Nitomen Opublikowano 15 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 zgadza sie , w niedziele robilem regulacje w sx 525 , ciasno tam jak cholera 3 godziny sie z tym sralem , gdzie w XR 10 min wraz ze zdjeciem baku. , zaworki byly juz tam bardzo ciasno . Najszybciej ten punkt znajdziesz , naciskaja kopke do GMP , delikatnie przeskakujesz kompresje i rowek jest tusz za tym punktem , delikatnie pukniecie reka w kopke i powinna sie wkrecic cala sruba bez podkladki jednoczesnie blokujac wal.. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 A jak mimo to nie jesteś pewny czy trafiłeś w odpowiedni rowek :icon_mrgreen: , to zrzuć lewy dekiel... a sorka już to zrobiłeś :icon_mrgreen: no to ustaw sobie magnes impulsowy (ten na zewnętrznym obwodzie magneta, uprzedzając twoje pytanie :bigrazz: ) tak żeby jego dolna krawędź była tusz nad impulsatorem i "bydzie git" :bigrazz: , a... zanim zablokujesz wał śrubą popatrz sobie na dźwigienki zaworowe jeśli lekko kręcąc wałem widzisz że zarówno ssące jak i wydechowe ruszają się niemal jednocześnie to znaczy że masz tłok na końcu suwu wydechu i początku ssania i jeśli tu ustawisz zaworasy to będą lekko za luźne więc "chytasz" za kopę albo za "magnito" i robisz jeszcze jeden obrót wałem tak żeby kończyło się sprężanie i zaczynała praca i "elehancko" ustawiasz zawory na.... yyppp 0,10 :wink: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 Otwierają się zawory ssące, tłok idzie na dół, kiedy zawraca i idzie do góry ustaw go w gmp i wtedy masz suw sprężania,wtedy należy ustawiać zawory. Pie**ol znaki :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 16 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 tylko sie zabezpiecz , bo ci sie DOHC zrobi :D a mialem sie spytac , mozna usatwiac zawory przy kazdym obrocie walu ? bo szczerze mowiac , bardzo mnie to zastanawialo , zaworki byly za ciasne przy kazdym obrocie ( 0.10 nie wchodzilo) , wiec ustawilem blokujac wal , tylko nie wiem czy w tej pozycji co trzeba.. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 17 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 tylko sie zabezpiecz , bo ci sie DOHC zrobi :D a mialem sie spytac , mozna usatwiac zawory przy kazdym obrocie walu ? bo szczerze mowiac , bardzo mnie to zastanawialo , zaworki byly za ciasne przy kazdym obrocie ( 0.10 nie wchodzilo) , wiec ustawilem blokujac wal , tylko nie wiem czy w tej pozycji co trzeba.. Nie możesz tak ustawiać, poczytaj sobie o silniku czterosuwowym a szczególnie co się dzieję w danym suwie. Luzy zaworowe ustawiasz kiedy krzywki nie wywołują nacisku na zawory, wtedy też tłok jest w GMP, miedzy suwem sprężania a pracy. Ta pozycja pojawia się co dwa obroty wałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 17 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 wlasnie w XR ustawialem co 2 obroty , ale tu bylo wyczuwalne , w Sx kolego nie szlo wyczuc po krzywkach czy maja luz , ale fakt nie pomyslalem aby kuknac , w kazdym razie silnik po regulacji pracuje prwidlowo. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rispekt Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 Ja ostatnio polecałem kumplowi sposób ze śruba blokującą wał a on twierdził, że i bez tego sobie poradzi bo przecież ssące zamknięte są w czasie spężania ale i wydechu. Czyli można wyregulować je w czasie wydechu. Wydechowe zamkniete są w czasie sprężanie ale i ssania więc można by je regulować również w czasie suwu ssania :icon_rolleyes: . Ja obstawałem przy swoim jako metodzie zgodnej ze sztuką ale... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kszyhoo Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 Witam! Przepraszam za offtop. Tutaj zagląda więcej osób związanych z pomarańczowymi. Link do aukcji na której sprzedaję kubki KTM: >klik< Zachęcam. Pozdrawiam P.s. Wiem, że od tego jest odpowiedni dział - tam już zamieściłem ogłoszenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arma87 Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 (edytowane) Witam !! Mam takie pytanie jak z czesciami do KTm LC4 400 six days. Znacie jakies stronki albo cos gdzie moglbym znalezc czesci Edytowane 29 Marca 2010 przez Arma87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel75 Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Witam Koledzy czym moze byc spowodowane strzelanie w tłumik po spuszczeniu z gazu w exc 525 ? zarowno na glosnym wydechu jak i na fabrycznym ? Gaznik ? Zaplon ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tm85 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Gaźnik. Zapłon jest nieregulowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Ale bardzo Ci strzela czy tak raz na czas sobie puknie? Na seryjnym wydechu jak masz wyjęty "wyciszacz" z końcówki tez strzela troche przy nagłum spuszczeniu z gazu. A jeśli wali ostro przy byle odjęciu gazu to przyczyn może być kilka. za mała dawka paliwa w mieszance paliwo-powietrze (mieszanka zbyt uboga)nie domykające się zawory dolotowezbyt duże luzy zaworowe Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel75 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 "Wali" za kazdym razem :) Dzieki za podpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MuSk Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Jeśli chodzi o wydech to w tych motocyklach to im głośniejszy tym lepszy;D a jeszcze lepiej jak strzela z rury ;D jak petardy;D u mnie na wiosce z daleka ludzie wiedzą kto jedzie;D a jesli chodzi o ogólny moj pogląd na exc to uwazam ze jest to jeden z tańszych motocykli jesli chodzi o serwis i częsci;) to jest motocykl do jazdy w terenie;D a wiadomo jak to jest w terenie;) tu gleba tam gleba;) zawsze cos mozna upie******;) KTM READY 2 RACE;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Jeśli chodzi o wydech to w tych motocyklach to im głośniejszy tym lepszy;D a jeszcze lepiej jak strzela z rury ;D jak petardy;D u mnie na wiosce z daleka ludzie wiedzą kto jedzie;D a jesli chodzi o ogólny moj pogląd na exc to uwazam ze jest to jeden z tańszych motocykli jesli chodzi o serwis i częsci;) to jest motocykl do jazdy w terenie;D a wiadomo jak to jest w terenie;) tu gleba tam gleba;) zawsze cos mozna upie******;) KTM READY 2 RACE;) Jeśli chciałeś zabłysnąć tym postem to nie udało ci się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.