michoa Opublikowano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2013 2.Aaa na jakie koszty można sie wrypać kupując mine? załózmy stricte teoretycznie że kupiłeś totalnie zajechanego trupa ....-cylinder z tłokiem pewno ok 2kpln -korba 500-sprzęgło 300-głowica w 520 jest ciężka do zabicia bo wałek rozrządu jest na łożyskach ale zawory spokojnie możesz liczyć-ok 120 zł ssący wydechowy ok 200 zł czyli ok 450 zł-słynna blaszka gaźnika -680 zł nowa ponoć są jakies samoróbki po 300....-uszczelki 150 zł i to by był sam piec na ok 4kpln(ceny pi razy drzwi z allegro wiele pewno wyrwiesz taniej ) bez robocizny do tego dojdzie ci reszta-zawias, klocki, łańcuch, opony..... aczkolwiek 520 jest bardzo twardy i jak będziesz dobrze oglądał to masz szanse uniknąć aż takiej miny albo kupic tanio i robić... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2013 (edytowane) Czyli w porównaniu do SX 250 2T dołożyć trzeba tą blaszke do gaźnika,zawory i łańcuch rozrządu.Achhh tak mnie korci 450 albo 525 tylko właśnie boje się jakiegoś trupa bo nie wszystko da się sprawdzić na miejscu:/ o Np tutaj jest blisko mnie i tanio ale patrząc po samy stanie opon i łańcucha można sie domyslać jak właściciel o niego "dbał" http://otomoto.pl/ktm-exc-525-M3489265.html Edytowane 14 Stycznia 2013 przez nowytzrdt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drwal84 Opublikowano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2013 To moto stało juz na wiosne zeszłego roku, pamietam jak szukałem moto dla siebie to czesto go widziałem na alledrogo. Fakt, odstrasza . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2013 Takie jest ryzyko zakupu nowoczesnego hard enduro w 4T. Trzeba się liczyć z pewnymi kosztami, a 100% diagnozę można postawić tylko w momencie demontażu silnika. Cena dobra, Ja bym pojechał oglądać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2013 jak masz blisko to jedź zobacz i tyle :D miernik kompresji trochę ci powie, no i skup się na samym piecu czy dymi , napinacz nierządu też masz na wierzchu zagadaj z kolesiem żeby wykręcić zobacz na którym ząbku jest, jak się nie zgodzi to podejdź ostrożnie i z dystansem..... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drwal84 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 (edytowane) Panowie, ładny egzemplarz co nie ? Czy widzicie cos co jest nie teges ?http://moto.allegro.pl/ktm-exc-520-450-525-i2968142847.html Edytowane 21 Stycznia 2013 przez Drwal84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 A co ma być nie teges? To stary rocznik, więc nikt go 15k pln nie wyceni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katsumoto Opublikowano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2013 jakie sa różnice miedzy przednim układem hamulcowym w 400/450/525 a 200/250/300? Roczniki takie same Cytuj Mika Ahola1974 - 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2013 jakie sa różnice miedzy przednim układem hamulcowym w 400/450/525 a 200/250/300? Roczniki takie sameŻadne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karol. Opublikowano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2013 Siemacie. Jestem tutaj nowy. Zamierzam kupic KTM'a którego bede uzytkował w terenie ( lekkim) i szosie. Mam zamiar kupic EXC 450-525 rok 2006+. Czy to dobry wybór ? Zeby tylko zmienić koła sm na cross i smigac w terenie ? Nie jeżdze dużo okazyjnie w weekendy ile bedzie mnie kosztowała wymianka czesci eksplatacyjnych co roku ? Na co patrzeć przy zakupie czy nie jest zjeżdzone jakie czesci najszybciej się zużywają ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drwal84 Opublikowano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2013 (edytowane) Kolego, w tych modelach wszystko z czasem trzeba wymienic. Jezeli chcesz latac weekendowo, to koszta serwisu Cie nie zrujnuja, tragedi nie bedzie. W zimie zajrzysz do pieca i wymienisz to co trzeba, a przy jezdzie czysto amatorskiej to z 2-3 sezony spokoj z silnikiem. Poszukaj w necie, jest mnostwo wiadomosci na ten tamat. Poza tym, jak stac Cie na sprzet 06+, to stac Cie na serwis :D Edytowane 24 Stycznia 2013 przez Drwal84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karol. Opublikowano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2013 (edytowane) Tak. Ale jeśli bedą to koszty 2tys pln to troche duzo ;-) Na co potrzeć przy zakupie ? Co sie najszybciej zuzywa ? Edytowane 24 Stycznia 2013 przez Karol. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2013 Tak. Ale jeśli bedą to koszty 2tys pln to troche duzo ;-) Żarty sobie robisz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2013 Żarty sobie robisz?Ja mam cichą nadzieje że chodziło mu o koszty miesięczne :laugh: :laugh: :laugh: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karol. Opublikowano 25 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2013 2 tys miesiecznie przy jezdzie weekendowej asflat+lekki teren ? Jedni piszą ze nie beda duze a inni ze 2k na miesiac ? ;> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.