alexrafi Opublikowano 15 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 Witam Problem tego typu że moja DR-ka kopci na zimnym jaki i na rozgrzanym silniku więc proszę o sugestie co może być do wymiany. Uszczelniacze czy pierścionek olejowy. Świece zakopcone na czarno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 15 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 Witam Problem tego typu że moja DR-ka kopci na zimnym jaki i na rozgrzanym silniku więc proszę o sugestie co może być do wymiany. Uszczelniacze czy pierścionek olejowy. Świece zakopcone na czarno.sam sobie odpowiedziałeś na pytanie :) Witam Problem tego typu że moja DR-ka kopci na zimnym jaki i na rozgrzanym silniku więc proszę o sugestie co może być do wymiany. Uszczelniacze czy pierścionek olejowy. Świece zakopcone na czarno. Sam sobie odpowiedziałeś... to i to ;) trzeba sprawdzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 15 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 Kopci na niebiesko czy na czarno :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alexrafi Opublikowano 15 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 Kopci na niebiesko czy na czarno :wink: kopci na ciemno szary kolor czasem jak dodam gazu to strzeli w wydech. Jeśli to pierścionek to trochę roboty jest:/ tak samo jak i uszczelniacze. Prawdopodobnie poprzedni właściciel docierał zawory i wymieniał uszczelniacze. Ma ktoś może namiar na pierścionki do DR-ki?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 15 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 Dealer Suzuki, www.bikebandit.com na przyklad. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 16 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 rozbierz i pomierz wszystko, lancuszek, prowadnice, zawory, pierscienie itp jesli pierscienie beda ok to moga byc to wlasnie uszczelniacze, ale jak juz rozbierzesz to wymien uszczelniacze nie duzy koszt a bedziesz mial pewnosc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 16 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 Zależy ile ma nawinięte kilometrów i w jakich rękach był wcześniej.Pierścionek dasz swojej lubej a w silniku musisz wymienić kompletny tłok tylko jeżeli korba to wytrzyma.Po rozebraniu silnika sprawdzisz korbowód jakikolwiek luz korbowodu kwalifikuje go też do wymiany.Suma sumarum koszty spore i jedyne rozsądne wyjście z sytuacji to wymiana oleju w silniku na minerał 20W50 ew. 20W60 i dalsza jazda. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.