Skocz do zawartości

Wszystko o KTM EXC 400/450/520/525


Rekomendowane odpowiedzi

zgadza sie , w niedziele robilem regulacje w sx 525 , ciasno tam jak cholera 3 godziny sie z tym sralem , gdzie w XR 10 min wraz ze zdjeciem baku. , zaworki byly juz tam bardzo ciasno . Najszybciej ten punkt znajdziesz , naciskaja kopke do GMP , delikatnie przeskakujesz kompresje i rowek jest tusz za tym punktem , delikatnie pukniecie reka w kopke i powinna sie wkrecic cala sruba bez podkladki jednoczesnie blokujac wal..

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak mimo to nie jesteś pewny czy trafiłeś w odpowiedni rowek :icon_mrgreen: , to zrzuć lewy dekiel... a sorka już to zrobiłeś :icon_mrgreen: no to ustaw sobie magnes impulsowy (ten na zewnętrznym obwodzie magneta, uprzedzając twoje pytanie :bigrazz: ) tak żeby jego dolna krawędź była tusz nad impulsatorem i "bydzie git" :bigrazz: , a... zanim zablokujesz wał śrubą popatrz sobie na dźwigienki zaworowe jeśli lekko kręcąc wałem widzisz że zarówno ssące jak i wydechowe ruszają się niemal jednocześnie to znaczy że masz tłok na końcu suwu wydechu i początku ssania i jeśli tu ustawisz zaworasy to będą lekko za luźne więc "chytasz" za kopę albo za "magnito" i robisz jeszcze jeden obrót wałem tak żeby kończyło się sprężanie i zaczynała praca i "elehancko" ustawiasz zawory na.... yyppp 0,10 :wink: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko sie zabezpiecz , bo ci sie DOHC zrobi :D

 

a mialem sie spytac , mozna usatwiac zawory przy kazdym obrocie walu ? bo szczerze mowiac , bardzo mnie to zastanawialo , zaworki byly za ciasne przy kazdym obrocie ( 0.10 nie wchodzilo) , wiec ustawilem blokujac wal , tylko nie wiem czy w tej pozycji co trzeba..

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko sie zabezpiecz , bo ci sie DOHC zrobi :D

 

a mialem sie spytac , mozna usatwiac zawory przy kazdym obrocie walu ? bo szczerze mowiac , bardzo mnie to zastanawialo , zaworki byly za ciasne przy kazdym obrocie ( 0.10 nie wchodzilo) , wiec ustawilem blokujac wal , tylko nie wiem czy w tej pozycji co trzeba..

Nie możesz tak ustawiać, poczytaj sobie o silniku czterosuwowym a szczególnie co się dzieję w danym suwie. Luzy zaworowe ustawiasz kiedy krzywki nie wywołują nacisku na zawory, wtedy też tłok jest w GMP, miedzy suwem sprężania a pracy. Ta pozycja pojawia się co dwa obroty wałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wlasnie w XR ustawialem co 2 obroty , ale tu bylo wyczuwalne , w Sx kolego nie szlo wyczuc po krzywkach czy maja luz , ale fakt nie pomyslalem aby kuknac , w kazdym razie silnik po regulacji pracuje prwidlowo.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja ostatnio polecałem kumplowi sposób ze śruba blokującą wał a on twierdził, że i bez tego sobie poradzi bo przecież ssące zamknięte są w czasie spężania ale i wydechu. Czyli można wyregulować je w czasie wydechu. Wydechowe zamkniete są w czasie sprężanie ale i ssania więc można by je regulować również w czasie suwu ssania :icon_rolleyes: . Ja obstawałem przy swoim jako metodzie zgodnej ze sztuką ale...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Przepraszam za offtop.

Tutaj zagląda więcej osób związanych z pomarańczowymi.

Link do aukcji na której sprzedaję kubki KTM:

>klik<

Zachęcam.

 

Pozdrawiam

 

P.s.

Wiem, że od tego jest odpowiedni dział - tam już zamieściłem ogłoszenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Ale bardzo Ci strzela czy tak raz na czas sobie puknie? Na seryjnym wydechu jak masz wyjęty "wyciszacz" z końcówki tez strzela troche przy nagłum spuszczeniu z gazu.

A jeśli wali ostro przy byle odjęciu gazu to przyczyn może być kilka.

  • za mała dawka paliwa w mieszance paliwo-powietrze (mieszanka zbyt uboga)
  • nie domykające się zawory dolotowe
  • zbyt duże luzy zaworowe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o wydech to w tych motocyklach to im głośniejszy tym lepszy;D a jeszcze lepiej jak strzela z rury ;D jak petardy;D u mnie na wiosce z daleka ludzie wiedzą kto jedzie;D a jesli chodzi o ogólny moj pogląd na exc to uwazam ze jest to jeden z tańszych motocykli jesli chodzi o serwis i częsci;) to jest motocykl do jazdy w terenie;D a wiadomo jak to jest w terenie;) tu gleba tam gleba;) zawsze cos mozna upie******;)

 

 

KTM READY 2 RACE;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o wydech to w tych motocyklach to im głośniejszy tym lepszy;D a jeszcze lepiej jak strzela z rury ;D jak petardy;D u mnie na wiosce z daleka ludzie wiedzą kto jedzie;D a jesli chodzi o ogólny moj pogląd na exc to uwazam ze jest to jeden z tańszych motocykli jesli chodzi o serwis i częsci;) to jest motocykl do jazdy w terenie;D a wiadomo jak to jest w terenie;) tu gleba tam gleba;) zawsze cos mozna upie******;)

KTM READY 2 RACE;)

Jeśli chciałeś zabłysnąć tym postem to nie udało ci się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...