez Drwal84
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...